Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Sam bolj kot to kak avto je bil, je tragičen naslov: Med dirkanjem, zapeljal v množico ljudi ... o fak, to spet blo ene par mrtvih, no na konec je blo kaj: dva občana sta imela odrgnine. Zakaj še kr vrjamem tem naslovom, pa ne vem :)

 

@Boss ja zadnje čase js vedno bolj redno pogledam levo in desno v križišču z semaforji, kljub temu, da speljem iz zelene brez oviranja ostalih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ravno verjel vse kar se piše o voznokih BMW(večini),sedaj sem pa doživel na relaciji MB-CE tole;se peljem zadnji v koloni po prihitevalnem cc140 po števcu nakar me dohiteva gdo drug kot BMW,mu nebi dal placa ampak sem mu ga z veseljem,ker je bil pred mano ravno BMW.Od tu naprej pa sama štala,tazadnji blinka,prvi pa bremza in mu maha nazaj ,zadnji ga skuša prehiteti po desni mimo mene ampak mu jaz ne dam tega veselja ,ker se peljem isto hitro kot leva špura.Potem sta se oba malo razpičkila in razmahala in se je vse lepo speljalo. Ne bom nič več dodal ampak kam se vsem tako mudi?:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
dne 28. 8. 2020 ob 18:33 je Slivka napisal:

Ja, kriv je pa voznik osebnega vozila, ker je pripeljal z neprilagojeno hitrostjo oz. svoje vožnje ni prilagodil razmeram na cesti in svojim sposobnostim in je od zadaj trčil v mopedista...

 

dne 29. 8. 2020 ob 20:54 je gregc88 napisal:

kdo je rekel to? kje piše? al govoriš na pamet....  kriv je moped in noben drug... sigurno ni dobu avto kazni v tem primeru.....

 

dne 29. 8. 2020 ob 21:38 je Slivka napisal:

Preverim še enkrat, ampak kolikor vem, je voznik osebnega vozila dobil kazen za neprilagojeno hitrost.

 

 

Glede na situacijo je najbrž jasno, da nisem mogel direktno vprašat: "Ej, čist iz firbca, rabim za na forum, kako je že blo s tisto kaznijo?" Zato je malo trajalo...

 

Torej, voznik osebnega vozila je dobil kazen za neprilagojeno hitrost, ker način vožnje ni prilagodil razmeram na cesti, stanju vozila in svojim sposobnostim, zato se mu ni uspelo izogniti oviri, ko se je pojavila pred njim. Od tu naprej pa nisem 100%, če sem prav razumel, ampak kolikor sem razumel, mu pa ni očitana povzročitev prometne nesreče s smrtnim izidom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Ja bravo res, končno. Sej ne da že 20 let pisarmo take predloge vladi. Če bi se promet pametno načrtoval in urejal ne bi rabili niti razmišljat o širitvi AC-jev.

 

bbd4f52904_61980718.jpg?v=d41d
WWW.24UR.COM

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je sporočil, da so se skupaj z Darsom odločili, da bodo s prihodnjim letom na avtocesti A1 (od...

 

Pa da ne bo kdo od forumskih kamionarjev slućajno užaljen in razburjen... tako ureditev drugod že desetletja poznajo in je popolnoma normalen ukrep.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Ja bravo res, končno. Sej ne da že 20 let pisarmo take predloge vladi. Če bi se promet pametno načrtoval in urejal ne bi rabili niti razmišljat o širitvi AC-jev.

 

bbd4f52904_61980718.jpg?v=d41d
WWW.24UR.COM

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je sporočil, da so se skupaj z Darsom odločili, da bodo s prihodnjim letom na avtocesti A1 (od...

 

Pa da ne bo kdo od forumskih kamionarjev slućajno užaljen in razburjen... tako ureditev drugod že desetletja poznajo in je popolnoma normalen ukrep.

Tako se streže stvarem. Hitro, učinkovito in takoj. Ne pa kot prejšnje vlade, ki so rabile trideset sestankov, dvajset sej in sedemnajst usklajevanj. Potrebna so dejanja, ne filozofiranje. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ja, tud slepa kura včasih zrno najde. Ampak, če bo policija samo prežala na tiste malo prehitre je tud ta ukrep brezveze, če ga ne bodo izvajali. In bo treba kr orenk, saj so kamionarji znani kot zelo trdoglavi.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno uradni rekord naših avtocest?

 

da5c6178b3f4b1831705_62419414.jpg?v=664d
WWW.24UR.COM

Kranjski policisti opozarjajo, da avtoceste, tudi če so prazne, niso namenjene kazanju mišic. Konec tedna so obravnavali več voznikov s...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Verjetno uradni rekord naših avtocest?

 

da5c6178b3f4b1831705_62419414.jpg?v=664d
WWW.24UR.COM

Kranjski policisti opozarjajo, da avtoceste, tudi če so prazne, niso namenjene kazanju mišic. Konec tedna so obravnavali več voznikov s...

 

Kakšen avto?... kak Porsche? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M6, kar verjetno ni Mazda 6 ampak po sliki sodec bavarec :D 

 

image.png.cf19330c90aa8bd5c3d01433fac4d4c3.png

  • Haha 2
  • Jezen 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če jaz to prav razumem, moraš samo uporabiti pravilni vrstni red:

- najprej se zadrogiraš

- nato si neprišteven

- potem sedeš v avto in karkoli nateriš, nisi kriv

 

Sem jaz to prav razumel?

 

01333fdcefae1890c972-jan-korosec.jpeg
SIOL.NET

Ljubljansko višje sodišče je razveljavilo sodbo Janu Korošcu, ta je marca lani v Ljubljani povzročil prometno nesrečo, v kateri sta umrla dva...

 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Srečno KEKEC;

 

48719c84f32fac7b3a9b_62528932.jpg?v=d16b
WWW.24UR.COM

Voznik priklopnega vozila je prevažal nevarno blago. Potem ko so ga med nadzorom prometa v Velenju ustavili policisti Postaje prometne...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AMpak men je hecno, ker ko je kaj takega objavljeno se kamionarji zaletijo gor na portal in hitijo dajat pluse, da to ni nič takega in pizdit, čez policaje in nadzornike ter zmerjat vsakega, ki se mu tako dejanje zdi nevarno. Mal me spominja na une koprive iz ... no ja sej vemo od kod, da ne bom spet politike omenjal.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je nasproti po prehitevalnem avto pripeljal že 2 x, obakrat pred okoli 20-timi leti. Prvič v nepreglednem levem ovinku iz predora Malence proti Rudniku, drugič na ravni obvoznici pri Petrolu Barje v smeri iz Viča. Obakrat je bilo na srečo dosti prostora za hiter umik.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to niso več napake to je signal, da je takemu za vedno potrebno vzeti vozniško. Tukaj bi pač morali potegnit nično toleranco. Večina takih eskapad se namreč konča z nesrečo in tudi smrtnimi žrtvami. Še vožnje alkoholiziranih so procentualne proti temu skoraj nedolžne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.