Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

To so rea nespmetna dejanja, po drugi strani pa mislim, da imajo vsi ze poln ku.. stanja na nasih cestah. Ni dneva brez ?tale....dnar pa v luft. Ceste so enako propustne kot leta 1990, promet pa ojacan za nekajkrat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet tovornjak... tole je res noro. Na?e ceste so nabite s kamioni (celi konvoji), gre? pa na Hrva?ko pa jih v 300km vidi? vsega slabih 20 pa ?e to so vse njihovi lokalni s HR tablicami.

 

Skrajni cajt, da se jim cestnine pove?ajo, da bodo vozili tudi ?ez druge dr?ave (Avstrija, Hrva?ka) ne pa da so si vsi od Poljske do Bolgarije izbrali Slovenijo kot koridor, do Italije in Francije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eri se peljem po kro?nem, ki je pri LJ-?alah in se pripravljam za izklju?itev ven ter nadaljevanje v smeri ?martinske ceste. Pa mi pot po kolesarski poti pre?ka kolesar. Ok, pa? vsakdanja zadeva. Ampak ta kolesar se je cel ?as vozil BREZ uporabe rok, obenem pa je tipkal po svojem Mobi?uku. Je bil pa vseeno tok "priseben", da je pogledoval ali sem ga zapazil ali ne, da ne bo katastrofe. Tudi v nadaljevanju sem videl da med vo?njo ne uporablja rok. ?e ima tako svetovno motori?ne sposobnosti, sodi v cirkus ne na cesto.  :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bila to stara mamka s tezkim cekarjem na vsaki strani balance bi bilo ok? Ceprav te ponavadi niti ne pogledajo..

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa ta teden prevozil cca. 1000 km po Italiji. Ve?ina glavnih cest je zelo ozkih dvopasovnic ali pa ?irokih enopasovnic (podro?je od Benetk do Ravenne in dalje do Riminija).

Zanimivo mi je to da so bili na tem delu vozniki zelo strpni, nobenega hupanja kot pri nas...

Kar mi je bilo pa zanimivo v je pa bilo to, da so postavljeni stacionarni radarji skoraj na vsakem koraku in prav toliko je tudi policijskih kontrol. Toliko policajev kot sem jih v enem tednu videl v Italiji, jih nisem pri nas v enem letu, pa prav ni? ne pretiravam.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar mi je bilo pa zanimivo v je pa bilo to, da so postavljeni stacionarni radarji skoraj na vsakem koraku in prav toliko je tudi policijskih kontrol. Toliko policajev kot sem jih v enem tednu videl v Italiji, jih nisem pri nas v enem letu, pa prav ni? ne pretiravam.

 

Lp

 

 

Saj zato pa je voznja toliko bolj disciplinirana ... Pri nas so kazni zelo visoke... a kaj to koristi, ce pa je moznost, da dobis kazen razmeroma majhna ... Sicer nevem kako visoke so kazni v Italiji... vem pa, da v Avstriji ali Nemciji niso pretirano visoke... je pa velika verjetnost, da te ob morebitnem preskrku tudi dobijo :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V italiji je uzitek voziti po avtocesti odkar imajo tutorja, pa je desni stalno zauzet s kamioni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo mi je to da so bili na tem delu vozniki zelo strpni, nobenega hupanja kot pri nas...

Kar mi je bilo pa zanimivo v je pa bilo to, da so postavljeni stacionarni radarji skoraj na vsakem koraku in prav toliko je tudi policijskih kontrol. Toliko policajev kot sem jih v enem tednu videl v Italiji, jih nisem pri nas v enem letu, pa prav ni? ne pretiravam.

Poskusi ?e Albanijo... Policaji so na vsakem kri?i??u v Tirani in prakti?no je patrulja na vsakih nekaj kilometrov izzven mest. Ampak ?e vedno ima? norce - sploh, ?e slu?ajno v Tirani spusti? dva metra placa za spredaj voze?im si dele?en hupanja tistih od zadaj in to vsaki?, ko nisem bil zaliman spredajvoze?emu na odbija?. Mislim, da sem bil dele?en enake koli?ine hupe kot v zadnjih deset letih skupaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa ta teden prevozil cca. 1000 km po Italiji. Ve?ina glavnih cest je zelo ozkih dvopasovnic ali pa ?irokih enopasovnic (podro?je od Benetk do Ravenne in dalje do Riminija).

Zanimivo mi je to da so bili na tem delu vozniki zelo strpni, nobenega hupanja kot pri nas...

Kar mi je bilo pa zanimivo v je pa bilo to, da so postavljeni stacionarni radarji skoraj na vsakem koraku in prav toliko je tudi policijskih kontrol. Toliko policajev kot sem jih v enem tednu videl v Italiji, jih nisem pri nas v enem letu, pa prav ni? ne pretiravam.

 

Lp

Res je. V zadnjih letih so se italijani zelo umirili na avtocestah. Pa ne zaradi kazni ampak predvsem zato, ker je bilo nekaj ?asa pri njih zelo drago gorivo in je ve?ina vozila po?asneje, da pri?parajo. In sedaj je pravi u?itek voziti pri njih.Predvsem pa mi je v?e? to, da sedaj vidi? skoraj na vsakem njihovem po?ivali??u policaje, ki so naredili red z romuni in drugimi pacienti, ki so kradli tam.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet tovornjak... tole je res noro. Na?e ceste so nabite s kamioni (celi konvoji), gre? pa na Hrva?ko pa jih v 300km vidi? vsega slabih 20 pa ?e to so vse njihovi lokalni s HR tablicami.

 

Skrajni cajt, da se jim cestnine pove?ajo, da bodo vozili tudi ?ez druge dr?ave (Avstrija, Hrva?ka) ne pa da so si vsi od Poljske do Bolgarije izbrali Slovenijo kot koridor, do Italije in Francije.

 

pri nas ? Ne se hecat. takoj bo u luft sko?u kak italjansk komisar in mi bomo jasno da, po hlap?evsko klonil in nardil to?no tako kot bo on rekel. - Se je to?no to ?e pred leti zgodilo. ?Alost ampak NOBEN nima neke hrbtenice za kaj nardit.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej najve?ji problem ni italijanski komisar... problem je doma?i cehovski avtoprevozni?ki lobi s polpismenim Klobaso na ?elu. Temu bumbarju se ne da ni? dopovedat, ker ?al ne ve da je butl. Vse udari na prvo ?ogo in sploh ne pomisli, da minus na prvi pogled je lahko plus na dalj?i rok.

 

Bom spomnil samo na zadnjo epizodo, ko naj bi za tranzit prepovedali uporabo severne lj obvoznice pa je sko?il v luft in z njim tud ostali kamionarji zaradi dobrega kilometra dalj?e poti. A da pa v konicah zaradi tega v gne?i skoraj stojijo ga ni zanimalo in da je zaradi ?tevilnih kombiniranih uvozov in izvozov ta pot veliko bolj nevarna, tudi ne. Zanimal ga je samo tisti kur?ev kilometer, ki teoreti?no vreden dober euro al pa ?e to ne ker ne gre za cestninsko cesto.

 

In seveda so pol avtoprevozniki v luftu in za?nejo z znano retoriko gro?enj s teroriziranjem ostalih uporabnikov cest. Kot da so ceste njihove, v politiki pa jim nih?e ne pove, da so oni samo eni izmed uporabnikov teh cest, ki so skupno dobro. V italiji so pred leti lepo tak poskus zajezili tako, da so vsa oviranja in zapiranja cest oglobili in odpeljali tovornjake. Ko so jih hoteli nazaj so imeli poleg kazni ?e ra?un odvoza in stro?ke hranjenja vozil na depoju.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo res, tudi sam sem prej?nji teden vozil do Osijeka in sem prehitel najve? 10 kamionov. Res gu?t vozit po njihovi avtocesti.

Edino okoli zagreba je bila gu?va,

?im sem pri?el ?ez mejo na na?o stran pa obup od kamionov-tudi po deset jih je vozilo v koloni. Katastrofa.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je to ... sem imel prilo?nost videt na lastne o?i kak?na je razlika, ?e si tranzitna dr?ava ali ne. In pol se ?udimo kako lahko Hrvati bolj vzdr?ujejo AC. Sploh jim ni treba kej dosti saj jih kamioni ne uni?ujejo. Si upam trdit, da hr AC zdr?i vsaj 5x do 10x dlje ravno zaradi neobremenjenosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ste talenti, res.

 

Namesto cestnin in omejitev in prepovedi prometa bi raje uredili hitrej?o in prepustnej?o ?eleznico do Kopra (pa tudi drugod preko Slovenije), pa bi bilo za vse bolje. ?eleznica bi imela ve? dela (in tudi dobi?ka), Luka Koper bi imela ve? dela (in tudi dobi?ka), kar bi se poznalo tudi dr?avnemu prora?unu, ceste pa bi postajale preto?nej?e, ker bi dnevno "odpadlo" kak?nih 5000 tovornjakov v tranzitu... Samo kaj, ko ni v Sloveniji nikogar, ki bi politiki razlo?il, da bi bila investicija v ?elezni?ko infrastrukturo bolj?a kot pa v npr. TE?-6...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno tudi v tujini ni vse tako krasno kot si mislimo. Tole je ?ena dobila od nekega znanca, ki je bil 27.4. v Avstriji:

 

 

8 ur in 40 minut v zastoju

 

Pravkar smo sre?no pri?li domov. Hvala Bogu in vsem svetnikom ... in groza, dragi Avstrijci.

Kdo bi si mislil, da se bo kratek skok na avstrijsko Koro?ko takooooo zavlekel. Zaradi sne?enja smo izlet skraj?ali in se pred?asno odpravili domov. Ker je bila cesta od Celovca do Borovelj v katastrofalnem stanju, smo obrnili, kupili vinjeto in smuknili na avtocesto. Vse je ?lo OK, do smerokaza za odcep ?t. Jakob v Ro?u, 9 kilometrov pred dr?avno mejo, 6 kilometrov pred za?etkom predora Karavanke. Tam se je vse ustavilo. Ob 15.15.

Pred nami je bilo pribli?no 30 avtov na enem pasu, za nami se je hitro nabirala kolona. Policist, ki je promet ustavil, je rekel le, da se je ?ez cesto postavil tovorjnak in da bo nekaj ?asa trajalo, da zadevo uredijo. In je res, nekaj-krat-nekaj-krat-nekaj ?asa je trajalo. Vmes je sne?ilo, temperatura se je spu??ala, bila je prava zima. ?epeli smo v avtih, nekateri so hodili na ?elo kolone spra?evat, kdaj se bo promet sprostil, poslu?ali smo prometna poro?ila. Nih?e ni povedal ni? dolo?nega, jasnega, oprijemljivega, optimisti?nega.

In niti nas nih?e ni 'povohal' - nih?e nas ni pri?el pogledat, prinesel kak?no odejo, wc, vodo ali kak?en sendvi?. Ne, to se v osmih urah in 40-ih minutah ni zgodilo. Kaj v Avstriji nimajo civilne za??ite, gasilcev, Rde?ega kri?a, Karitas ... ? Najbr? niso bili obve??eni, kot tudi v Sloveniji niso bili obve??eni ne na policiji, ne na prometno-informacijskem centru in so sorodniki zaman klicali in spra?evali, ?e bi morda vedeli, kdaj se bo zadeva sprostila.

In ko se je po osmih urah in 40-ih minutah - ob 23.55 - zadeva le premaknila, je bil do platoja pred predorom splu?en in posut le en pas. In prijazni sosedje niso pozabili pokasirati predornine (?eprav se mi zdi, da smo jo v 8-ih urah in 40-ih minutah ?akanja prepla?ali) in niti toliko niso bili fleksibilni, da bi odprli dve blagajni ali da bi bil na blagajni ?lovek. Ne, odprta je bila le ena blagajna in ?e ta je bila avtomat. Lahko si mislite, kako hitro je nastala dolga kolona.

Hvala Bogu, se je vse sre?no kon?alo. Hvala Bogu smo imeli v avtu nekaj Radenske, nekaj mandljev, ?okolado, rozine ... Hvala Bogu smo imeli s sabo tablico in sta si otroka tako skraj?ala dolgo ?akanje. Hvala Bogu, da se to ni zgodilo poleti pri 40 stopinjah. Hvala Bogu, da smo sre?no pri?li domov.

A, za civilizirano in turisti?no in napredno  in kaj jaz vem kak?no ?e dr?avo, kot je Avstrija, je bila to prava sramota.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah... to je seveda la?... v Avstriji je pa ja vse idealno, samo pri nas je sranje.

 

Sarkazem off

 

Kaj pa ?akanje prej?nji teden v Italiji? Tudi tam je pri?lo do nesre?e pa so to zadevo objavljali od jutra do cca ene ure popoldne. Kolona na AC naj bi bila dolga 15km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodelavka je ?la 27ega tudi v celovec in to 3 ?enske plus 2 otroka :). Bottomline, od tam so se odpravili okoli 12ih, domov pri?li ob polno?i. 

 

Prvi poizkus preko ljubelja je ?e takoj ob manj?em klan?ku padel v vodo. Potem so se babnce sicer znajdle in ?le kupit verige ,ter jih baje tudi same nataknile, kar je res pohvalno. 

Drugi poskus na Ljubelj je padel v vodo, tik pod vrhom ,kjer je tisti strmi klanc. 

 

Potem se se utaborili na eni benzi polni slovencev, tam so ugotovili da je predor zaprt oz. AC pred predorom, ker se je zlo?il baje en tovornjak. 

 

No epilog je, da so uporabili potem neko servisno cesto oz. bli?njico, ki te pripelje tik pred predor tako da so nekako ob?li, je pa res da po 12ih urah je bilo tuti ?e malo splu?eno. Pluga ?ez Ljubelj pa baje ni bilo na spregled.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo Ljubelj v takem je res neprimerljiv z AC :)

 

Ne vem pa koliko je na primer nadmorska pred predorom na primer.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No po treh urah na 35?C+ v Nem?iji, na tropasovnici lahko tudi jaz re?em, da kolone obstajajo tudi drugje.

Zato pa so mi pateti?ni jamrav?ki, ki za vsak drek jokcajo, da prepla?ajo vinjeto, da je predraga, da so kolone za brezveze. Ljub?ki moji, pojdite do kake Toskane in nazaj po autostradi in povejte koliko je vinjeta predraga. Je pa ravno te praznike bil prijatelj, dvakrat bi ?el dol in nazaj pa je ?e dra?je kot na?a vinjeta, ki je za celo leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.