Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam bencinarco 2009 letik, 108kw, predelano na LPG. Imam poven kestl bencina in plina, na armaturki pa mi ka?e prazno in celo lu?ka za rezervo se je prikazala. Kak?na re?itev?? A starih dobrih plovcev v kestlih ni ve??? Saj me niti ne bi tok motilo, ?e mi ne bi oran?na lu?ka tok v o?i sijala :)

 

Lp, Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Tudi kolega je za Kio Ceed 2009, ki tece na LPG, pojamral, da avto ocitno ni dojel da gre na LPG ter temu primerno znizuje navidezni nivo bencina, kot da se vozi le nanjga.

 

Moja 6ka na LPG je bila l.2003 in je bil kazalcek benza okej, le 'range' mu je racunalniku na fertig zmedlo ter ga je kazal le kadar sem na sveze dolil Benz ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To ni v redu....ker mora vse delovati kot mora...so kaj pozabili priklopiti...? Kdo je montiral

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Montiral je G1 leta 2011! A je mo?no, da bi bila napak v plovcu??

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Bom ?e js mal zaston reklame naredu in iz izku?enj rekel, da je prej kot na avtu najbr? napaka v monterju :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mal sem bral po tujih forumih, ni fora v plovcu temve? ra?unalnik kljub vsemu prera?unava koli?ino goriva v kestlu glede na porabo ter kilometre. Baje naj bi imeli tak?ni sistemi neko reset tipko, kjer bi lahko ra?unalnik resetiru. No jz sem pa? za cca 10min odklopil AKU in stvar deluje. Spet mam poven kestl :) Samo predvidevam, da to ni trajna re?itev, ker ?ez 700km bo spet lu?ka svetila. A mogo?e kdo ve kako bi ECU resetiral na bolj enostaven na?in

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ej..verjetno bo nekaj z plovcem kot je napisal ..Jsdoma.ker na moji prej?ni Mazdurini 5 2.0.benz +avto plin montiran na G1..je delovalo vse ok.kazalo nivo benza in plina ...skratka avto je deloval dobro..ps.verjetno je ?e v garanciji glede monta?e LPG-Ja..na G1..naj pogledajo..7let garancije...tako sem jaz imel,,lp

  • 7 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Nivo goriva kaže prazno

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.