Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljen na forumu!

 

Glede tega da motor zelo te?ko v?ge vro? zna bit nadle?no ko si na ?rpalkah (kar bo pogosto :) ).

Hvala.

Se zavedam problema z v?igom, zato bi rad to v kolikor se odlo?im, se rad prej prepri?al, ?e se to da re?iti in kako ali je to pa? normalno in vsi motorji v?igajo tako te?ko.

Upam,da mi bo g.Mitja lahko pri tem svetoval.

Ali kdo pozna ta avtomobil.

Na forumu sem videl debato, ki bi lahko govorila o tem avtu pred leti.

Napisano

Hvala.

Se zavedam problema z v?igom, zato bi rad to v kolikor se odlo?im, se rad prej prepri?al, ?e se to da re?iti in kako ali je to pa? normalno in vsi motorji v?igajo tako te?ko.

Upam,da mi bo g.Mitja lahko pri tem svetoval.

Ali kdo pozna ta avtomobil.

Na forumu sem videl debato, ki bi lahko govorila o tem avtu pred leti.

Jaz vozim RX8 od septembra lani, in ne, nimam te?av pri v?igu ko je motor vro?. Tako da ti ne znam svetovat kaj naredit v tem primeru.

 

Mo?no je da motor zalije, in zarad tega ne v?iga, in je potem potrebno motor spucat odve?nega bencina. (To je enostaven proces, ki je opisan v navodilih ki jih dobis zraven avta).

Napisano

Jaz vozim RX8 od septembra lani, in ne, nimam te?av pri v?igu ko je motor vro?. Tako da ti ne znam svetovat kaj naredit v tem primeru.

 

Mo?no je da motor zalije, in zarad tega ne v?iga, in je potem potrebno motor spucat odve?nega bencina. (To je enostaven proces, ki je opisan v navodilih ki jih dobis zraven avta).

Nope, to pomeni, da so okvarjena tesnila na "trikotnikih"
Napisano

Nope, to pomeni, da so okvarjena tesnila na "trikotnikih"

Tako je,to je potrdil tudi Matija in odprava te okvare ni tako enostavna in tudi poceni ni.

Tako da nakup te RX8 zaenkrat odpade.

Hvala vam za dobrodo?le informacije.

Napisano

A pa si sploh ?el pogledat avto?

 

Druga?e pa ?e malce stopim v bran crusher-ju je tudi negova razlaga za slab v?ig ?isto pravilna. Va?no je samo ali je motor topel ali mrzel

Napisano

A pa si sploh ?el pogledat avto?

 

Druga?e pa ?e malce stopim v bran crusher-ju je tudi negova razlaga za slab v?ig ?isto pravilna. Va?no je samo ali je motor topel ali mrzel

Pozdravljen,

Seveda sem ga ?el pogledat,avto je zelo lepo ohranjen,lep,brez kakr?nihkoli  drugih napak,ni bil razbit,....v glavnem vse ok,.....preveril vso zgodovino,kolikor se jo pa? da,....

Se tudi vozil in nimam kaj re?t super avto,...le ne v?ge topel,... ne poznam postopka, ki ga omenja crusher,...to bi bilo mogo?e ?e za preveriti,....a tudi vsaki? iti ?ez proces, ki sicer ne vem kak?en je,koliko ?asa zahteva in kaj vse mora? narediti, da v?ge? avto ni ravno prijetno,....

Mogo?e crusher lahko pove? kak?en je proces ?i??enja bencina,...pa grem ?e to preverit,predno jo dokokn?no pre?rtam,....

lp

Napisano

Pozdravljen,

Seveda sem ga ?el pogledat,avto je zelo lepo ohranjen,lep,brez kakr?nihkoli  drugih napak,ni bil razbit,....v glavnem vse ok,.....preveril vso zgodovino,kolikor se jo pa? da,....

Se tudi vozil in nimam kaj re?t super avto,...le ne v?ge topel,... ne poznam postopka, ki ga omenja crusher,...to bi bilo mogo?e ?e za preveriti,....a tudi vsaki? iti ?ez proces, ki sicer ne vem kak?en je,koliko ?asa zahteva in kaj vse mora? narediti, da v?ge? avto ni ravno prijetno,....

Mogo?e crusher lahko pove? kak?en je proces ?i??enja bencina,...pa grem ?e to preverit,predno jo dokokn?no pre?rtam,....

lp

V tvojem primeru ne gre za zalito ma?ino ampak za tesnila na motorju. Ker ?e je zalita ne v?e v nobenem primeru, ker pravi? da si se vozil gre za slednji problem. Ma? dve izbiri, generalka ali nov motor. V obeh primerih pod 1500? ne pride? skozi. ?e pa gleda? splo?no, avto 3500? servis cca 2000? (zaokro?am) ma? za 5500? vrhunski avtomobil in pri pravilni uporabi 60.000km mir. Razen redni servis seveda. S tem da je poraba 12l+ to se pa mora? zavedati. Kot drugi avto ok, Prvi vsekakor ne.

When in doubt, duck it!

Napisano

Potem je pa tako kot je napisal DeanKS, edino za stro?ke bi malo popravil ?tevilke, za obnovo mislim da Mitja ra?una okoli 3000? (1500? je samo material), mejava ma?ine pa je ponavadi okoli 6000/7000?. Ampak potem ti mora avto delati (ob pravilni uporabi) vsaj 100-150.000km. Probaj pogledat ?e druge ?e so v kaj bolj?em stanju, druga?e sta se pa pred kratkim prodajali 2 dosti dra?ji za kateri predvidevam da sta celo v redu.

 

Edit: kaj so ti pa v avtohi?i rekli da je razlog da ne v?ge?

Napisano

A te pride toliko material? ?e se dobro spomnim mi je Mitja enkrat omenil da je komplet tesnil in teh stvari 800? (nisem pa ziher ?e je rekel da iz Amerike...). Sicer pa RKX8 sej si govoril z Mitjem...a nista ni? o ?tevilkah?

Pa tisti motor ki se je prodajal za 2,5k je bil nov ne? Menjava motorja pa tudi ne more nanest toliko da bi bil stro?ek 6 ali 7k? 

Pa nisem se spravil nate Daky :D samo visoke cifre se mi zdijo...nisem pa toliko v tem da bi lahko kaj trdil ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Dobro zdej je res odvisno v kak?nem stanju je motor, recimo sama tesnila dobi? ?e okoli 400? ?e se prav spomnim, samo je potem treba menjati ?e ostali material pa se hitro nabere. Vem pa da ko je Mitja prodajal svojo je rekel da za 3000? obnovi motor,tako da iz tu sem vzel njegovo ceno (z materialom iz amerike).  Tisti motor se je pa prodajal po polovi?ni ceni, ker je opustil projekt. Ni? narobe ?e je malo konstruktivne debate :D Raje tu 100x odgovorim na kak?no stvar kot pa da vsaki? ko kam pridem samo poslu?am razne kritike in cvetke glede mojega avta od samih ''ekspertov'', ki so enkrat nekaj sli?ali od nekoga ki je nekaj nekje polovi?no prebral.  Druga?e si pa okvirne cene lahko pogleda? tu: http://www.mazdarotaryparts.com/brx-8-engine-and-exterior-engine-parts-b-307-c.asp Trgovina ni najcenej?a a tudi najdra?ja ne tako da so cene dokaj povpre?ne.

 

Evo se malo popravim, ?e so res znucana samo apex tesnila da? 1000? za material pa z delom res zna? priti za 1500/2000? skozi, ?e je kaj ve? je takoj ?e sam material 600? ve?, ?e je pa ?e kaj dodatnega je pa ?e skoraj bolje ?e gleda? za nov motor.

Napisano

Pozdravljeni,

Hvala za vse komentarje,...

Kar se ti?e cen so take kot pravi Daky-te so prave-preverjeno.

Na Mazdi je opcija samo menjava motorja-cena je ?e vi?ja.So potrdili tesnenje.

Avto je z bosterjem po dalj?em verglanju tudi topel v?agl.

Pri vsej stvari je najve?ji problem, ker nikjer ne dobi? garancije,...
to je res tisto kar me odvra?a od te mazde...

LP

Napisano

Jaz te ?isto razumem. Na tvojem mestu bi po?akal ?e se bo prodajala kak?na taka z delujo?im motorjem. ?e pa ima? voljo, ?as in finance se pa v italiji in avstriji/nem?iji najde tudi firme, ki ti na menjavo motorja dajo nekaj let oz do 100.000km garancije

Napisano

Jaz te ?isto razumem. Na tvojem mestu bi po?akal ?e se bo prodajala kak?na taka z delujo?im motorjem. ?e pa ima? voljo, ?as in finance se pa v italiji in avstriji/nem?iji najde tudi firme, ki ti na menjavo motorja dajo nekaj let oz do 100.000km garancije

Ima? kak?ne konkretne izku?nje s servisom v tujini oz. ve? za kako podjetje konkretno, bi se pa informativno vseeno pozanimal,da vidim kaj re?ejo in za kak?en denar to naredijo,..

Napisano

Konkretnih izku?enj nimam ker moj avto deluje odli?no :D Samih podjetij pa z glave tudi ne vem, ker se nikoli nisem zanimal za to, vem pa da se po tujih forumih dostikrat najde kak?en, ki i??e serviserje, tako da je najbolje ?e malo pobrska? tam ali pa konkretno vpra?a? za predloge kam se spla?a iti

 

Edit: http://www.apexrotary.com/prices-and-options/ evo, podjetje je sicer iz anglije ampak samo za info kaj se ponuja v tujini

Napisano

a nebi bilo pametno narediti teh stvari tudi na delujo?ih motorjih?

Modifications

Thermal pallet romoval (So oil is always circulating the engine bearings not just when its warm)

Oil pressure increased (to prevent wear on the float bearings)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Seveda, obstaja ogromno stvari, ki jih priporo?ajo narediti ?im prej. Problem je le najti nekoga, da ti bo to naredil in seveda za razumno ceno. Vem pa da je pove?anje pritiska olja oz pove?anje koli?ine vbrizganega olja pogosta praksa v tujini, ker je to relativno hiter in ugoden poseg (priklopi? na ra?unalnik in prilagodi?).

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Z enim o?esom pogledujem za trenutno ponudbo RX-8, pa me zanima kak?na vrsta merilca kompresije mora biti za ta tip motorja? 
To se mi zdi edini merodajni podatek glede vzdr?evanosti agregata, oziroma ali se kmalu obeta generalka ali celo kaj ve? - beri stro?ki. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.