Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak ce spregledas tako prikolico in kolesarja pred prikolico, potem nimas kaj delati na cesti ... 

 

Pises tako, kot da ce se nekdo pelje v SUVu, da je to tako kot v tanku ali oklepniku, kjer ima samo majhno lino za pogled na cesto ...  :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne, prikolica ima ogrodje ki je testirano do 30kmh. Govorim za thule oz biv?i chariot.

 

Ni testirano seveda, da te nekdo nabije pri 60 na uro. Odsevnike ima, tudi zastavico. Notri mora otrok ravno tako imeti ?elado.

 

?e bi pa avto nabil samo kolesarko, prikole pa ne, bi pa prikolica bila top ane

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ampak ce spregledas tako prikolico in kolesarja pred prikolico, potem nimas kaj delati na cesti ...

 

Pises tako, kot da ce se nekdo pelje v SUVu, da je to tako kot v tanku ali oklepniku, kjer ima samo majhno lino za pogled na cesto ... :blink:

Pa klobuk, mogo?e je fora v tem

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ampak ce spregledas tako prikolico in kolesarja pred prikolico, potem nimas kaj delati na cesti ... 

 

Pises tako, kot da ce se nekdo pelje v SUVu, da je to tako kot v tanku ali oklepniku, kjer ima samo majhno lino za pogled na cesto ...  :blink:

 Poglej starost povzro?itelja, zelo verjetno se zato preva?a v "varnem" SUV-u, kjer sedi visoko in je zato te?je zagledat "ovire", ki so ni?je ob cesti, kot recimo z ni?jim osebnim avtom. Lahko, da jih je zadel v nepreglednem desnem ovinku, kjer je zelo pomembno, da ?imprej zagleda? morebitne ni?je zadeve. Lahko, da je recimo voznik ni?je rasti, nepravilno nastavljen sede? in enostavno ti havba skrije vse desno od avta, ki je ni?je kot en meter. O tem je bilo v raznih revijah in ?lankih ?e toliko napisanega, zato pa se danes tolk promovira aktivna varnost in samodejna zaviranja ter podobno. Enostavno zato, ker so avti ratali previsoki in s tem pa? ?al bolj nevarni za vse ostale udele?ence v prometu.

33112_1.png

Napisano

Ne, prikolica ima ogrodje ki je testirano do 30kmh. Govorim za thule oz biv?i chariot.

 

Ni testirano seveda, da te nekdo nabije pri 60 na uro. Odsevnike ima, tudi zastavico. Notri mora otrok ravno tako imeti ?elado.

 

?e bi pa avto nabil samo kolesarko, prikole pa ne, bi pa prikolica bila top ane

 

Sploh ne gre za to, kako je narejena prikolica, gre samo za to, da je to zelo nevaren na?in prevoza. Osebno bi svojega otroka peljal v tem le in samo po kolesarski, na cesto pa bohvarej res ne. Pa? sem v svojem ?ivljenju pregledal in preveril ?ist preve? raziskav, ?lankov razmi?ljanj in konec koncev tudi dashboard kamerc, da mi je pa? kristalno jasno, da ne odsevniki in ne zastavice in ne kakr?enkoli drug "forcefield" pa? ne re?uje situacije. ?e ljudje spregledajo ?leperji, ki so ve?ji kot hi?e, kako ne bi spregledali kaj takega.

33112_1.png

Napisano

Poglej starost povzro?itelja, zelo verjetno se zato preva?a v "varnem" SUV-u, kjer sedi visoko in je zato te?je zagledat "ovire", ki so ni?je ob cesti, kot recimo z ni?jim osebnim avtom. Lahko, da jih je zadel v nepreglednem desnem ovinku, kjer je zelo pomembno, da ?imprej zagleda? morebitne ni?je zadeve. Lahko, da je recimo voznik ni?je rasti, nepravilno nastavljen sede? in enostavno ti havba skrije vse desno od avta, ki je ni?je kot en meter. O tem je bilo v raznih revijah in ?lankih ?e toliko napisanega, zato pa se danes tolk promovira aktivna varnost in samodejna zaviranja ter podobno. Enostavno zato, ker so avti ratali previsoki in s tem pa? ?al bolj nevarni za vse ostale udele?ence v prometu.

Vse je tako kot pi?e?,jaz bi dodal da najbolj so za suve reklamirali ppreglednost sedaj pa so kar naenkrat nepregledni,joj svet narobe,kot da ne znajo eni vozit. Kaj pa tisto bodi zbran in odgovoren v avtu!?

Ne vem kaj ima sploh mali otrok od tega da ga vozi? v tej prikolici? Bolje da gre? v park na igrala in nekaj naredi? za otrokovo zdravje in zdrave navade itd.

Napisano

Pa saj SUV ni kamion??? Kot kaze je tvoje sovrastvo do SUVov zelo veliko... a se izgleda sploh se nisi vozil z njim... Ker preglednost ni nic kaj dosti slabsa kot v vsakem drugem avtu... Sploh pa bi tale verjetno spregledal kolesarko s prikolico tudi, ce bi se peljal v Miati, kjer sedis skoraj na tleh :D

 

 

Pogled iz "SUV-a" (CX-5):

Prigode_v_prometu_62_-_YouTube_22F96CBA.

 

 

Pogled iz "neSUV-a" (Mazda 6):

Prigode_v_prometu_30_-_YouTube_22F96E2C.

 

Je res taka grozna razlika v preglednosti?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No zdaj pa naredi ?e posnetek iz lokacije, kjer ti sedi?, se pravi iz tvojih o?i. Potem pa si predstavljaj, da na tvojem mestu sedi manj?a oseba od tebe. Nato pa gremo postavit ob desno stran, predmet ni?ji od enega metra in bomo videli kako se ga vidi izza volana. In to nima nobene veze z mojim "sovra?tvom" do  SUV-ov... to so dejansko le in samo dejstva.

 

Druga?e ima pa vi?je sedenje v SUV-ih seveda svoje prednosti in ?al tudi slabosti. Tisti, ki pozna te slabosti bo seveda varen voznik ne glede kaj vozi, tisti, ki pa SUV-a kupi zato, ker so ga naplahtali, da je to bolj varen kot drugi avti predvsem zaradi visokega sedenja bo pa pa? takole klatil kolesarje s ceste, pa ?e marsikaj drugega. Nekaj je na odprti pregledni cesti ali AC-jih, nekaj popolnoma drugega pa je na nepreglednih zavitih ozkih cestah.

 

Aja sem, vozil nekaj SUV-ov, tudi CX-3 od Mazde pa Juresovo biv?o CX-7. Pa ?e Hyundaiev Santa-FE je bil med njimi in KIA Sportage pa ?e ena ?katla od VW-ja. Ja res nimam  tolk kilometrov kot ti ampak za prvi ob?utek pa vem kako zgleda. Pa glede na to, da sem precej visok, res ni neke bistvene razlike kot v klasi?nih avtih, ?e bi bil pa ni?ji pa....hmmm.

 

Druga?e so pa za moje pojme bili najbolj pregledni in iz tega stali??a najbolj?i enoprostorci. Vi?je sedenje, ogromne steklene povr?ine, nizko spu??ajo?a havba...

33112_1.png

Napisano

Kamera je v obeh primerih namescena priblizno v visini glave ... le da je bolj pri sipi... In ja vem... pogled iz kamere je lahko vcasih zavajujoc... ampak za primerjavo, pa je OK ...

Ampak ce si nizje rasti in nizje sedis, imas enak problem, ce sedis v nizkem avtu ali v visokem... Pa kolesar s prikolico se ne pojavi kar naenkrat ob boku... ampak ga z avtomobilom ponavadi dohitis... In ce ga nisi v stanju registrirati, ni vazno, v kaksnem avtu sedis ... 

 

Je pa brezvezno razpravljanje glede takega problema... ker niti tega ne vemo, s kaksnim avtom je bil povzrocitelj nesrece ... Kar na slepo predvidevati, da je vozil SUV samo zato, ker je mogoce nekje omenjeno, da gre za starejso osebo je nonsens ... Veliko starejsih ljudi se recimo vozi tudi v starih Cliotih ali Golfih :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e to ni?je rasli si lahko sede? dvignejo, da bolje vidijo ven. Ker to imajo eni avti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

 

Ne vem kaj ima sploh mali otrok od tega da ga vozi? v tej prikolici? Bolje da gre? v park na igrala in nekaj naredi? za otrokovo zdravje in zdrave navade itd.

A ti ma? otroke?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Terasa ima zasnovano haubo tako, da je skorajda ne vidis, cebrav je dolga meter in pol. Telefon je na mojemu nosu...

post-2637-0-81988900-1565087434_thumb.jpeg

post-2637-0-64756800-1565087447_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti ma? otroke?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Seveda jih imam zato pa pravim to kar sem napisal. Vse kaj druga je bolje kot pa po takem prometu kot je danes se izpostavljati nevarnosti ?e ni potrebe. Se pa res lahko zgodi nesre?a vsakemu in povsod.
Napisano

Lahko da so ?li pa s kolesom v park na igrala. Mo?nosti je sto. Res pa kot pravim, izbira ceste in termina ni najbolj posre?ena.

 

Jaz sem se s prikolico vozil 95% po kolesarski. Res pa da za enega otroka je spet precej o?ja.

 

Ni pa to ni? slabega za otroka. Pomoje bolj? kot zic, kjer otrokova glava opleta ko stara baba z jezikom. Ko otrok zaspi seveda

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Najbolje da nehamo hoditi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kako lahko nespretno zadane?? A ?e spretno zadane? je bolje?

Ker je nespretno zadel so leteli samo 15metrov po luftu, ?e bi bil ?ofer bolj spreten bi leteli dlje. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Prikolice so na razvitem zahodu odkar so tam vsi kolesarji na elektriko, obi?ajen na?in transporta otrok v vrtec, po opravkih... In ker so tako mno?i?ne, obstaja tudi statisti?na verjetnost za nesre?o.

 

Pri nas na Balkanu so ?e vedno eksotika, zato toliko zgra?anja s strani nepoznavalcev. Seveda je treba poudarit tudi da balkanski ?ofer ni isti kot ?ofer v razvitih dr?avah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni se v Italiji in Svoci, Franciji kot motoristu umikajo, da samo kapo dol

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se v Italiji in Svoci, Franciji kot motoristu umikajo, da samo kapo dol

Seveda, ker se bojijo, da te bodo samo pogledali pa bo? padel in bodo potem oni krivi za nesre?o, ker motorist je pa? ?ibkej?i udle?enec v prometu. :jezicek: :jezicek:

 

 

Mal te jezim, zanala??.

Prikolice so na razvitem zahodu odkar so tam vsi kolesarji na elektriko, obi?ajen na?in transporta otrok v vrtec, po opravkih... In ker so tako mno?i?ne, obstaja tudi statisti?na verjetnost za nesre?o.

 

Pri nas na Balkanu so ?e vedno eksotika, zato toliko zgra?anja s strani nepoznavalcev. Seveda je treba poudarit tudi da balkanski ?ofer ni isti kot ?ofer v razvitih dr?avah.

 

Po kolesarski da, na cesto pa pa? jaz svojega froca tudi pod razno ne bi vozil tako. Oziroma s kolesom pa? sploh ne. Ker kaj misli?, kdo se bo zdaj najbolj sekiral - a tisti 60 letni ?oro al nesre?na mamica?

?e to ni?je rasli si lahko sede? dvignejo, da bolje vidijo ven. Ker to imajo eni avti.

?e ma? meter ?esdeset ga ni zica, da ti ne bi bil prenizek. Poleg tega pa si ga vsaj polovica ljudi sploh ne zna nastaviti.

Terasa ima zasnovano haubo tako, da je skorajda ne vidis, cebrav je dolga meter in pol. Telefon je na mojemu nosu...

sam Jure, ti si kar visok... a ima? zic v spodnjem polo?aju al vsaj delno dvignjen?

33112_1.png

Napisano

 ker motorist je pa? ?ibkej?i udle?enec v prometu. :jezicek: :jezicek:

Ob za?etku poletja nas vsi mediji bombardirajo z oglasi o pri?etku motoristi?ne sezone in nas rotijo naj zaboga pazimo na motoriste, ker oni so pa ?ibkej?i.

Vsak ki ima pet pik lahko pogrunta, da imajo te kampanje mo?an negativen u?inek. Pri motoristih zavedno ali nezavedno vzbujajo ob?utek (upanje), da bo na njih pazil nekdo drug.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Seveda, ker se bojijo, da te bodo samo pogledali pa bo? padel in bodo potem oni krivi za nesre?o, ker motorist je pa? ?ibkej?i udle?enec v prometu. :jezicek: :jezicek:

 

 

Mal te jezim, zanala??.

 

 

Po kolesarski da, na cesto pa pa? jaz svojega froca tudi pod razno ne bi vozil tako. Oziroma s kolesom pa? sploh ne. Ker kaj misli?, kdo se bo zdaj najbolj sekiral - a tisti 60 letni ?oro al nesre?na mamica?

 

?e ma? meter ?esdeset ga ni zica, da ti ne bi bil prenizek. Poleg tega pa si ga vsaj polovica ljudi sploh ne zna nastaviti.

 

sam Jure, ti si kar visok... a ima? zic v spodnjem polo?aju al vsaj delno dvignjen?

Najnizjem mozno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kamera je v obeh primerih namescena priblizno v visini glave ... le da je bolj pri sipi... In ja vem... pogled iz kamere je lahko vcasih zavajujoc... ampak za primerjavo, pa je OK ...

Ampak ce si nizje rasti in nizje sedis, imas enak problem, ce sedis v nizkem avtu ali v visokem... Pa kolesar s prikolico se ne pojavi kar naenkrat ob boku... ampak ga z avtomobilom ponavadi dohitis... In ce ga nisi v stanju registrirati, ni vazno, v kaksnem avtu sedis ...

 

Kamera je navadno pri ?ipi, tvoje o?i pa vsaj 30 cm stran od ?ipe nazaj pa ?e v levo od sredine. Primerjava CX-5 z Mazdo 6 je CX-5 vi?ji za 23 cm, tako, da si upam trditi, da je havba vsaj 15-20cm vi?ja pri CX-5. To pomeni, da lahko v enem avtu recimo koli?ka ne vidi? ve?, ko ga pri drugem lahko ?trli v vidno polje vsaj 15cm. Samo to sem hotel povedat in verjemi, ?e si ni?je rasti ti je ni?ji avto bolj pregleden sploh pri predmetih v neposredni blji?ini.

 

Zakaj ima torej prikolica zastavico? Hja verjetno so ugotovili, da je zaradi svoje nizkosti 50-60cm te?ko vidna in ?e ima? recimo tako za dva otroka je to cca ?irine 80cm, kar pomeni, da skrajni rob prikolice sega recimo ?e cca 10-15cm od skrajnega roba bicikla ven.

 

Ker pa res ne vemo kaj se je zgodilo, lahko, da je nekdo pripeljal nasproti, lahko je recimo kolesarka malo zanihala v levo, lahko je bilo vse od prej na?tetega in se je poklopilo v najbolj nesre?no kombinacijo in je nesre?a tukaj. Ampak ?e vedno si sam ne bi nikoli upal voziti otroka po prometni cesti. ?e ko kolesarim sam se izogibam prometnicam, kolikor je pa? mogo?e, ker mi je neugodno, da mi avti prihajajo s hrbta, od koder sem jim ve? ali manj prepu??en na milost oziroma nemilost ali bo ?el mimo ali pa bo zatopljen v tipkanje po telefonu in me bo spregledal. Vsi vemo, da je dovolj le trenutek nepazljivosti ali pa napa?ne presoje ali pa se poklopijo vse najbolj negativne opcije in si ?e na drugem svetu ali pa ?e slab?e invalid za vse ?ivljenje.

33112_1.png

Napisano

Najnizjem mozno

No sej to je to... recimo moj fotr, ki je imel na zadnjem zdravni?kem pregledu 169cm vi?ine mora imeti sede? v Mazdi 6 v najvi?jem polo?aju, da sploh normalno vidi izza volana. Recimo biv?i foruma? Boj? (tisti, ki si mu prodal CX-7) je ?e bolj nizke sorte in ?e se ne motim ima 162cm in zato obvezno sede? v najvi?jem polo?aju in ?e blazino za pod rit, da je sploh videl ?ez volan.

 

Za tiste, ki imajo recimo 180cm ali pa celo imamo recimo 190cm ali ve? je vse skupaj mogo?e res malo sme?no in te?ko se postavimo v vlogo ni?jih ljudi, ker na?i problemi s sedenjem se za?nejo tam, kjer se recimo kon?a spodnji rob stropa.

33112_1.png

Napisano

 ?e ima? recimo tako za dva otroka je to cca ?irine 80cm, kar pomeni, da skrajni rob prikolice sega recimo ?e cca 10-15cm od skrajnega roba bicikla ven.

 

O nepoznavanju je tema tu.

 

?irina mojega nekdanjega Chariota CX2 je bila 82cm (za 2 otroka). Moda ?irokih balanc na MTB je 80cm (pa zgodi se da komolc ?e mal bolj ven ?trli) ?e je nek ?ofer sposoben obvozit biciklista, ni pa sposoben obvozit prikolce ker je 1 cm ?ir?a, potem tak ?ofer ne sodi na cesto.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja seveda tetka je imel MTB in ogromno balanco.  :zvizga:  Jaz imam na svojem trekingu 65cm pa si upam trdit, da imajo tisti manj?ih dimenzij in ?enski bicikli ?e kar nekaj cm o?je balance.

Tolk o nepoznavanju, a ne?

 

Dejansko marsikdo ni primeren za na cesto ampak mu je dovoljeno - in to je zdaj tisti problem, a gembla? pa re?e?, saj se ne bo ni? zgodilo, al pa faktor neprilagojenih voznikov pa? izlo?i? iz ena?be in se ne vozi? po cesti... vsaj z otrokom zadaj ne. Odlo?itev je vedno na strani star?ev. Jaz svojemu otroku vsaki? razlagam, da tudi ?e je zelena na semaforju poglej levo in desno predno gre? ?ez - zakaj? Zato ker zelena lu? je le lu? in te ?isto ni? ne ??iti pred bedakom.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.