Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ja, to je bil najbli?ji pribli?ek, ?elenega motorja pa notri ni.

 

2.0 ma?ina ma sicer precej ve? navora kot pa 1.5, tako da ni glih niti podobno.

Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava

 

Ja pokli?i salone pa vpra?aj za testno vo?njo a ne? Ne vem kaj ti naj povemo, probaj sam. V LJ vem da so meli G100 testno trojko en ?as nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal bo tezko primerjat obcutke navadne masine pa masine s turbino. Dva razlicna delovna polja imata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rapid, al pa Golf bi biu tud v redu primerjava

 

Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol.

 

Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak turbo motor bolj?e pospe?uje pri ni?jih vrtljajih, ker ima v tistem obmo?ju a voljo ve? navora, kot atmosferski. Zaradi tega je vo?nja "udobnej?a" - zahteva manj prestavljanja. Oziroma - ni treba ravno za vsako pospe?evanje prestaviti navzdol.

 

Pri ostrih pospe?evanjih, ko se motor vrti do rde?ega polja, bo pa teoreti?no(!) razlike to?no 5% - toliko, kot je razlika v mo?i - prakti?no pa je precej odvisno od prestavnih razmerij v menjalniku.

 

Hvala :)

Sj umes sm se odlocu, bom kr 120 konjsko mazdo uzev, bo zihr, pa se glede na to da bo avto vec al mnj po avtocestah se vozu, je pomoje bols

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? 

Zamenjava zavorne teko?ine, zamenjava zra?nega filtra za kabino, zamenjava olja in oljnega filtra to je blo na drugem servisu. 

:zoom-zoom:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v ponedeljek imam 2.servis. Na servisu pravijo, da je potrebno menjat tudi zavorno teko?ino. Kaj vse so menjali vam, ki ste imeli ?e drugi servis? 

 
velja za M6 2.2d- 2014
 
Opravljeni servisi
40.000 km / 2. leto
Kilometri: 40.136
Zamenjava zavorne teko?ine
Zamenjava zra?nega filtra za kabino
Zamenjava zra?nega filtra motorja
Zamenjava olja in oljnega filtra
 
Mislim, da vse pi?e tudi v navodilih. V vsakem primeru mora? pustiti, da ti naredijo kar imajo predpisano - ali pa se odpove? garanciji.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja saj sem v navodilih videl, da je tudi zavorna teko?ina vmes, ampak zavore mi delujejo dosti bolje kot pred enim letom in mi je bilo ?udno, da je potrebna menjava teko?ine tako hitro.. V bistvu se ne spomnim, da bi na katerem avtu do sedaj menjaval zavorno teko?ino :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od upeljave 2.2 motorja je interval 2 leti.....malo smesno, vendar bolje preventiva kot kurativa....problem zavorne je da jo unicuje vlaga. Po drugi strani pa je zgleda tudi tekocina low end....meni so pri Krzisniku dali dot5 potem ki se menja na 4 leta oz 80k km

Jaz jo ma motorju menjam na primer na dve leti, tam je pa to a must, predvsem sato ker motor stoji izven sezone

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker so zadnjo takumi bele barve prodali se zanimam za prenovljeno mazdo 3. Zanima me ali se spla?a dati 1000eur ve? in vzeti namesto atraction opreme reevolution? Rad bi imel 18col plati??a,ostala oprema mi je pri atratction dovolj,ker ima vse kar rabim. Ali se da naro?iti posebej za atraction 18col.plati??a ali ne. L.p

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp jaz ti tudi priporo?am REVOLUTION, je kar nekaj pribolj?kov ve? :) ...jaz sem samo bil v dilemi ali g165 ali g120 a sem na koncu za jurja manj vzel g120 ker itak se ne vozim veliko po avtocesti (do enih 160 km/h pa gre tudi g120 super) pa mi pride bolj prav malo ve?ja ekonomi?nost g120-ke...nestrpno ?akam na konec aprila, se vle?e ko hudi?... :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim ima ravno g120 dalj?a prestavna razmerja...jaz tudi delam okoli 20.000 km na leto in sem se odlo?il za bencinerja...odlo?itev ni bila te?ka ker dizlov ne maram :) ...


Aja imam ?e eno vpra?anje za tiste, ki imate REVOLUTION opremo..ali se avtomatsko preklapljajo lu?i med dolgimi in zasen?enimi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

REVOLUTION ima tudi SCBS v vzvratni smeri...?koda da ne preklaplja med dolgimi in kratkimi...to bom pogre?al in pa osvetlitev v ovinek (pri xenonu kot imam sedaj)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za vse, ki imate sedane od 2013 letnika dalje:post-7744-0-98705000-1486727409_thumb.jpg

post-7744-0-19364800-1486727470_thumb.jpg

Pod zadnjo ?ipo, ko odprete vrata prtlja?nika imam na vseh punktiranih delih rjo in to po treh letih :(. Bral sem en tuj forum, kjer so omenjali rjo, ?el iz firbca pogledati na moj avto in na ?alost sem jo na?el :(. Mi bodo pa sanirali pod garancijo. Upam da dolgoro?no, ker na punktiranih delih je to kar problem, sploh, ?e je povr?no narejeno, ?ez pobarvano, pod barvo se rja ?iri in ?ez par let odstopi barva.

Sicer pa zaupam g. Majesu in servisu v BTCju ker niso ni? komplicirali, bili izredno strokovni in prijazni... Tako da ta servis pa res priporo?am. Konec koncev ima vsaka znamka probleme, najbolj va?no pa je da ima? dober servis, kjer znajo prisluhniti in re?ijo te?ave.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?

PEPO1980 a drugje pa rje ni na punktiranih delih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za slike .

Tudi jaz imam podobne zametke rje na punktiranih delih , poglej tudi pod tesnila .

V torek sem naro?en na na tretji redni servis v BTC in se bomo dogovorili kako in kaj.


Bah ta rja...pa to ni normalno da samo po treh letih se ti to nardi pa to pri Mazdi vejo in ni? ne nardijo al kaj?...omg..zdj pa se pa ?e bojim da bo pri moji (ki je ?e v tovarni) verjetno isto...mogo?e pa so le kaj naredili glede tega?...a ni bil to en vpoklic zaradi rje na vratih prtlja?nika?

ALMOST RICER a drugje pa rje ni na punktiranih delih?

Da Mazda je dala vpoklic , pa to ?e se mi zdi ?est mesecev nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A so vas tudi obvestili? Jaz res upam da so to uredili ker to je pa res nerodno da ti par let star avto tak rjavi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.