Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne more bit Lojzeva... tole so bli sami Gorenjci z izjemo tiste z Bovca.

 

Lojz bi itak reku, da ?e pije? cvi?ek se ti to ne more zgoditi in da so bli vsi teli ziher neprilagojeni cestni divjaki vklju?no z unim, k se je z bicikla zvrnu. :blush:

33112_1.png

Napisano

316 sploh ne gre 200. <_<

 

od moje bivse je mel uradno 200km/h

316i, 1900kubikov pa 105 konjev (E46)

o stevcu pa je dosegel 210km/h in je pol je udaril neko neumno blokado in ni hotu vec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Takrat sem doma po?ival po kosilu. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

od moje bivse je mel uradno 200km/h

316i, 1900kubikov pa 105 konjev (E46)

o stevcu pa je dosegel 210km/h in je pol je udaril neko neumno blokado in ni hotu vec...

 

Sploh pa BMW mu?ka s temi oznakami. V?asi se je lepo vedelo, da je npr 316 = serija 3, 1,6 l motor. Danes je to lahko 2.0 dizel. Bedarija. Isto 525 d. V?asi je to bil 2,5 litrski dizel, danes je 3.0.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sploh pa BMW mu?ka s temi oznakami. V?asi se je lepo vedelo, da je npr 316 = serija 3, 1,6 l motor. Danes je to lahko 2.0 dizel. Bedarija. Isto 525 d. V?asi je to bil 2,5 litrski dizel, danes je 3.0.

 

pa isto 750i u bistvu je pa 4.4 motor :blush:

Napisano
jaooo napi?ejo grozljiva sem mislil da mu je vsaj kako nogo ali roko utrgalo potem pa vidim da ga samo spodbije :(

Sva?ta

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jaooo napi?ejo grozljiva sem mislil da mu je vsaj kako nogo ali roko utrgalo potem pa vidim da ga samo spodbije :(

Sva?ta

 

no vidi? in si pogledu in prebrov kompletno zadevo, pol si pa ?e kak?ne dude :bravo: pogledu, k si ?e biv tm... e tko se prodajajo novice in bu?e...
Napisano

Pa model se je peljal 45 milj na uro, ko je po?l, to ni panike, za moje pojme(sicer ni malo, samo je relativno lep del ceste), ?koda ker ni posnetka kako se je ulegel in oddrsal s ceste, hvala bogu da ni kake ograje v bli?ini, to bi ga ziher pokopalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem bral zelo dober ?lanek na morju. In sicer kako je vinjeta drasti?no zmanj?ala pri smrtnih nesre?ah motoristov - ?e posebej letos.

 

A kje je bistvo, bistvo je, da so je ve?ina avtomobilistov predala na avtoceste, kjer spro??ajo svoje dirka?ke sposobnosti, medtem ko motoristi raje ostajajo na stranskih cestah. S tem imajo ve? prostora in obenem tudi drug drugega ne ogro?ajo - predvsem pri prehitevanjih - tako enih kot drugih, kjer je najpogosteje omenjeno zavijanje in prehitevanje brez smernikov, izsiljevanje avtomobilistov iz stranskih cest, ter seveda neprilagojena hitrost motoristov na nevarnih odsekih - ne ovinkih ampak pribli?evanju kri?i?? in vaseh.

 

Letos se mi zdi res ?rne kronike niso bile polne motoristov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

2 povsem razli?na razreda, pa jo je ?koda odli?no odnesla

http://24ur.com/novice/crna-kronika/v-celn...e-poskodbe.html

 

vsi 3je lazje poskodbe

 

ja sam zgleda da je pri skodi voznika vn vrglo ker nima sofersajbe gor pa nevem kok kj ves o kineticni energiji in zmeckljivih conah pri novejsih avtih. ker ponavadi je tako da bolj ko je razbit avti manj je poskodb za voznika in ostale.

www.trziskisladoled.si

Napisano

ja sam zgleda da je pri skodi voznika vn vrglo ker nima sofersajbe gor pa nevem kok kj ves o kineticni energiji in zmeckljivih conah pri novejsih avtih. ker ponavadi je tako da bolj ko je razbit avti manj je poskodb za voznika in ostale.

 

O vem vem, ravno o tem govorim - temu se re?e 'sprejemanje' energije z zme?kanjem plo?evine, ja brez pasu si v takih primerih itak pred avtom....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

O mrtvih vse dobro ampak me prav zanima koliko je tale ata peljal, da ga je tovornjak toliko stla?il. Nih?e mi ne bo rekel, da je ?el tovornjak ve? kot 100, taki dedki pa imajo res navado voziti ?e manj po AC. :vskalo:

 

sam od zadnjega dela avta ni nc ostalo mirne duse lahko kdo trdi da je to dvosed ala smart. iz zadnjega dela je ratalo toast. ni zadnjih vrat nc ni.

www.trziskisladoled.si

Napisano
<_< tak mislim da je bil lupo tega tak nic ni odzadi tudi ko je cel je mali avtek,al se cist pocasi peljal al pa je ustavil

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

To je moral stat oz. zelo po?asi voziti, kamion pa brez bremz direktno v njega. Pred leti ko se je v zadnji del avta meni tist pijanc zaletel, je peljal okoli 80 kmh, jest sem peljal ?e cca. 10-15 km/h in mi je avto zme?kalo do zadnje klopi, res pa da sta v mojem primeru oba avta absorbirala energijo, tukaj pa kot ka?e bolj avto kot kamion.

Napisano

To je moral stat oz. zelo po?asi voziti, kamion pa brez bremz direktno v njega. Pred leti ko se je v zadnji del avta meni tist pijanc zaletel, je peljal okoli 80 kmh, jest sem peljal ?e cca. 10-15 km/h in mi je avto zme?kalo do zadnje klopi, res pa da sta v mojem primeru oba avta absorbirala energijo, tukaj pa kot ka?e bolj avto kot kamion.

 

Ravno v tazadnji motoreviji je nazorno prikazano,kaj se zgodi z avtom,?e te zadaj nasadi kamion,ti pa kulturno stoji? za drugim kamionom.Uni zadaj gre 80/uro.Od avta ne ostane prakti?no ni?. :(

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno tako👍    Je pa tudi res,da tistega enega pristopa,ali sistema za vse ni-enostavno ne obstaja.   Tukaj je Nubert najbrž "posebnež"...predvsem,ker takega pristopa k tehnični dovršenosti za cvenk ne najdeš nikjer drugje. Tukaj sem hotel že prej omeniti tistega Kef Q-750,pa sem pozabil napisati. Po moje marsikdo,ki se ne potopi v srž materije niti ne pogrunta,da sta dva od treh "nizkotoncev" dejansko pasivna radiatorja....jep-srednji je "tapravi",zgornji in spodnji pa se pustita "porivati"....seveda je po tem primerjava v bassu z nuLine-34 taka (glej zgoraj video br. vs. zaprti zvočnik). Po moje si Kef z tem ne dela uslugo...nekdaj je bilo normalno,da so se pasivni radiatorji vsaj optično razlikovali od nizkotoncev...to pa se mi zdi malo tako-tako🤨
    • Meni je všeč naraven zvok in v glavnem poslušam pri nizki glasnosti.     Kaj pravi Copilot?   Koaksialni gonilniki združujejo več gonilnikov v eni enoti, kar omogoča boljšo fazno usklajenost in bolj enakomerno širjenje zvoka. To pomeni, da lahko ponujajo bolj naraven zvok, še posebej v manjših prostorih ali pri sistemih, kjer je pomembna kompaktna zasnova.   Ločeni gonilniki pa omogočajo boljšo prilagoditev posameznih frekvenc, saj ima vsak gonilnik svojo nalogo – nizkotonec za globoke tone, srednjetonec za srednje frekvence in visokotonec za visoke frekvence. To lahko prinese večjo natančnost in boljšo dinamiko zvoka, še posebej pri višjih glasnostih ali v večjih prostorih.   Če ti je pomembna kompaktnost in enakomernost zvoka, so koaksialni gonilniki dobra izbira. Če pa želiš večjo prilagodljivost in boljšo ločljivost zvoka, so ločeni gonilniki boljša možnost.
    • Še nekaj,kar zna @Janez007 @Alex in mogoče še za koga drugega biti zelo zanimivo.   Nubertovo publikacijo Technik Satt sem že omenjal-zelo priporočam. https://www.nubert.de/en/downloads/ pod Technische Dokumentationen/Technik Satt   Tukaj pa sedaj malce enostavnejše-Videi na določene tematike....nekaj zanimivih.   Pristop bass-reflexa v primerjavi z zaprtim ohišjem zvočnika – kaj je boljše?     Se najbrž marsikdo ne bo strinjal,ker "prepričanega prepričati".... Zakaj zaprti subwooferji ne predvajajo natančneje kot modeli z bass reflexom?     Za @Janez007 zelo zanimivo,čeprav se ne bo strinjal🙄 Zakaj koaksialci ne zvenijo bolje kot ločeni pogoni.   Tukaj...kdor je gledal do konca...postane jasno,za kaj koaksialni sistemi postajajo vedno večji...celo tako veliki,da po premeru prekašajo zvočnikove nizkotonce....torej zaradi problemov v osnovni konstrukciji gredo v kompromis drugje (veliki srednjetonci👎),in seveda spet stopijo v drugi drek...in spet...zgodbi ni konca.... Seveda-zaradi intermodulacije,ki ti "pljuva v skledo" se trudijo k čim manjšem nihanju srednjetonske membrane,kar pa v posledici potegne probleme pri občutljivosti in glasnosti. Takšni sistemi "še užitno"zvenijo le pri zelo nizkih glasnostih,in glasneje kot igra,bolj se mu "fuzla".   Tukaj je v mojih očeh še najboljši t.i. Manger Schallwandler  Manger® Schallwandler - Manger Events MANGERAUDIO.COM Über Manger Audio - Präzision im Schall - Unsere Systeme werden alle in Deutschland handgefertigt, wobei der einzigartige... ,ki pa je še zmeraj daleč od perfekcije.   Dobri so tudi Cabasse https://www.cabasse.com/   Mislim bolj "krogeljne" sisteme,ki pa imajo seveda druge probleme (cena,fazni problemi značilni za Sub/Sat sisteme itd...)   Ostalo je vsaj v mojih očeh👎
    • Bi skoraj rekel da ja... 🥴 Če je kje možno padet je sigurno Rogla zraven....  Se ga res smola drži.... 🥴
    • @Bini bi rekel, da ima premal izkušenj na biciklu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.