Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce imas bencinca brez turbo polnilnika, ne pricakuj neke silne pridobitve na moci :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neki sem guglal po ebayu in po naklju?ju naletel na tale gadget.

A kdo kaj ve, je res kaj na tem?

 

http://www.ebay.de/itm/CRS-TUNING-CHIPTUNING-CHIP-POWER-TUNING-BOX-BENZINMOTOREN-0OBD-MAZDA-/222136495430?fits=Make%3AMazda|Model%3A3|Platform%3ABL

 

 

Bodi 1. tukaj  nabavi in poro?aj:)

 

na?eloma se kaj veliko res ne more poznati..... ve? pridobi? ?e zamenja? kompletni  izpuh po mo?nosti ?e izpu?ni  kolektor (da se ogne? ?e katalizatorju-preverjeno) samo potem bye bye tehni?ni po uradni poti :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sej nisem imel glih neke ?elje po tunanju, slu?ajno sem nabasal na to in sem si mislil, ?e je res tako enostavno bi pa mogo?e probal. Sam ?e pravte da ne bo rezultata pol je brezveze. Za eksperimentalni podvig je pa zadeva vendarle predraga. Auspuh bom pa kar pustu tak kot je. Vseeno hvala za odgovore.

  • 6 let kasneje...
Napisano

A je kdo čipirov oz. delov re-map M3 iz 120KM na 165KM?

Me zanima kolk se to pozna, pa če je kaj na kar je treba bit pozoren ko se to dela, da gre vse skup v k***

Napisano
pred 18 minutami je Matick napisal:

A je kdo čipirov oz. delov re-map M3 iz 120KM na 165KM?

Me zanima kolk se to pozna, pa če je kaj na kar je treba bit pozoren ko se to dela, da gre vse skup v k***

Pa saj to ti tuner naredi, ali bi nemara ti raje sam spreminjal mape in "flashal".

 

Kar se tice motorja - to je to, komponente so enake za G120 in G165, tako da ni treba nic spreminjati/nadgrajevati. Itak se bo razlika najbolj obcutila nad 4000 rpm, ko bos dobil novo dimenzijo in vse tiste dodatne konje. 😃

Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Pa saj to ti tuner naredi, ali bi nemara ti raje sam spreminjal mape in "flashal".

 

Kar se tice motorja - to je to, komponente so enake za G120 in G165, tako da ni treba nic spreminjati/nadgrajevati. Itak se bo razlika najbolj obcutila nad 4000 rpm, ko bos dobil novo dimenzijo in vse tiste dodatne konje. 😃

Ne, imam tunerja ki bi to delov, samo se se odlocam a bi dal a ne bi.

 

 

 

Napisano

Tako kot so povedali zgoraj, motorja G1210 in G165 sta enaka. Razlika bo, ampak tvoj avto ne bo nikoli tako hiter kot G165. G165 konfiguracija ima namreč drugačno prestavno razmerje v menjalniku - ko menjaš, ti obrati ne padejo tako nizko, kar se bo poznalo pri pospeševanju do podna, če bi oba avta postavil enega ob drugega.

Napisano

Odvisno je predvsem to za kaj rabiš več konjev🤔Navor je isti kot pri G165 in nebo več pospeškov od 0km naprej, po 4000 obratih pa bo šel avto hitreje.... 👍Za čez ovinke zato ne boš nič hitrejši za po AC pa ti zana prav pridet, samo kje se boš pa peljal nad 170 ko se bodo ti konji zbudili..... 🤔😉👍

Koliko te pa pride to mapiranje? 🤔

Napisano

Madonca, pogovarjamo se kot, da avti nimajo menjalnikov. 120KM ima pač dolg menjalnik, kar pomeni, da gre v drugi prestavi verjetno tudi tja do 110km/h. 165KM pa si tam že zdavanj v tretji.

 

120KM ima tak menjalnik zato, da ni treba toliko hodit v višje obrate, saj doseže maksimalno moč pri 4000 obratih potem je pa navor umetno nižan, da ta moč ostane enaka do 6000 obratov. Če se to "blokado" odstrani in ni več umetnega nižanja navora gre do 165KM brez težav. Ampak to se res pozna šele pri vožnji preko 4000 obratov in pa seveda v prestavi, ki je za eno nižja kot pri dejansko 165 konjskem motorju.

 

Bottomline - vožnja je manj dinamične, ker to onemogoča menjalnik, saj mu "zmanjka" dovolj prestav v nižjih hitrostih, ampak razlika bo pa vseeno očitna po nadgradnji na 165KM in sem prepričan, da ne bo obžalovanja.

33112_1.png

Napisano

Jest bi ga dal zato, ker mi gre prov na zivce, ker nad 4000 obrati, cutis kot da ga zmanjka, pa kmalu mu bo garancija potekla, in bi ga pol dal na mal vec, da ko pospesujem, ga spustim v obrate, pa da se cuti kako lepo vlece.

 

@Bini, ~200eur

 

 

Drugace, pa razmisljam, da to naredim, al pa pocakam da bo potreba po vecjem avtu, pa si kupim pol M6 G194, pa imam mir

 

 

Napisano

Ni to nek velik dnar, probaj kako bo, nazaj še vedno lahko greš..... 👍 

Kam pa to greš? 

Napisano

Smo na servisu debatirali da se da g165 dvignit po novem na 185. Navora baje pridobis 30Nm. Par jih je baje ze dalo in so zadovoljni, je pa res da za obuditev konjenice rabis obrate. Meni je zaenkrat čisto ok g165, čeprav če bi še enkrat novo zbiral bi bila g192, brez deakcivacije batov, in z avtomatskim menjalnikom. 🙂

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Bini napisal:

Ni to nek velik dnar, probaj kako bo, nazaj še vedno lahko greš..... 👍 

Kam pa to greš? 

Moto..nekaj
Sosed od sodelavca tm dela, pa bi mi on zrihtov

 

Od kle bi mi dal mapo gor

MYCHIPTUNINGFILES.COM

We offer custom-made chiptuning files for Mazda. Get the best performance out of your Mazda 3 2.0 SkyActiv G 120hp.

 

Krivulja naj bi bla ze od zacetka nekje 10% v levo zamaknjena

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 3 urami je Matick napisal:

Moto..nekaj
Sosed od sodelavca tm dela, pa bi mi on zrihtov

 

Od kle bi mi dal mapo gor

MYCHIPTUNINGFILES.COM

We offer custom-made chiptuning files for Mazda. Get the best performance out of your Mazda 3 2.0 SkyActiv G 120hp.

 

Krivulja naj bi bla ze od zacetka nekje 10% v levo zamaknjena

Po ročaj kako bo..... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.