Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma? prav - 28% je in ne 39%, ker je res bumbar procente ra?unal od ?tevila slovenskih "divjakov" in ne od skupnega ?tevila. Ampak vseeno je procent grozljivo visok saj se tujci ve? ali manj samo peljejo skozi in ve?ino po AC-jih. Zajete so pa vse kr?itve in radarske kontrole se v glavnem izvajajo zunaj AC-jev v mestih in na delih stro?jih hitrostnih omejitev.

 

Se bo pa ta procent do konca leta zmanj?eval, ker je konec turisti?ne sezone in temu primerno manj tujih voznikov. Bi bilo pa zanimivo, da bi preverili le kr?itve v poletnih turisti?nih mesecih (junij, julij, avgust) tekom sezone in si upam trditi, da bi bil v tem primeru procent kr?itev tujcev sigurno vi?ji od na?ih.

33112_1.png

Napisano

Ne more? verjeti, kon?no eno 'poro?ilo' iz katerega ve? da je bil motorist kriv, oz predolg v izhodu ovinka.

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/umrl-53-letni-ceh-ki-je-vozil-v-koloni-motoristov.html

 

Da bi napisali neprilagojena hitrost, ne bi verjel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neprilagojeno hitrost so tudi mojemu fotru napisali, ko se je po naselju peljal 50km/h, nakar mu je voznica vzela prednost in je med izogibanjem padel. Pa ?e kazen za neobvladovanje vozila je dobil :) Do sre?e med avtom in njim sicer ni pri?lo, tako da je bil "vzrok" za nesre?o pa? postranskega pomena. Skratka, vsak si lahko take zadeve tolma?i po svoje. No, potem je ?el v to?bo z zavarovalnico in to?bo dobil. Namesto 900.000sit za ?kodo, mu je potem morala zavarovalnica izpla?at 3x te vsote z zamudnimi obrestmi. Tak da izpla?alo se je :)

 

Kar se pa te grozne grozne hitrosti na na?ih avtocestah ti?e, pa je spet vse stvar osebne interpretacije. ?e bi hitrost iz leta 80 implementiral v dana?nji ?as, bi verjetno omejitev bila okoli 200km/h. Vsaj v Yugu je bil takrat pri 130km/h verjetno podoben ob?utek (ali huj?i). Zakaj nemci ponekod dovoljujejo hitrosti brez omejitev, medtem ko imajo angle?i celo 110km/h, je spet stvar interpretacije. Po raziskavah sode?, so po?asnej?i vozniki manj zbrani za vo?njo, zato so v nekaterih ameri?kih dr?avah omejitve dvignili in ugotovili manj nesre?. Hm :) Tudi pri nas se najve? nesre? zgodi med 130-150km/h. Naj me policijska statistika popravi, ?e ni res. Ali Lojz ;)

 

Torej, ?e bi vsi upo?tevali razmere in se znali njim prilagoditi, bi bilo nesre? nedvomno manj. Pri tem mislim, da bi ga lahko na prazni cesti z Galardom stisnil tudi 300, v jutranjih konicah pa bi po obvoznici upo?teval premikanje kolone (in ne bi zadaj blendal kot bedak, prehiteval v ?karje itd.). ?e ve?ji vzrok za nastanek nesre? je pa "podeljevanje" vozni?kih. Glede na to, da vo?nja velja za eno bolj zahtevnih opravil, medtem ko se kandidat nau?i nekaj prometnih znakov, kje ima pedala in ?althebl, je to vsekakor premalo, da se mu zaupa "oro?je". 

Napisano

Kar se hitrosti ti?e je res, sploh na obvoznici in avtocesti, je pa problem ne samo v hitrosti ampak predvsem v voznikih, sicer je res da si recimo nekomu ki je nepozoren prej v riti ?e vozi? 160 kot 130, ?e se on pa? odlo?i da bo brez ?esarkoli zavil na prehitevalni pas s hitrostjo 101, ker je pa? s tem hitrej?i od tistega pred njih z 98, to sem sam ?e najve?krat opazil kot problem, ker eni pa? zavijejo brez da bi pogledali, brez smernika, ker tisto ro?ko, ki meni za njim pove bremzaj na tvoj pas gre, je tako te?ko pritisnit, da vrjamem zakaj se je ne uporablja...

V mestu je seveda zgodba druga?na in tam razen cone 30 so po mojem hitrosti kar ok, razen nekaterih izjem.

  • 5 tednov kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pa gremo novi krog zavajanja in BS-ja. O?itno so bili stari "izra?uni" prenizki in jih je bilo potrebno zvi?at, da se lahko na osnovi teh podatkov posku?a dose?t "vi?je" cilje. Bomo videli kak?ne.

 

http://www.zurnal24.si/prometna-nesreca-stroski-ocena-vrednost-zivljenje-studija-analiza-drsc-varnost-slovenija-bdp-clanek-260455

 

Me res zanima od kje so navlekli celotni stro?ek in kak?ne akrobacije so izvajal, da so pri?li do teh cifer. ?ivljenje je neprecenljivo ampak vseeno od kod jim 1,6m??

33112_1.png

Napisano

Hmmm... policaj je potolkel vse ?ivo, ki se mu ni moglo umaknit - kaj bi ?ele bilo, ?e ne bi stavkali, pol bi vozil ?e enkrat hitreje saj so izjavili, da delajo samo s polovi?no zmogljivostjo zaradi stavke. :ne vem:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-ljubljanski-severni-obvoznici-trcilo-6-vozil-nastaja-zastoj.html

 

Sem posledice videl v ?ivo je bilo pa zanimivo, da je na kraju nesre?e bilo kar ?est policijskih vozil, trije re?ilci in 2 avtovleki - lu?ke so tolk mi?ikale vsepovsod, da je res izgledalo kot veseli december.

33112_1.png

Napisano

Kak bullshit! Sel mimo na poti domov in policaj z novim golfom je bil z bokom zarit v kamion! Vsi ostali udelezenci so bili pa pred kamionom na odstavnem...

 

Pa se neki kaka je prilagojena hitrost za nujno voznjo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? velja isto kot za re?evalna vozila: tolik?na, da ima voznik vozilo ves ?as pod kontrolo.

 

Nujna vo?nja ga sicer ne obvezuje predpisom in lahko pelje skozi rde?o na semaforju in prehiteva ?ez polno ?rto in podobno, zato ga pri tovrstnih kr?itvah policija ne obravnava. Vseeno pa mora imeti vozilo pod nadzorom. ?e pride do nesre?e, je ravno tako kriv za izsiljevanje ali neprilagojeno hitrost. 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

To?no tako kot Slivka pravi - lahko dela prekr?ke samo pri tem ne sme narediti nesre?e, ker je kriv. Se pravi, ?e gre ?ez rde?o mora it s tako hitrostjo, da ga ostali udele?enci alhko opazijo in ustavijo. ?e pa se za?ene ?ez kot teli?ek in naredi bum je pa kriv.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

33112_1.png

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

sej pa kolker sm prebral je bil ?e prej udele?en v nesre?ah...

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

3x ?e povzro?il hudo nesre?o......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No tole pa je nesre?a v pravem pomenu besede:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/na-primorki-verizno-trcilo-40-vozil-dve-osebi-sta-mrtvi/384666

 

Ravno na tako meglo sem naletel enkrat na istem odseku, od primorske proti Nanosu dol tako, da razumem te nesre?ne?e, da niso mogli storiti ni?. Peljal sem se nekje 110-120, kar naenkrat pride? v zid megle, ne vidi? niti 10 metrov naprej in moli?, da spredaj ni nih?e pani?no zaviral ker sam tudi ne upa? saj te bo kdo nabasal od zadaj. Ne znam povedati kaka jeba je to, dobesedno nemo?en si, karkoli naredi? si ga najebal.

Napisano

Tale del avtoceste (od morja proti Postojni) je ve?krat problemati?en, pa naj bo megla, sne?ni vihar ali kaj drugega,

pa DARS tudi ni toliko, da bi postavil radarski sistem s semaforji, ki bi promet ?e pravo?asno ustavili.

 

...najbr? je bolj pomembno denar od cestnin basat v lastne ?epe....

Napisano

Upam da nobeden od na?ih ?lanov ni po?kodovan v tej hudoj nesre?i. :(

bognedaj ?lanic......

Napisano

Pisuka kako ob enem kamionu zmanjka vsega prostora. Nujno rabimo tripasovnice ob takem pretoku prometa.

.

.

.

.

aja neprilagojena hitrost je bla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, in zdaj bo kriv DARS. Pa poplave v Banglade?u in vihar na Marsu...

 

Bemti?, ?e pa pred seboj ne vidijo, da se bli?ajo megli, potem pa? niso za na cesto. In ?e se bli?ajo megli, lahko priklopijo tisto rde?o lu?, ki mi vedno ?ajna iz pred menoj voze?ega avta ?e ob rahlem de?ju. Sem prepri?an, da ne bi bilo 70 avtomobilov na kupu, ?e bi VSI pri?gali zadnjo meglenko. In sem prepri?an, da ?isto vseh 70 niti pozicijskih lu?i ni imelo, ker imajo spredaj LED lu?i, zadaj pa tema - var?ujejo ne glede na to, koliko ko?ta... 

 

Saj ne re?em, da so na?e avtoceste izvrstne, nikakor ne. Tako avtoceste kot infrastruktura niso vredni, da jih pes o??ije. Oziroma so vredni, da jih pes o??ije... Ampak za ?love?ko neumnost pa DARS vseeno ne more biti kriv. Pelje? proti megli in ne pri?ge? meglenke in ne za?ne? po?asi zmanj?evati hitrosti, ko pa je vidljivost nekaj deset metrov, te je pa presenetilo in pri 140 pribije? v tistega pred seboj. In nato je plo?evina razmetana po celi avtocesti, ?e na nasprotnem voznem pasu.

 

Ma, dajte no! Sem prevozil Evropo po dolgem in po?ez. Do milijona prevo?enih kilometrov sem ?e ?tel, potem nisem ve? niti se?teval, koliko kilometrov sem ?e prevozil. Se pravi, nisem ravno sve?e pe?eni voznik za?etnik. In megla se je pojavljala na tej na?i zemlji ?e vsaj zadnjih 35 let - vem, ker sem videl na lastne o?i. Pa so v?asih vozili s fi?oti in spa?ki in trabanti, pa so imeli dovolj sposobne zavore, da so zmanj?ali hitrost ?e PREDEN so zapeljali v gosto meglo. Ja, je pa res, da niso imeli tempomatov...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Vprasaj pilote sportnih avionov zakaj se ne upajo iti v oblak. Ker ne vedo vec ali letijo ravno ali pa navzdol....gre za totalno izgubo okolice in orientacije

 

To ni sala, zato je tudi avstrijec v sloveniji diol padel, mislil je da leti ravno pa je pikiral dol da so se krila polomila.

 

Pas nenadne megle je kot stena.....dalec od tega da samo bremzas, kaj ti tista lucka pomaga ce ne ves vec na katerem pasu si, ne vidis bande, ne vidis nic.

 

Ja ti lahko prizges luc pa upocasnis, pa si preprican da so VSI upocasnili na isti tempo, da so vsi se na svojem voznem pasu.....itd

 

Tle nima dars nic, so le izredne razmere, in jaz apeliram da k vsem temu ni niti prostora za kakrsenkoli manever, ker so nase ceste prenatrpane

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sodelavka včeraj dobila novo vozilo in se danes pripelje pred firmo. Si malo ogledujemo in ženska razlaga, kaj vse ima. In razloži, da ima tudi keson luči...
    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.