Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz tud... sicer je blo v filmu precej bedasto, ker ?e vozi tovornjak v isto smer, tud ?e deblo pade dol ti ne more prletet v ?ipo tako kot je blo v filmu - pa? fizika, gibalne koli?ine in prenos energije pa? tega ne dovolijo. Druga zgodba pa je seveda, ?e pripelje nasproti tkarat pa ...ufff ... no?em ve? razmi?ljat.

33112_1.png

Napisano

Pa saj gozdarski tovornjak ima posebne konzole pri kraju. Kaj pa naj potem ve?e? Saj samo zlo?i hlode s hidravli?no roko med tiste rogovile in to je to. :ne vem:

post-5658-0-07798400-1406726873.jpg

post-5658-0-49018200-1406726915.jpg

post-5658-0-58102500-1406726936.jpg

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pa saj gozdarski tovornjak ima posebne konzole pri kraju. Kaj pa naj potem ve?e? Saj samo zlo?i hlode s hidravli?no roko med tiste rogovile in to je to. :ne vem:

Tale ?ist na desni ima prvo stranico dost visoko, un na levi je pa ?e tak-tak...moker les, sunkovito zaviranje ali samajama, pa zaniha prikolica in avto, pa se hlod hitro zapelje, ?e ni privezan. Sam bi na takem avtu tri gurtne porabil, eno tik pred prvimi ro?icami, eno na sredini in eno tik za zadnjimi ro?icami, pol pa ni varjante, da kaj dol pade...

Napisano

ja sej, ?e je asfalt v ku...se mora? prilagoditi a ne.... :policaj:

 

Sicer pa tema o hlodovini in neprivezovanju....?loveku se je mudilo, ker hlodovino je pobral nekje nekomu....torej sunil....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ufff tole sem pa "na sre?o malo po dogodku" do?ivel na avtocesti proti Zadru ko se ?e skoraj pripelje? do ravnine iz Velebite, malo pred po?ivali??em Jasenice....se je kamionu skipalo pol prikolice na?aganih drv....pa bo?e moj, da ne govorim o signaliziranju, pri nas naredijo cel light show...tam sta pa dva cestarja 500m prej mahala na cesti da upo?asnimo tisti kamion?ek je imel pa navadno rotacijsko lu?...sicer so hitros omejili na elektornski tablah ampak vseeno...tista dva sta skakala po cesti kot opice,  ?e dobr da jih ni kdo povozu.   ...no pozitivno je pa to da se na?e avtoceste proti njihovim lahko samo skrijejo....ma ni bilo enega del na cesti od Zagreba do Zadra...pa avta mi ni nikoli zabijalo tako kot ga po na?ih....zgleda da smo ?li v SLO ?ist v ku**c.

Napisano

Ni ji uspelo ... 

 

Finder-20140730-191511.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem v prej?njih objavah u?il krivo vero, zato se opravi?ujem in po?em po resnici:

 

V predoru ni dotrajan asfalt. Cesta v predor je pa? speljana v ovinku in ovinek se ?ele v predoru kon?a. Do predora je asfalt, ki je relativno dober, v predoru pa je zglajen beton in ne dotrajan asfalt. Vozila pa v de?ju tudi na ta zglajen beton navozijo vodo in zadeva postane zelo spolzka. Precej bolj kot asfalt v prvi polovici ovinka...

 

In ko ?e pi?em, mi lahko kdo razlo?i, zakaj je v predoru betonska podlaga? Saj lahko tudi predore asfaltirajo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Slivka, ?e se ne motim je v predorih beton zaradi mo?nosti po?ara, saj se beton pri tem obnese bolje kot asfalt.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bil je primer, ki je spremenil standard po svetu. Po?ar v Simplonu 2011, kjer je bil 14 dni nedostopen - ker asfalt gori - bitumen. Te?ava pri betonu pa je, da z leti postane gladek: ko se vozimo vse lepo zafugira in zakita hrapavo povr?ino. In ker v tunelilh ne de?uje, se ta svinjarija oprime v celotno gladko povr?ino - hraprenje je ena re?itev - tista po liniji najmanj?ega odpora

 

 Avstrijci so ?e spremenili predpise in dovolijo asfaltno podlago - me?anica asfalta................sve se mo?e ako.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahko da sem zaj... primer pozar, tudi prej je bilo kot 2011

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Al ta al pa celo Tauren pozar 1999. Tocno ne vem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eni prevec ameriske filme gledajo ....  :ninja:  ?zmeden?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj se je men u?eri zgodil in glih za glih da se nisem zakajlov v enega pri vstopanju v kro?i??e (no je pa tudi on vstopal v kro?i??e z bistveno previsoko hitrostjo od pri?akovane).

 

No, jaz se peljem in po plo?niku neka bjonda, pa uno razmi?ljanje:

 

1. A je dobra?

2. O je, je, dobra je.

3. Samo je res dobra.

4. Dobra za popizdit.

 

V tistem pa ?lajf na polno, druga?e bi bil avto zdele pri kleparju. Skratka treba bit pazljiv, hehe.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj se je men u?eri zgodil in glih za glih da se nisem zakajlov v enega pri vstopanju v kro?i??e (no je pa tudi on vstopal v kro?i??e z bistveno previsoko hitrostjo od pri?akovane).

 

No, jaz se peljem in po plo?niku neka bjonda, pa uno razmi?ljanje:

 

1. A je dobra?

2. O je, je, dobra je.

3. Samo je res dobra.

4. Dobra za popizdit.

 

V tistem pa ?lajf na polno, druga?e bi bil avto zdele pri kleparju. Skratka treba bit pazljiv, hehe.  :aaaaa:

 

 

Brez slike bejbe je brezveze karkoli komentirat  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Res je. Izenačil bi rekord.  Ampak ok. Bo pa spet začel od začetka. 
    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.