Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Res je ja :) Ena je crknjot :)

najbolje bi bilo dati pod odbija? kar eno tako lampo kot je za DRL.....

Pi?uka ful ti dobr svet..pr men je kot da bi mel petrolejko zraven :)

je pa tudi ob?utljivost kamere pomembna, ker rikverc lampe na mazdi 5 so visoko zgoraj, sploh ne svetijo na tla v bistvu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

Napisano

Ja, dalo bi se marsikaj, za za?etek mogo?e ledico zamenjam, nisem ?e gledal kak je. Aje ledica al je w5w?

power led 10W z napajalnikom/usmernikom pri rezervi (to so te kabli). ampak kakor je LED zunaj na vremenskih vpolivih je to en velik drek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ?e prav razumem imate nekateri za "rikverc" lu?i LED-ice?

 

Pa se to da zamenjat brez te?av? Je sploh kaj efekta oziroma razlike med navadnimi belimi in LED belimi "rikverc" ?arnicami?

 

Je menjal ?e kdo lu?i za tablice? Razmi?ljam o temu, da bi zamenjal s kakimi bolj belimi, saj je sedaj bolj "rumena" svetloba.

 

Gledal sem od Osram Cool Blue Intense w5w - bolj bela svetloba (to niso LED-ice, ampak navadne lu?i, tako da ne rabi? ?e upora zraven).

Napisano

?estitke za pameten nakup...zdaj pa sre?no in veliko varnih kilometrov...

Napisano

Ej....?estitke za nakup nove Mazdurine...lp

Napisano

Nekaj me zanima. Po nekaj ve? kot 100km prevo?enih sem opazil, da je menjalnik  trd in da v?asih, sploh ko je ma?ina hladna, ne pretakne v dolo?eno prestavo zlahka. Najve? te?av imam sam pri menjavanju v tretjo, ?etrto in peto. Ali se s ?asom kaj zmeh?a zadeva? Je kdo opazil podobno?

Napisano

Bo se zrihtalo po?asi :) Jz zaenkrat nimam ve? te?av s tem. Prej na za?etku sem jih mel potem pa vse manj. Zdej mam 30 000 km prevo?enih. Pa ?e ne gre prvi? lepo v prestavo pa po?asi z ob?utkom prestavi ne mo?no rint :)

:zoom-zoom:

Napisano

Pri meni je obratno in sicer ne morem v prvo, drugo in tretjo ter obratno - se dogaja kar pogosto :)

 

So mi na servisu ?e urejali to zadevo, ampak ni ni? bolje. Sedaj imam prevo?enih 32.000km.

 

Bom naslednji? na rednem servisu ponovno izpostavil te?avo, naj ponovno preverijo zadevo in odpravijo te?ave.

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

:zoom-zoom:

Napisano

?udno, a zdej so pa ?e menjalnike pokvarli :) Pa Mazda je znana po tem da so menjalniki top, ampak res top :)

Napisano

uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

33112_1.png

Napisano

Jaz bom ?e nekoliko po?akal, da vidim, ali se zadeva zmeh?a, ker imam res samo 100km na ?tevcu. ?e pa po par tiso? ne bo spremembe pa se bom kr oglasil pri poobla??enem... Tnx za info...

Napisano

A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.

Sme? vpra?at :) nisem delal iz muhe slona ker ni bila to taka vlka re?. ?e je kdaj pa kdaj za?tekal se mi je zdelo normalno ker je pa? novo. Pri ogretem motorju in menjalniku je laufalo tak kot mora. Zdej pa tud ko zjutraj ?tartam tega ve? ne opa?am pri teh kilometrih ki sem jih naredil. Pa? ne letim za vsak drek k servisu da mi ne ?arajo po avtu ker v?asih nardi? ?e slab?e kot pa bolj?e.

:zoom-zoom:

Napisano

Meni se tudi tu pa tam zgodi, da ne gre v 3. ali 4., kot da bi bila prisotna neka mehanska prepreka. Na tujih forumih pravijo, da se morajo na?telati vzvodi do menjalnika..

Ampak ?e to dela nekdo ki nima pojma, lahko zjebe ?e ostale brzine :) Tak da bom kar pustil do prvega servisa tako kot je..

Napisano

Kako pa imate kaj porabo? Jaz imam kar nekaj mestne vo?nje in imam pri G120 motorju porabo 7,2. Prej sem imel Opel Astro 1.6 in sem nisem pri?el pod 7,9... 

6.5 brez ?paranja G100

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.