Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole se tudi bere kot da je voznica kriva, a dejansko je nekdo sel cez cesto tam kjer ni prehoda....

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/v-trcenju-v-ljubljani-umrla-peska.html

 

 

V zadnjih novicah pi?e, da je povzrociteljica hodila tam, kjer ni prehoda za pesce...

 

91letnica....

Napisano

V zadnjih novicah pi?e, da je povzrociteljica hodila tam, kjer ni prehoda za pesce...

 

91letnica....

Povzrociteljica hodila? Ali zrtev?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povzrociteljica hodila? Ali zrtev?

 

 

V bistvu je oboje :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V bistvu je oboje :) ... 

nekako res....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?enskam je fizika ?panska vas

 

Odlo?no protestiram!

 

No, ja, je pa res, da sem ena redkih ?ensk v Sloveniji z diplomo iz fizike...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Jaz bi prej rekel, da so v veliki ve?ini nezainteresirane in jemljejo vo?njo kot pa? nekaj, kar je nujno zlo, zato jih podrobnosti ne zanimajo. Pa da ne bo narobe razumljeno, tudi z ve?ino mo?kih osebkov je enako.

33112_1.png

Napisano

Jaz bi prej rekel, da so v veliki ve?ini nezainteresirane in jemljejo vo?njo kot pa? nekaj, kar je nujno zlo, zato jih podrobnosti ne zanimajo. Pa da ne bo narobe razumljeno, tudi z ve?ino mo?kih osebkov je enako.

... ?e posebej z unimi modeli, ki imajo dudo(telefon) stalno priklopljen na uho in seveda nimajo pojma, kaj se dogaja okoli njih in kje so sploh vozili.

 

 

Napisano

Tale ata z baretko je mene ze kar nekajkrat meni nic tebi nic v Preski izsilil kot da je edini na cesti.

 

No in evo....

 

https://klip.si/video/video-ne-boste-verjeli-kako-je-nesreco-zakuhal-voznik-pri-medvodah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Glede na to kake glavce so, se bojo gotovo spomnili, da bi dvignili kazni.  :vskalo: V na?ih koncih so sicer med vikendi zve?er zdaj izredno aktivni in gledajo iz katere gostilne je kdo speljal, kar ni napa?no ampak vpra?anje koliko ?asa bojo ljudje rabili, da se spremeni miselnost v glavi in bojo raje imeli ?oferja kot ?li v avto z 2.0 alkota v krvi.

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/letos-je-na-cestah-umrlo-ze-15-ljudi-lani-v-enakem-obdobju-pet/479772

Napisano

Velik problem je kultura voznje. Ce pogledamo statistiko v clanku, so povzrocitelji v 75% trezni. Se pravi se je treba kulture lotit sistemsko, ne pa da samo kasirajo. Je lepo da imamo vzrok za 25% in da se dela na tem, ampak kaj pa ostalih 75% ki nimajo kulture?

Napisano

Koliko procentov v statistiki zavzame slabo projektiran promet, slabo vzdr?evane ceste, signalizacija... Rezultat je 0%. Tako da statisti?no smo glede prej na?tetih anomalij bolj?i od vse zahodne Evrope. Resnica je, da ko pride? domov iz tujine, se samo ?udi? po kak?nih cestah moramo voziti na son?ni strani Alp.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ma ceste, niso ?e tolk slabe, da bi se vse zvrnilo na njih, se pa postavi vpra?anje, kako da v nem?ki statistiki okvare na vozilih in vzroki v infrastrukturi pispevajo kar 37% nesre??!?! Pri nas pa je ta procent enako 0. Torej kako taka razlika? A ?taba in podobni Kekci pa se tukaj ne bodo ni? spra?evali a pa mogo?e le policijska statistika kar precej zavaja (verjetno zaradi inkasantskih vzgibov, saj vsaka nesre?a zraven prinese ?e denarno kazen povzro?itelju) in da bi bilo potrebno narediti ?e kak?no akcijo nekje drugje. Recimo na ministrstvu za promet za za?etek.

 

Druga?e pa bodo najve? storili ?e samo s tem, da se prekvalificira vzrok nesre?e zaradi alkohola v primarni. Saj to je dejansko vzrok, ker posledi?no zaradi alka pride do tega, da nekdo ne spele ovinka, spregleda, zaradi poguma vozi neprilagojeno (zanala?? tako napisano saj pod vplivom alka, je tudi hitrost pod omejitvijo za marsikatero srko neobvladljiva) ipd. Nikakor pa ni obratno, kakor vodi statistiko Policija, ki je milo re?eno kar se tega ti?e res en navaden poden, da ne znajo lo?iti vzroka in posledice... potem jim pa naj ?lovek zaupa pri re?evanju raznih kriminalnih problemov, ?e pa ?e navadne nesre?e ne znajo pravilno definirat. Dajmo ?taba, zagrabi svinjo za roge ne pa da jo tam pri ritki ?lata?.

33112_1.png

Napisano

Em, sicer sem fizik, ampak vseeno se na biologijo toliko spoznam, da vem, da svinja nima rogov... :P

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na evo, mesec in pol nazaj razlagam o policijski statistiki, ki je popolnoma la?njiva, danes pa na osnovi le te, tale ?lanek v povezavi z AVP in policijo. Sem mislil, da je bil samo ?lender fuknjen, pa o?itno ostali no?ejo kaj dosti zaostajati za njim.

 

?e enkrat, dokler ne bodo ob vsaki nesre?i ugotovljeni dejanski vzroki in ne vzroki, ki se zdijo najbolj priro?ni, bomo pa? ?e vedno ?teli mrtve v desetinah. Zakaj recimo nih?e ne pomisli, da bi pa na tehni?nih merili torni koeficient gum - mogo?e pa je to en ve?jih vzrokov, da nekdo ne spelje ovinka s 40km/h, drugi pa brez te?av s 50 ali celo 60km/h - ah ne kaj bi se matrali, neprialgojena hitrost se napi?e v poro?ilo - vse skupaj pa se nato razgla?a za prekora?itve hitrostnih omejitev, ?eprav oboje sploh nima neke hude veze.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/dva-odstotka-nizja-hitrost-sedem-mrtvih-manj.html

33112_1.png

Napisano

Itak, ampak ?e vedno, tisti ni prilagodil hitrosti tem slabim gumam. Pustimo ali ve, da ima slabe gume ali ne...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

To dr?i, ampak cm pre?iroka guma od homologacijske mo?nosti je cel ka?in in uporabnik malodane obto?en, da je morilec na cesti a po drugi strani ima? ?ang?lang gume, ki jih tudi na karjolo ne bi montiral, ampak, ker je to pa? biznis so pa dovoljene. Zame je to vi?ek hipokrizije - vse ima samo en namen pobrat denar. Denar za homolomo in pa? denar za zani? gume - varnost, haha... a se hecajo?

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Gledam prvo fotografijo v tem ?lanku:

 

https://www.zurnal24.si/galleries/gallery-181730/?page=1

 

Malo me bega, ker je videti samo dve zra?ni vre?i spredaj na armaturi. Tistih iz naslonjala sede?a in "zavese" ni opazit. Se jih le ne vidi ali jih dejansko tak avto nima? Ali pa se niti niso utegnili odpreti? Ali pa je bil avto ?e karamboliran, popravljen in uvo?en v Slovenijo?

Napisano

Gledam prvo fotografijo v tem ?lanku:

 

https://www.zurnal24.si/galleries/gallery-181730/?page=1

 

Malo me bega, ker je videti samo dve zra?ni vre?i spredaj na armaturi. Tistih iz naslonjala sede?a in "zavese" ni opazit. Se jih le ne vidi ali jih dejansko tak avto nima? Ali pa se niti niso utegnili odpreti? Ali pa je bil avto ?e karamboliran, popravljen in uvo?en v Slovenijo?

Dobro opazujes... Zavese se sicer po trcenjih zelo dobro vidijo in tudi glede na silovitost tr?enja bi bilo za pri?akovati,da se bodo tu odprla....

Napisano

To je verjetno poceni kupljen avto iz druge roke, ki je ?e imel nalet od strani in popravljen, airbage pa niso menjali, ker je predrago. Notri dajo sam kos elektronike, da misli, da je airbag prisoten.

33112_1.png

Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To ni nic za nemce....mega?ajze se zacne v nemciji pri 20km....

 

Trenutno tako pred mejo z avstrijo, jajca pa sunka...

Bom sel domov po regionalki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.