Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

1. Mene zanima ?e se pove?e? preko bluetootha z iPhonom, ali vidi? prikaz pesmi na zaslonu v avtu?

 

2. Ali lahko preko USB vhoda polni? telefon?

 

3. Ali pade iPhone v funkcijo iPOD-a ko ga vklju?i? preko USB vhoda?

 

1. Da, ka?e naslov in tudi brska? po mapah lahko.

 

2. USBji so 500mA, tako da se bo telefon polnil, ampak zelo po?asi. Priporo?am 2A vti? za 12V.

 

3. Ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?e vpra?anje, a je morda dal montirat prednje senzorje ali kamero spredaj? Nekam dolg nos ima in upam da ?ena ne bo preve? naslanjala :)

 

Sprednje senzorje so vgradili pri poobla??encu ob nakupu avta, ?e pred prevzemom. Gre za M3 G120, attraction. Cena je bila enih 250-280 EUR, po spominu. Vgradnje niso ra?unali. Senzorji so originalni, pa prebarvali so jih v barvo avta. Imajo pa nekoliko druga?en zvok od zadnjih in mogo?e jih je izklju?iti z gumbom.

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Me pa zanima nekaj drugega, ?e je komu poznano.

Pri?iga se opozorilo za slabo baterijo v daljincu. Lahko baterijo menjam sam, ali moram na servis. Je komu poznano kako se zamenja?

 

Hvala in lp

 

 

Seveda lahko baterijo sam menjas... Celo v prirocniku je na strani 6-39opisan postopek ... >> http://www.mazda.si/kupujem-imam/lastnosti-izdelka-and-prirocniki/ ... Baterija je CR-2025

 

skitched-20161110-184718.jpg

 

skitched-20161110-184744.jpg

 

skitched-20161110-184812.jpg

 

EDIT... medtem, ko sem dodajal slike, si izgleda ze sam nasel navodila :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje...verjetno ?e tudi kje obstaja na forumu...imam M3 G120 ki ima xenon...zanima me ali so te ?arnice ki so originalno not najboljse in svetijo najmo?neje?  Opa?am da svetijo ?ist navadno belo in ne kot opa?am pri drugih znamkah da svetijo bolj vijoli?no modro...kaj je od tega bolj?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

izacus je prav razlo?il ga bom pa ?e malo dopolnil, da bo bolj razumljivo. Svetlobna lestvica se meri kot temperatura v Kelvinih (K) pri katerih telo oddaja svetlobo. Dejansko v svetilki ni teh temperatur ampak nam to ozna?uje kak?no barvo svetlobe bomo videli oziroma jo oddaja.

 

Halogenske ?arnice so nekje v spektru med 2.500 do 3.200 K - tam je nekje bolj rumenkasta topla barva.

Xenonke pa se za?nejo pri 3.000K in to je ?e v spektru rahlo rumenkaste bele barve - nekaterim je to najbolj prijazna oblika bele svetlobe.

Naslednja v lestvici je 4.300K, ki je verjetno najbolj bela svetloba v pravem smislu besede in dejansko tudi najbolj realno odslikava barvo predmetov, ki jih osvetlimo s takimi lu?mi.

Sledi 6.000K, ki je po homologacijskih standarih ?e zadnja na lestvici, ki je street legal in za katero govorimo, da je ?e bela po standardu ECE. V to se ti ne bo vtaknil noben policaj ima pa ?e rahlo cool look tako v smislu da zgleda lepo in tudi v smislu, da govorimo o hladni beli barvi. Se pa ?e rahlo opazi, da je svetilnost rahlo manj?a kot pri 4.300K vendar vseeno osvetljeni predmeti odra?ajo dokaj pravo barvo.

Nato smo pri 8.000K in od tu naprej so pa ?e to bolj show varjante osvetlitve in za normalen promet niso ve? priporo?ljive in tudi nelegalne. Ta barva je ?e precej modra in tudi osvetljeni predmeti ne vra?ajo ve? prave barve - recimo osvetljeni stop znak ni ve? rde? ampak rahlo rjav.

Pri 10.000K prehaja modra v vijoli?no.

Pri 12.000K je ?e bolj mariborsko vijoli?na kot modra.

Obstajajo pa tudi xenoni 15.000K, 20.000K in 30.000K.

Vse od 10.000K ni za vo?njo pono?i pa ne samo, da ni legalno ampak je osvetlitev zaradi obarvanosti katastrofalno slaba.

 

Bottomline - izbiraj samo med 4.300 (moj osebni izbor) in 6.000K (izbor zate za bolj cool look) ;) Aja, se pa najdejo tudi svetilke 5.000K, ki pa so zlata sredina med tema izboroma, kar je tudi dobra izbira.

 

sem ti poiskal primerjavo kako zgleda bo? pa verjetno na youtubu na?el ?e marsikaj

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Kolikor se spomnim, so ze pisali, da so cene enake... le opreme je v posameznem modelu nekaj vec... za informacijo iz prve roke pa bo pomoje treba do salona... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?

 

?al rabim malo  ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/

Cene se razlikujejo samo za 100 ? in ?e to ne pri vseh paketih opreme. Tudi jaz ?akam 2017 in bo Revolution samo 100 ? dra?ja, bo pa imela ve? opreme (nor. ogrevan volan, barvni HUD, LED ?aromete namesto xenon itd..)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
    • To si pa nesramen do @Z M A J . Pa sej nima 250kg, da bi scuzalo baterijo na taki poti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.