Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Pa se ti ne zdi da ni ze zdej dokaj trd avto kr dost nabija al se pa sam men zdi. Sej govoris o vzmeteh eibach ne? Kje pa bos nabavi to pa itak obvezno da poslikas iz vseh strani prej in potem. Pa feltne se sliki ko das gor.

Meni se ne zdi trd. Pa pravijo na tujih forumih da z original eibachi ne izgubi? dost na udobju.. bomo videli :) ?al so me danes iz vulkanizerstva klicali, da ?e ni gum. V ponedeljek baje. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se ne zdi trd. Pa pravijo na tujih forumih da z original eibachi ne izgubi? dost na udobju.. bomo videli :) ?al so me danes iz vulkanizerstva klicali, da ?e ni gum. V ponedeljek baje. :)Ja

Jaz ko sem menjal iz 16 col balonk na 18 col je mazdurina veliko bolj udobna za vozit , kar me je presenetilo , pa sevede veliko bolj dinami?na vo?nja.  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, kolesa zmontirana. Se pridru?im vsem, ki pravijo, da vo?nja ni ni? manj udobna. Pelje se res lepo, sem bil kar presene?en. Na nekaterih odsekih deluje celo bolj suvereno, kar se ti?e udobja. Ob?utek je dosti bolj konkreten, neposreden. Po?asi, verjetno spomladi pridejo gor ?e original vgradnja eibach, jer zdaj je kot traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ni spu??en , res pa je da je slikan na klancu , mogo?e guma k je 45 visoka , bo pa treba na montirat tole http://www.ebay.de/itm/Eibach-Springs-Pro-Kit-Federn-Mazda-3-E10-55-016-01-22-/361091796564?hash=item5412bf8e54 ampak ?im prej , pol pa bojo feltne pri?le ?e bolj do izraza . So pa 18 da. :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To vem, sem gledal tudi sam. Samo se bojim ?e bo potem kaj narobe na podvozju, da bodo rekli na servisu da ni garancije.. pri?para? pa glih ene 100?, saj ti mora nekdo fedre menjat, pa potem ?e optika..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo lepo kje pa si nabavil platisca?

http://www.matsport.si/pnevmatike-in-platisca/platisca/alu-platisca/i_10336_tomason-tn9-cs-18x8-5-5x114-3-et40-72-60

Fantje, dobra novica:) eibachke lahko naro?imo kjerkoli in damo vgradit pri lokalnem serviserju, garancija ostane. To mi je danes zagotovil vodja servisa..

Hvala za info.  :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je pol bolj pametno: na zimske gume dati alu ali jeklena plati??a ter katera priporo?ate? Upam, da bo tukaj ve? odziva kot v temi "gume".

 

Jaz imam za zimske gume alu plati??a. Lansko leto sem kupil nov komplet 16" alu felten Platin P69 + gume Sava eskimo hp in sem za moje pogoje in moj na?in vo?nje ve? kot zadovoljen. Pa cena vse skupaj 600? (toliko kot pri mazdi tanka rezervna guma :) )

Pa tudi na prej?njem avtu sem imel ista alu plati??a poleti in pozimi in ni bilo nobenih te?av. Kak?nega "lupljenja" zaradi soli ali ?esarkoli drugega ni bilo opaziti.

Meni nekako jeklena plati??a "ne potegnejo", sploh ko za?nejo rjaveti, pa ?e cenovno si na istem ker mora? kupiti ?e okrasne pokrove.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yasny, sam sem kupil zimske gume Nokian wr d3 in jih nataknil na original 16 col lita plati??a. Letne gume imam na 18 col plati??ih.

Zaenkrat po eni sezoni sem zadovoljen in ?e denar ni problem ti priporo?am kombinacijo 16 col zimske, 18 col letne (prihranek 40 eur/leto)

Druga?e pa lahko uporablja? original 16 col plati??a tudi pozimi, res pa so takrat malce bolj obremenjena (sol, led) in se zna zgoditi kak?na praska ali lu??enje laka, ?e pa ti jih je ?koda, ti predlagam rabljena ?elezna plati??a od prej?njih modelov Mazd, ET je malenkost ve?ji 52.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.