Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Eto vidi?, pri gas auto se da vse, priredit izpuste, vklopit zadnje pozicijske podnevi.  

 

Zadnja meglenka povzro?i, da se slab?e vidijo (pozneje opazijo) ?toplampe. To meglenkarjem ni jasno. In ?e v tem veri?nem tr?enju folk ni opazil ?toplamp, potem tudi  zadnje meglenke zagotovo nebi.

 

Ena od udele?enk je razlagala, da je nekdo tekel nazaj z ro?no svetilko in tako prepre?il ?e ve?ji nalet (nevem, verjetno se je bal za svoj avto :P ).

 

Kje so bili takrat nogometni navija?i ki na fuzbal tekmah tako radi pri?igajo bakle? V taki situaciji bi zagotovo delovalo, ?e bi tak?no baklo zalu?al vsaj ene 10m za avto, seveda ?e bi imel ?as.

Jep da se, ampak upam da se da tudi na das autu izklopiti ta frdamani dodatni bris brisalca, ko spuca? ?ajbo, spuca pol pa po?aka da se vse posu?i in po 10 sekundah ?e enkrat upali da ti na novo zma?e vse.... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodec po tem posnetku je jasno, da je bil vzrok veriznemu neprilagojena hitrost ( se sam ne verjamem da sem to napisal). Doloceni vozniki so sli pocasi in imeli cas da reagirajo se umaknejo. Medtem ko so nekateri samo gas in .....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In a sem prav dojel, da je prav spektakularno priletel ravno ?rn BMW?  :rolleyes: Sicer pa bi tega voznika s kamero kar pohvalil, je peljal vzorno, ?koda, da potem priletijo specialci. Upam, da bojo vsaj malo analizirali pri?evanja, takemu geniju ki prileti poln gas v kolono in poleti ?ez avte bi pa direkt odvzel izpit. Oziroma vsaj par vzgojnih primazal, ko stopi iz avta. ?e bi kaj jamral bi rekel, da so po?kodbe od nesre?e, da la?e!  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodec po tem posnetku je jasno, da je bil vzrok veriznemu neprilagojena hitrost ( se sam ne verjamem da sem to napisal). Doloceni vozniki so sli pocasi in imeli cas da reagirajo se umaknejo. Medtem ko so nekateri samo gas in .....

Tale, ki je snemal, je imel ?isto v redu hitrost saj je ustavil brez nekih ve?jih te?av... ostali pa hmmmm

In a sem prav dojel, da je prav spektakularno priletel ravno ?rn BMW?  :rolleyes: Sicer pa bi tega voznika s kamero kar pohvalil, je peljal vzorno, ?koda, da potem priletijo specialci. Upam, da bojo vsaj malo analizirali pri?evanja, takemu geniju ki prileti poln gas v kolono in poleti ?ez avte bi pa direkt odvzel izpit. Oziroma vsaj par vzgojnih primazal, ko stopi iz avta. ?e bi kaj jamral bi rekel, da so po?kodbe od nesre?e, da la?e!  :lol:

BMW prileti bolj na za?etku videa v 16 sekundi... tisto na koncu ga pa nekdo drug naba?e in porine v kader... verjetno ta v sivem avtu, ki ga celo zajaha.

 

Sem pa presene?en, ker vidljivost ni bila tako nemogo?e slaba... tisto kar sem sam do?ivel je bila bistveno slab?a vidljivost od te. Se pravi dejansko je ?lo za nekaj debilov za volanom, ki so naredili masaker.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem popravil ja, ?eprav tudi prvi?, ko se BMW pojavi je nekdo (verjetno prav on?) fajn priletel.

Dejansko pa res ni tako slabo, tudi jaz sem priletel v huj?o meglo. 

?e nekaj sem opazil. Tovornjakarji. O?itno so bili tudi dosti prisebni (razen en je ?udno postavljen?) ker, ?e bi kak tovornjak preve? priletel bi bilo pa ?e ve? smrtnih ?rtev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu bolj kot gledam manj mi je jasno. Ampak po slikah sode? je temu BMWju en res fajn priletel, pa ?e prav vidim je un avto pod kamionom ravno tale Passat spredaj (iz katerega zadnje trenutke zbe?i ?enska) pa tudi vzamem nazaj, vzporedno je pa kamion, zna biti, da jih ravno on tako nabasal. Groza. 

 

Se mi pa porodi misel, radarski tempomati? Taka pomagala bi bila v takem primeru vredna ?istega zlata (pod pogojem, da ne naleti zadaj ?e kdo)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....

Ena od udele?enk je razlagala, da je nekdo tekel nazaj z ro?no svetilko in tako prepre?il ?e ve?ji nalet (nevem, verjetno se je bal za svoj avto :P ).

....

 

Medtem, ko mo?ki s svetilko, pri udele?encih nesre?e velja za junaka, ki je prepre?il ?e huj?e posledice, ga ti razglasi? za bedaka, ki je branil svoj pleh.

Vrhunsko! In seveda tipi?no slovensko...

Najbol da kar na dars pi?emo, naj nabavjo ene par tavelkih ventilatorjev in skos razpihujejo meglo :bravo:

 

Do te ideje je pri?el ?e general De Gaulle, ko neko? zaradi megle ni mogel pristati na letali??u Orly. Po kupih zmetanega denarja so ugotovili, da je zadevo prakti?no nemogo?e izvesti.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Medtem, ko mo?ki s svetilko, pri udele?encih nesre?e velja za junaka, ki je prepre?il ?e huj?e posledice, ga ti razglasi? za bedaka, ki je branil svoj pleh.

Vrhunsko! In seveda tipi?no slovensko...

 

Sor?i, nisem vklopil lu?ke sarkazem on 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu bolj kot gledam manj mi je jasno. Ampak po slikah sode? je temu BMWju en res fajn priletel, pa ?e prav vidim je un avto pod kamionom ravno tale Passat spredaj (iz katerega zadnje trenutke zbe?i ?enska) pa tudi vzamem nazaj, vzporedno je pa kamion, zna biti, da jih ravno on tako nabasal. Groza.

 

Se mi pa porodi misel, radarski tempomati? Taka pomagala bi bila v takem primeru vredna ?istega zlata (pod pogojem, da ne naleti zadaj ?e kdo)

Radarski tempomat pomaga samo pri dolocenih razlikah v hitrosti, ce pred tabo avti stojijo ti pa s 100km/h ne bo kaj dosti pomagal.

Tudi tista nova S klasa ima distronic pa pogleh kje he pristal :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Radarski tempomat pomaga samo pri dolocenih razlikah v hitrosti, ce pred tabo avti stojijo ti pa s 100km/h ne bo kaj dosti pomagal.

Tudi tista nova S klasa ima distronic pa pogleh kje he pristal :)

 

 

Poleg tega je se pomembno to, ali sam zaviras ali ne... Ce ze sam zaviras, sistem ocitno ne zavira... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V reklamnih film?ih za pove?anje varnosti v prometu je vse tako lepo: v primeru nesre?e je potrebno zapustit avto in se umakniti s cesti??a na varno za varovalno ograjo. V tem videu  ni videt ograje, samo mal snega na zmrznjeni podlagi bi bilo pa tud v breg nebi nih?e splezal.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V reklamnih film?ih za pove?anje varnosti v prometu je vse tako lepo: v primeru nesre?e je potrebno zapustit avto in se umakniti s cesti??a na varno za varovalno ograjo. V tem videu ni videt ograje, samo mal snega na zmrznjeni podlagi bi bilo pa tud v breg nebi nih?e splezal.

Sam tukaj ne bi pustil nikogar iz avta, mas vec sans da prezivis (res da velikem) avtu kot pa da si pasteta med plehom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

livka jaz sem zapeljal v tako meglo. Verjemi, da ni enostavno. Najprej ima? dokaj "prijazno" meglo, dokaj OK vidljivost za ene 100 km/h. Nato pa dobesedno stena v enem trenutku. In si v ?ah-mat polo?aju karkoli stori?. Tule jaz ne bi krivil nikogar ravno zato ker vem, da je v taki situaciji ?ah-mat karkoli naredi?.

 

Nikjer nisem napisal, da je enostavno. In ?e pogleda? omenjeni posnetek, megla ni bila tako katastrofalna. Sam osebno sem velikokrat zapeljal v huj?o meglo (po So?ki dolini se velikokrat privali tako gosta megla, da mora? prestavit vsaj za eno prestavo ni?je, da avto sploh lahko rine skozi...). Pa je plo?evina ostala cela.

 

Nikjer nisem napisal, da bi se dalo v celoti prepre?iti. Bi se pa z ustrezno osvetlitvijo vozila in ustrezno prilagoditvijo hitrosti dalo omiliti. Sicer so pa to tudi drugi ?e zabele?ili. Za pri?gat meglenko traja dve sekundi. Ko se hitrost zmanj?a pod 60 km/h, mora? pri?gati vse ?tiri smernike. ?e sekunda dela. ?e si seveda z glavo pri stvari in spremlja?, kaj se dogaja. ?e pa gleda? na uro in dr?i? hitrost 140 km/h ne glede na vidljivost in vremenske razmere, zraven pa ne priklopi? niti lu?i, kaj ?ele meglenk, ja, potem je pa kriv DARS, pa poplave v Nairobiju, pa vihar na Marsu...

 

Enkrat sem ?e napisal svoje mnenje, kako bi zmanj?ali ?tevilo prometnih nesre?, pa me je nekaj ?lanov foruma kmalu lin?alo, ampak jaz sem ?e vedno v to prepri?an. In sicer sta to dve stvari:

1.) Vsako vozilo bi moralo imeti senzor, tipalo, pa? nekaj, s ?imer bi ugotavljalo alkoholiziranost voznika in ne bi spustil ro?ne zavore, ?e voznik ni trezen.

2.) Namesto emblema znamke vozila bi iz volana gledala sulica. Gotovo bi vsak voznik malo druga?e prilagajal hitrost, kot pa ko gleda napis air-bag... Sicer bi bila vsaka nesre?a s smrtnim izidom, a sem prepri?an, da bi jih bilo zelo malo. Ker vozniki ne bi imeli v podzavesti, da ima avto ABS-jajca, bo?ne oja?itve, air-bage in air-curtaine, zategovalnike varnostnih pasov, asistenco za zaviranje v sili, radarski tempomat, ASR, EPS, angela varuha, zbor svetnikov, ki te dvignejo in nesejo na varno,... Ko bi gledali tisto sulico, ki ?trli iz volana, bi imeli v podzavesti samo eno: ?e kam pribijem, sem mrtev na mestu. In prepri?an sem, da bi druga?e prilagajali hitrost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidi?, tehnologija je re?itev. Sam sem ?e pred ?asom predlagal, da se ?tevec hitrosti zamenja s ?tevcem kineti?ne energije. Bi imelo zagotovo pozitiven psiholo?ki u?inek da folk nebi tolk ti?al ali pa bi vsaj varnostno razdaljo prilagajal hitrosti. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva in najbolj?a re?itev bi bila pametnej?e avto ?ole in pa predvsem veliko stro?je komisijske vo?nje. Jaz bi ?el celo tako dale?, da bi moral opraviti 3 komisijske vo?nje, preden bi dobil izpit. Tako pa na?e avto ?ole spu??ajo na ceste vsakega nesposobne?a, zato ker imajo ljudje v glavah, kot da je vozni?ki izpit njihova pravica in ne privilegij.

 

Vsa tehnologija in tehnolo?ki napredki, so ratali ve? ali manj samo potuha.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prva in najbolj?a re?itev bi bila pametnej?e avto ?ole in pa predvsem veliko stro?je komisijske vo?nje. Jaz bi ?el celo tako dale?, da bi moral opraviti 3 komisijske vo?nje, preden bi dobil izpit. Tako pa na?e avto ?ole spu??ajo na ceste vsakega nesposobne?a, zato ker imajo ljudje v glavah, kot da je vozni?ki izpit njihova pravica in ne privilegij.

 

Vsa tehnologija in tehnolo?ki napredki, so ratali ve? ali manj samo potuha.

 

Komisije so dosti stroge in glede na svetovno povprecje imamo tudi sole voznje na kar visokem nivoju.

 

To kar bi res morali popraviti (moje skromno mnenje seveda) so stari cicati & nedeljski vozniki. Ce se mulce drka z vec deset urami voznje, vec glavnih vozenj ker folk cepne ko si popravi uro na roki in med tem spusti volan z eno roko ipd, kje so regulacije za ljudi, ki so naredili izpit ko rondoji v nasih koncih sploh se niso obstajali, ko je bilo manj semaforjev kot prstov na eni roki...? Buzerira se ljudi ki imajo reflekse & motoricne sposobnosti na visku, tisti ki rabijo 2-3 sekunde da odreagirajo na ....karkoli so pa pac stari, jebiga. Ko bodo strozji (normalni!) rutinski testi teoreticnega in prakticnega znanja za ljudi po recimo 55 letu starosti z veseljem sprejmem nizjo mejo tolerance za mulce. Do takrat naj ljudje pometajo pred svojim pragom.

 

 

On topic: Nesrece se dogajajo, jebiga. Ce je nekaj prav ali ne ne mores vedno soditi samo po rezultatu. Ko se zgodijo take stvari je vedno treba kazat s prstom kdo je kriv, drzava, cestarji, vozniki sami. Evo kdo je kriv: megla. Napisite ji poloznico & izrecite kazen.

 

 

Edit: Ce bi iz volana gledala ''sulica'' (neustrezen izraz ampak pustimo to) bi bilo vec ljudi s hrbtom naslonjenih na voznikova vrata (ok vsaj z ramo). Nekako tako:

 

1b858785367f59f8a8bd7f7c1c338615.400x300

 

You feel me blud?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a je cel posnetek iz avta ?e kje dosegljiv?

 

https://www.facebook.com/24ur.tv/videos/10153766540151438/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Stan: Refleksi so, sam so pa tudi egoti zato toliko ve?ji. :D Ampak glede na to, ko gledam kake voznike, ki delajo bedarije, gre za dosti primerov za dokaj mlade.

 

In glede avto?ol, se ?e vedno ?iri okoli ogromno ?trorij, kako se ure kar pi?ejo pa nikoli ne vozijo, ali so pa kake?ne druge usluge/manevri.

 

Se pa tudi strinjam, da v SLO so zmer ve?ji problem starej?i vozniki, tudi ti ve?inoma zadnej ?ase vozijo v kontra smer ali pa sploh pol cajte ne vejo kaj se dogaja oz. s novimi avti popolnoma zgubijo realni stik z vo?njo. Recimo moj stric, ki odkar si je nabavil BMW-ja nima popolnoma nobenega smisla za hitrost in klepa pike in kazni kot po teko?em traku.

 

Kar bi tudi jaz uvedel je da pred poro?ili, zvritijo kake " obvezne oglase" z pravili oz. bontonom obna?anaj na cesti. Da se folku vtisne v spomin, kako se morjo zvrstit, ko je kolona, ne pa da je teksas. Da folk ve kaj nove ozna?be pomenijo (sploh pri starej?ih). ?e bi ?el kake 50 letnike spra?evat, kako delajo oz. kaj pomenijo one oznake za varno razdaljo, sem ziher da jih ve?ina ne ve. In enako bo z temi pikami za meglo. ?e bo? koga vpra?al ?ez dve leti, koliko je omejitev pri vidljivosti dveh pik, jih bo pol falilo. ?e majo vsi radiji obvezno kvoto za furat SLO galsbo, naj dajo ?e pravilo za vse SLO postaje, da morjo odvrtet, toliko in toliko teh obvestil, ki so za javno dobro.

 

Pol pa ho?ejo pri nas uvesti ?e tisti ameri?ki sistem zavijanja desno pri rde?i, zaradi akterega bo sama zgaga in ?iv?nost, ker starej?e generacije ali ne bodo navajene ali pa sploh ne bodo vedele o tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
    • Ko dovolj prakse dobiš potem ni problema z žarom na oglje.... 🤗👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.