Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Ampak tole ''bom stopil na bremzo, da bo videl kak heroj je'' je pa tudi otro?je no.

 

Ljudje pa sami kli?ejo probleme ?al. ?e ti kdo blenda za ritjo, bi se samo vpra?al kaj je narobe z mano. Izpustimo seveda pri tem une k pretiravajo z blendanjem...

 

jaz blendam vedno tistim, ki se VOZIJO po levem, tiste ki prehitevajo pa pustim / po?akam, ne glede na hitrost. Velikokrat pa je tako, da ?aka?, da prehiti, potem pa blenda?....ker ?e kar sanjari tam v tistem svetem prepri?anju - grem 130, saj ne sme? ve?.

V osnovi v mo?ganih nekaterim ni jasno kaj je avtocesta, in za kaj se uporablja z odredbo dolo?en pas

 

poleg voznega in prehitevalnega so na na?i cesti tudi pasovi za po?asna vozila, katere je ?al potrebno v?asih spremeniti v prehitevalne.

 

Nato preusmeritev prometa - 2 lepa primera sta pred trojanskim predorom in ?e lep?i na primorski cesti pred prvim tunelom pri Kopru in So?erga v smeri Ljubljane

Cca 1500m prej so razvr??evalne in opozorilne table da bo prehitevalni zavil na voznega, vozni pa na skrajno desnega (3je pasovi v tem primeru), ne un se bo po srednjem peljal dar-mar, tako tistemu ki prehiteva zmanjka kar naenkrat cesti??a in ?lajfamo na polno.

 

Meni se vedno zgodi, da takoj zamenjam voznega za desnega, ker bo ta postal vozni, in potem z leve in desne prehitevamo sanja?e na srednjem.....

 

Enaka obratna zgodna je pri vklju?evanju, ne bo se umaknil pa ?e se Lojz pi?e.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak tole ''bom stopil na bremzo, da bo videl kak heroj je'' je pa tudi otro?je no.

 

Ljudje pa sami kli?ejo probleme ?al. ?e ti kdo blenda za ritjo, bi se samo vpra?al kaj je narobe z mano. Izpustimo seveda pri tem une k pretiravajo z blendanjem...

 

?e odgovarja? meni si narobe razumel. Govorim o tem, da je policija posredovala in sanja?a oglobila tako kot se spodobi in da ?e bi policija vedno tako ukrepala pri takih me?ka?ih in neodlo?ne?ih, ki ustvarjajo predpogoje za nastanek sranja, bi se hitro tudi ta del raspucal in potem bi kar naenkrat bilo bistveno manj ?iv?nosti, blendanja, hupanja, rinjenja v rit ipd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ja, vbistvu sploh ni toliko va?no, koliko vozi?, ampak kako vozi? oziroma kaj dela? med tem, ko vozi?. Vidim ogromno zasanjanega folka, ki sicer spo?tuje vse hitrostne omejitve, ni pa pri stvari z niti 5% svoje pozornosti. Ne gleda nazaj, ne daje smernikov, jemlje prednost, sunkovito zavira itd. In ko zapelje? v?tric, vidi?, da on po telefonu ?eni razlaga, kako je fajn jedel in zdravo sral. Vse te telefone bi morali v en predal v avtu zaklenit in ?e nima? prostoro?nega na?ina, pa? jebatga. Sicer bi se pa dalo mnogo potencialnih nesre? prepre?it, ?e nekaterim ne bi nikoli dodelili vozni?kega izpita. Tako kot recimo oni mami, ki se je vozila po Celov?ki v Ljubljani v napa?no smer in se celo jezila na druge, ki so ji pravilno pripeljali nasproti. Cel sistem je katastrofalno zasnovan. Seveda lahko s kaznimi dr?ava kamoflira svoje preluknjane ceste in neu?inkovite avto?ole, vendar tako problema ne re?i?. Ga samo potla?i?. Za nekaj ?asa. Ena bistvenih stvari, ki ne bi smela biti opcijsko naravnana, ampak obvezna, je poligon varne vo?nje. ?e bi tam pogrnil na zdrsih in drugih ekstremnih situacijah... bi pa? dru?bo delal Lojzu v gostilni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer se bojim, da me boste narobe razumeli, a bom vseeno poskusil razlo?iti:

 

niso vsi ljudje talenti za vse. Jaz ne maram avtomobilov z ABS in ASR in podobno avtomatiko, ker v veliki ve?ini primerov odreagiram hitreje kot avtomatika in ko prime ?e avtomatika, gre vse narobe in poprek. Niso pa vsi taki. Nekateri so sicer vrhunski talenti v svoji stroki, pri vo?nji pa ne.

 

Kot vsi vemo, avto danes ni luksuz ampak nekaj osnovnega. In pogojevat pridobitev vozni?kega izpita z opravljenim testom na poligonu pri zdrsih, se mi zdi precej pretirano.

 

Ja, se strinjam, da me?ka?i ustvarjajo ?iv?nost in napetost, ki je predpogoj za tvegane manevre in posledi?no za nesre?e.

 

In v tem ti?u grmi zajec: zakaj se pa pusti? sprovocirat? ?e nekdo vozi po omejitvi (130 po avtocesti), ga enostavno ne more? ozna?it za me?ka?a... Ne glede na vozni pas. In tudi tisti, ki so res me?ka?i - mogo?e je to najve?, ?esar so v prometu sposobni. In naj gre raje malo po?asneje, pa da pride, kot pa da gre hitreje in se mu ne izide...

 

Torej, vsi po vrsti malo ve? strpnosti in tolerance, pa je re?eno, ne pa da tiste, ki niso v vrhunski formi pospravit s ceste. Cesta je javna povr?ina in namenjena prometu, ni pa dirkali??e za nekaj vrhunskih voznikov (dobro, malo pretiravam, a saj se razumemo, kaj mislim).

 

Precej bolj kot poligoni varne vo?nje bi bilo potrebno ?olanje, da vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja. Tisti, ki bi radi vozili hitreje, naj, ampak naj potem prevzamejo odgovornost za svoja dejanja. In tisti, ki vozijo po?asneje, naj se tega zavedajo in se na primernih mestih izlo?ijo in spustijo kolono, ki so jo ustvarili, mimo. Sicer pa to ?e zakon predpisuje...

 

Sicer pa mislim, da nih?e od vseh, katerih objave so v tej temi, ni brezhiben in popoln voznik in je vsak kdaj za?u?tral kak?no tako, da so drugi potem re?evali situacijo. Torej lahko kdaj toleriramo, da se pa kdo drug zmede in naredi kak?no "kronano" neumnost.

 

Upam, da ste me prav razumeli. Ne da zagovarjam raznorazne "Lojze", a tudi drugi bi se lahko kdaj kak?nemu takem nasmehnili in ?li mirno po svoji poti... Brez krvnega tlaka na 200 in pare iz u?es ter pedalom za plin do konca in zataknjeno troblo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer se bojim, da me boste narobe razumeli, a bom vseeno poskusil razlo?iti:

 

niso vsi ljudje talenti za vse. Jaz ne maram avtomobilov z ABS in ASR in podobno avtomatiko, ker v veliki ve?ini primerov odreagiram hitreje kot avtomatika in ko prime ?e avtomatika, gre vse narobe in poprek. Niso pa vsi taki. Nekateri so sicer vrhunski talenti v svoji stroki, pri vo?nji pa ne.

 

Kot vsi vemo, avto danes ni luksuz ampak nekaj osnovnega. In pogojevat pridobitev vozni?kega izpita z opravljenim testom na poligonu pri zdrsih, se mi zdi precej pretirano.

 

Ja, se strinjam, da me?ka?i ustvarjajo ?iv?nost in napetost, ki je predpogoj za tvegane manevre in posledi?no za nesre?e.

 

In v tem ti?u grmi zajec: zakaj se pa pusti? sprovocirat? ?e nekdo vozi po omejitvi (130 po avtocesti), ga enostavno ne more? ozna?it za me?ka?a... Ne glede na vozni pas. In tudi tisti, ki so res me?ka?i - mogo?e je to najve?, ?esar so v prometu sposobni. In naj gre raje malo po?asneje, pa da pride, kot pa da gre hitreje in se mu ne izide...

 

Torej, vsi po vrsti malo ve? strpnosti in tolerance, pa je re?eno, ne pa da tiste, ki niso v vrhunski formi pospravit s ceste. Cesta je javna povr?ina in namenjena prometu, ni pa dirkali??e za nekaj vrhunskih voznikov (dobro, malo pretiravam, a saj se razumemo, kaj mislim).

 

Precej bolj kot poligoni varne vo?nje bi bilo potrebno ?olanje, da vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja. Tisti, ki bi radi vozili hitreje, naj, ampak naj potem prevzamejo odgovornost za svoja dejanja. In tisti, ki vozijo po?asneje, naj se tega zavedajo in se na primernih mestih izlo?ijo in spustijo kolono, ki so jo ustvarili, mimo. Sicer pa to ?e zakon predpisuje...

 

Sicer pa mislim, da nih?e od vseh, katerih objave so v tej temi, ni brezhiben in popoln voznik in je vsak kdaj za?u?tral kak?no tako, da so drugi potem re?evali situacijo. Torej lahko kdaj toleriramo, da se pa kdo drug zmede in naredi kak?no "kronano" neumnost.

 

Upam, da ste me prav razumeli. Ne da zagovarjam raznorazne "Lojze", a tudi drugi bi se lahko kdaj kak?nemu takem nasmehnili in ?li mirno po svoji poti... Brez krvnega tlaka na 200 in pare iz u?es ter pedalom za plin do konca in zataknjeno troblo...

 

Verjetno si ti nas narobe razumel, meckaci so ljudje ki se vozijo 90, 100 po avtocesti, se na glavne ceste vkljucujejo brez pospesevanja, prehitevano v isti prestavi itd itd....to so najbolj nevarni vozniki in jih ne mores tolerirati.

 

Primer: da se nekdo vozi 100 po levem avtocestnem pasu je bolj varno ga prehiteti po desni, kajti zaviranje za njim je nevarno, tezko je drzati razdaljo, ker bi ti rad sel mimo, pregleda pred seboj nimas, itd....

Primer 2: se nekdo pelje 70 cel cas izven naselja in v naselju....tak je najbolj nevaren in nepredvidljiv

In teli zmigovci, zmivovec je predznak da bo mdo zaviral i spremenil smer, tudi pospesil pri prehitevanju. Ce ga ne das je res vseeno kako hitro gres ker manevra ne napoves...

 

Mogoce nas ne razumes, ker mislim da mi govofimo o kaskaderjih, in ne zgolj o hitrosti.

 

P.S. s tvojim reakcijskim casom proti elektroniki si pa primeren za F1, ampak se tam ne smes startati hitreje od 0,3sec...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primer me?ka?a od v?eraj, 50 na omejitev 70 in potem ?e na omejitev 60, seveda ?e vedno 50. :blink: Zadaj pa konvoj avtomobilov. Ne vem a mu je bil de? problem ali kaj.

Pa seveda spet pacienti, ki se ma AC priklju?ijo s 60-70 km/h jaz idiot pa pospe?ujem do konca pospe?evalnega pasu (priznam, tudi v?tric tega, ki se potem z 80-100 pelje ?e kak kilometer po voznem pasu). :ne vem:

 

Slivka, ESP deluje zelo hitro, je pa odvisno od avta do avta. Ko avto zdrsne in leti? po?ez ne more? verjeti kako zna ESP ustaviti avto. Brez tega bi lahko pohodil gas in ga lovil, pohodil bremzo in ?akal, da te obra?a, ESP pa zavira vsako kolo posebej in te ustavi, da samo gleda?. Sem se ve?krat igral in testiral in lahko re?em, da je popolnoma pameten pripomo?ek. ?e ve?, jaz bi dal kako ?rno skrinjico in ?e se zaleti? (zleti? iz ceste) z izklopljenim bi se potem odvisno od situacije, del nesre?e pripisalo tudi tej neumnosti.

Je pa res, da pri dolo?enih avtih (Clio RS, Swift Sport) se vklopi zelo pozno, dopu??a veliko, celo po?ez sem ?el ?e s Cliom na RL in ga ?e imel pod nadzorom, ESP se je pa ?ele odlo?il spustiti gas in zavirati), ve?ina pa se vklopi skoraj (za nekatere ljudi pa?) prekmalu. Pa po snegu v klanec pa? vsaj po mojih izku?njah ga je bolje izklopiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi bil jaz primeren za F1? Ne, kve?jemu za Camel Trophy. In kar sem imel opravka z elektronskimi pomagali in avtomatiko po na?i planoti, me je ve?krat spravila v te?ave, kot pa mi pomagala. Pa so hitrosti tja do 70 km/h, pa ?e to redko. Sicer pa tisti, ki so kdaj poleti na MPL pri?li, vedo, kje se vozim.

 

Ja, se strinjam, da niso vsi talenti za vo?njo in da jih ?e samo normalna vo?nja naprej toliko obremeni, da niti smernika ne utegnejo vklopiti. In pri rahlem de?ju ne pelje ve? kot 50, ?eprav cesta na?eloma dopu??a ve?. Se strinjam. In razumem. In se strinjam, da so taki vozniki nevarni. Vseeno mu dam prav. Naj vozi po?asi, ?e mu hitro ne gre. Niso vsi talenti za vo?njo. Se pa strinjam tudi s tem, da bi se taki vozniki morali tudi umaknit na vsake toliko, da spustijo konvoj mimo, ?e so ga ?e nabrali za seboj. In "na vsake toliko" ne mislim na vsakih 50 km ali ?e bolj poredko...

 

Poskusi pa si sebe predstavljati ?ez 50 let. ?e ti bo kdo rekel, da si nesposoben za vozit, bo grdi grdi in tako naprej in gotovo mu bo? dal vedeti, da si dr?al volan v roki, ko je on ?e v pleni?ke kakal,... In ne mi zdaj razlagat, da vi pa ne boste taki, ker to videvam vsakodnevno. In ?lovek, ki je pred 10 leti razlagal, da on pa se zaveda, da ?loveku enkrat pote?e rok trajanja in da ko bo on star in nesposoben vozit, bo kar sam vrnil vozni?ko. Zdaj ima umeten kolk, glavo komaj obrne za 45° v eno smer in 45° v drugo smer, je na pol gluh, dioptrija 8, refleksi kot da se ravno zbuja iz narkoze, komaj pripe?a?i do avta, da pa se usede za volan, je pa ?e kar podvig,... Pa da bi ga sli?ali, kako je kri?al, ko so mu omenili, da mu iz zdravstvenih razlogov ne bi podalj?ali vozni?ke. ?isto ?love?ko pa?. In tudi vsi, ki zdaj bentite ?ez kak?ne starej?e in netalentirane voznike, se zavedajte, da boste tudi vi v njihovih letih.

 

?al pa je na? javni promet tako neu?inkovit in drag, da je vsak pravzaprav odvisen od avta in je malo takih, ki si lahko privo??ijo ?ivljenje brez avta - prej da mora? imeti na dvori??u dva kot pa da si lahko privo??i?, da bi bil brez. In temu primerni so potem tudi vozniki... ?isto vsi, pa ?e so dovolj spretni ali ne.

 

Alora, ?e ne gre druga?e, kanto ledu s seboj, ohladi ?ivce, nastavi dobro muziko in se smej, kak?ni trotlni vozijo po na?ih cestah. In dokler ?e lahko, malo bolj pazi na ostale, ki po?nejo traparije. ?ez nekaj desetletij bodo pa drugi pazili nate...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sami strokovnjaki, prav rad bi vas videl na cesti.

 

Mene lahko strokovno vidi? v akciji, sem ravno danes popal videje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa res, da pri dolo?enih avtih (Clio RS, Swift Sport) se vklopi zelo pozno, dopu??a veliko, celo po?ez sem ?el ?e s Cliom na RL in ga ?e imel pod nadzorom, ESP se je pa ?ele odlo?il spustiti gas in zavirati), ve?ina pa se vklopi skoraj (za nekatere ljudi pa?) prekmalu. Pa po snegu v klanec pa? vsaj po mojih izku?njah ga je bolje izklopiti.

 

Nekaj zim nazaj sem z meganetom od moje tanardra?je plu?il proti kmetiji Planin?ek (1100mnm) po snegu 10 - 15 cm. Cesta ozka in zelo ovinkasta, in ravno zaradi ovinkov se mi zdi, da je bilo prav da sem pozabil izklopit ESP. Tam se ni dalo vozit po?asi, pa? pa je bilo na polo?nej?ih delih potrebno nabrat ?imve? hitrosti za ?ez tastrme dele. Tako da moja izku?nja uporabe ESP na meganu v snegu je pozitivna in nisem imel ob?utka, da bi preve? posegal v vo?njo.

Aja pa ?e enkrat mi je tud pomagal na snegu, ko sem iz tunela ene 120km/h uletel na prehitevalen pas na debelo pokrit s snegom. Takrat sem se kar precej ?asa peljal rahlo bo?no tako da so mi opazovalci blendal (verjetno od navdu?enja).

 

Na hidravli?nih platah v centru nevarne vo?nje na Vranskem sem izmeni?no vozil s Toyoto LC z ESP-ejem in Vitaro brez ESP. Vitari je bilo potrebno volan zasukat ene 3do4x bolj kot pri toyoti. To bi v realnem prometu, ko nima? ?iv?ke tako na?pi?ene za ?imhitrej?o reakcijo, pomenilo, da bi z Vitaro naredu vrtavko, s toyoto je pa verjetno nebi.

 

Kako se vozi z ESP-ejem s ?estico pa ne vem - moja ga nima.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer se bojim, da me boste narobe razumeli, a bom vseeno poskusil razlo?iti:

 

niso vsi ljudje talenti za vse. Jaz ne maram avtomobilov z ABS in ASR in podobno avtomatiko, ker v veliki ve?ini primerov odreagiram hitreje kot avtomatika in ko prime ?e avtomatika, gre vse narobe in poprek. Niso pa vsi taki. Nekateri so sicer vrhunski talenti v svoji stroki, pri vo?nji pa ne.

 

Kot vsi vemo, avto danes ni luksuz ampak nekaj osnovnega. In pogojevat pridobitev vozni?kega izpita z opravljenim testom na poligonu pri zdrsih, se mi zdi precej pretirano.

 

Ja, se strinjam, da me?ka?i ustvarjajo ?iv?nost in napetost, ki je predpogoj za tvegane manevre in posledi?no za nesre?e.

 

In v tem ti?u grmi zajec: zakaj se pa pusti? sprovocirat? ?e nekdo vozi po omejitvi (130 po avtocesti), ga enostavno ne more? ozna?it za me?ka?a... Ne glede na vozni pas. In tudi tisti, ki so res me?ka?i - mogo?e je to najve?, ?esar so v prometu sposobni. In naj gre raje malo po?asneje, pa da pride, kot pa da gre hitreje in se mu ne izide...

 

Torej, vsi po vrsti malo ve? strpnosti in tolerance, pa je re?eno, ne pa da tiste, ki niso v vrhunski formi pospravit s ceste. Cesta je javna povr?ina in namenjena prometu, ni pa dirkali??e za nekaj vrhunskih voznikov (dobro, malo pretiravam, a saj se razumemo, kaj mislim).

 

Precej bolj kot poligoni varne vo?nje bi bilo potrebno ?olanje, da vsak prevzame odgovornost za svoja dejanja. Tisti, ki bi radi vozili hitreje, naj, ampak naj potem prevzamejo odgovornost za svoja dejanja. In tisti, ki vozijo po?asneje, naj se tega zavedajo in se na primernih mestih izlo?ijo in spustijo kolono, ki so jo ustvarili, mimo. Sicer pa to ?e zakon predpisuje...

 

Sicer pa mislim, da nih?e od vseh, katerih objave so v tej temi, ni brezhiben in popoln voznik in je vsak kdaj za?u?tral kak?no tako, da so drugi potem re?evali situacijo. Torej lahko kdaj toleriramo, da se pa kdo drug zmede in naredi kak?no "kronano" neumnost.

 

Upam, da ste me prav razumeli. Ne da zagovarjam raznorazne "Lojze", a tudi drugi bi se lahko kdaj kak?nemu takem nasmehnili in ?li mirno po svoji poti... Brez krvnega tlaka na 200 in pare iz u?es ter pedalom za plin do konca in zataknjeno troblo...

 

Se z marsi?em strinjam, ampak ?e zmeraj zagovarjam poligon. Avto ne dojemam kot neko pravico vsakega, pa? pa prej kot privilegij. ?e si netalentiran (ne govorim tebi, ampak nasplo?no) in s tem nevaren sebi in okolici... potem pa? ne more? sest za volan. Ja, kruta resnica, ampak nismo vsi za vse. Pa ?e nekdo ne zna ?trikat pa ima kljub temu ?eljo - naj, vendar pri ?trikanju ne ogro?a nikogar. Zato sem vsekakor za poligon in nekaj psiholo?kih testov. Ne samo zato, da bi ljudi pripravil na nepredvidene situacije pa? pa tudi na predvidene; npr. de? in potem se jih takoj najde nekaj, ki z zaro?enimi ?ipami vozijo kot po jajcih. Ker jih je verjetno ?e gretje/klimo strah vklopit, medtem ko pri vrtoglavi hitrosti ustavljajo promet.

 

Sam sem zelo toleranten, vendar mi netalenti, ki mislijo, da vse znajo in ne jebejo ?ive sile, za?nejo kmalu presedat. Kot je ?e nekdo rekel; me?ka?i so tisti, ki se nimajo ?asa ukvarjat s prometnimi znaki (kaj ?ele prometom), ampak grejo na "tempomat". On vozi 50 kamorkoli pride. Po mo?nosti po prehitevalnem pasu, medtem pa se mu zdi, da ima dovolj ?asa, da ?e govori po telefonu... za njim pa kolona.

 

Apropo na poligon. Zakaj so prometni znaki z omejitvami hitrosti? Predvsem zato, ker mnogi niso dovolj samokriti?ni (iz zgornjega odstavka), da bi sami ugotovili, kaj je za njih varna hitrost. In potem jim mora to pa? nekdo povedat (torej, prometni znak). Ne poznajo svojega vozila, ne poznajo prometa, ne poznajo predvidevanja itd. In zato je poligon tisto, kar potrebujejo, da bodo lahko za?eli spoznavat promet. Spoznali bodo svoje vozilo in ko bodo to obvladali, bodo lahko za?eli spoznavat promet. In potem predvidevat. ?e apliciram na prakso; ko bodo padle prve kaplje, ne bodo otrpnili, ampak bodo prej spoznali, kje so meje in koliko lahko peljejo. In seveda bo tudi nek osip, ker mogo?e nekaterim ?e vedno ne bo jasno, kaj sploh po?nejo za volanom... Ne bi ravno ?el v skrajnost in rekel, da je avto luksuz (pa ne s finan?nega vidika), je pa vseeno ve? kot osnovna pravica. Oziroma bi moral bit.

 

 

Pa da bi ga sli?ali, kako je kri?al, ko so mu omenili, da mu iz zdravstvenih razlogov ne bi podalj?ali vozni?ke. ?isto ?love?ko pa?. In tudi vsi, ki zdaj bentite ?ez kak?ne starej?e in netalentirane voznike, se zavedajte, da boste tudi vi v njihovih letih.

 

?al pa je na? javni promet tako neu?inkovit in drag, da je vsak pravzaprav odvisen od avta in je malo takih, ki si lahko privo??ijo ?ivljenje brez avta - prej da mora? imeti na dvori??u dva kot pa da si lahko privo??i?, da bi bil brez. In temu primerni so potem tudi vozniki... ?isto vsi, pa ?e so dovolj spretni ali ne.

 

Alora, ?e ne gre druga?e, kanto ledu s seboj, ohladi ?ivce, nastavi dobro muziko in se smej, kak?ni trotlni vozijo po na?ih cestah. In dokler ?e lahko, malo bolj pazi na ostale, ki po?nejo traparije. ?ez nekaj desetletij bodo pa drugi pazili nate...

 

Pa ja, pri 70-ih bom rade volje vrnil tisto vozni?ko dovoljenje, ?e mi bodo svetovali, naj ne vozim ve?. Isto sta naredili moji dve stari mami. Pri nas v familiji nimamo te?av z egom :) Bolje prej nehat, kot pa komu ?ivljenje uni?it.

 

Javni promet ni tak slab. Sploh, ?e ?ivi? v mestu, va??ani pa itak redko zaidejo v mesto, ko so enkrat v penziji. Na?i dve stari mami sta pre?altali na avtobus in taksi. In jih letno stane manj kot registracija avta + servisi + benz. ?e pa morata na kako dalj?o pot, jih pa kdo izmed nas odpelje. Ali pa gresta na vlak. Mislim, da je bolj krivo to, da je na?a miselnost preve? na komot. Bom moker, pa se bom prehladil, pa prdec se mi bo ustavil pa to in ono in tretje... kup izgovorov, samo da ne bi naredil 2-eh korakov pe?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ja, pri 70-ih bom rade volje vrnil tisto vozni?ko dovoljenje, ?e mi bodo svetovali, naj ne vozim ve?. Isto sta naredili moji dve stari mami. Pri nas v familiji nimamo te?av z egom :) Bolje prej nehat, kot pa komu ?ivljenje uni?it.

 

Javni promet ni tak slab. Sploh, ?e ?ivi? v mestu, va??ani pa itak redko zaidejo v mesto, ko so enkrat v penziji. Na?i dve stari mami sta pre?altali na avtobus in taksi. In jih letno stane manj kot registracija avta + servisi + benz. ?e pa morata na kako dalj?o pot, jih pa kdo izmed nas odpelje. Ali pa gresta na vlak. Mislim, da je bolj krivo to, da je na?a miselnost preve? na komot. Bom moker, pa se bom prehladil, pa prdec se mi bo ustavil pa to in ono in tretje... kup izgovorov, samo da ne bi naredil 2-eh korakov pe?.

 

Lep?e ne bi mogel napisati in tole bi bilo treba dat vsakemu za prebrat, ki misli, da bo do konca ?ivljenja lahko po?el vse kar se mu zaho?e. Hmmm a svojci znajo starim in motori?no ope?anim ljudem odstranit vse nevarne predmete (no?e, ?age, raznorazne druge ostre in nevarne predmete) izpit pa bi jim kar vsem pustili. Pa kle ne gre samo za ogro?anje samega sebe ampak tudi vse druge udele?ence v prometu. Pol pa gleda? ?rno kroniko pa te kr srat prime - na AC v napa?no smer, zletel s ceste, ?elno v nasproti voze?ega ali v drevo ipd - letnice rojstva voznikov in voznic pa tam nekje okoli druge svetovne vojne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ja, pri 70-ih bom rade volje vrnil tisto vozni?ko dovoljenje, ?e mi bodo svetovali, naj ne vozim ve?. Isto sta naredili moji dve stari mami. Pri nas v familiji nimamo te?av z egom :) Bolje prej nehat, kot pa komu ?ivljenje uni?it.

 

To?no tako je govoril tudi sova??an. No, bomo sli?ali tebe ?ez toliko let...

 

Javni promet ni tak slab. Sploh, ?e ?ivi? v mestu, va??ani pa itak redko zaidejo v mesto, ko so enkrat v penziji. Na?i dve stari mami sta pre?altali na avtobus in taksi. In jih letno stane manj kot registracija avta + servisi + benz. ?e pa morata na kako dalj?o pot, jih pa kdo izmed nas odpelje. Ali pa gresta na vlak. Mislim, da je bolj krivo to, da je na?a miselnost preve? na komot. Bom moker, pa se bom prehladil, pa prdec se mi bo ustavil pa to in ono in tretje... kup izgovorov, samo da ne bi naredil 2-eh korakov pe?.

 

Ne vem, kako je pri vas, a pri nas je nekako takole:

 

brez avta do Nove Gorice in nazaj (okoli 30 km):

Najprej pe? okoli 3 km do avtobusne postaje. Edini avtobus odpelje iz na?e vasi ob 5:35. Ob 6:35 pride v Novo Gorico na glavno avtobusno postajo. Recimo, da se odpravi? v Mercatorjev hipermarket. Ne, ne, v Kromberk ne vozi avtobus in ni druge kot kak?nih 5 km pe? v eno smer in potem z nakupljenim ?e 5 km nazaj. Recimo, da gre? v Hoferja. Ne, ne, tja tudi ne vozi avtobus in ni druge, kot da gre? pe? mimo Qlandije. Interspar je ?e slab?i. Ni?, vzamemo kar Qlandijo, da ne bo preve? "divje". Torej, najprej ?aka? do 20 minut na avtobus mestnega prometa, ki pa je v Novi Gorici zastonj. Nato pa ?e pe? skozi podhod in ?ez parkiri??e - kak?nih 500 metrov v eno smer. Nato nakupi?, kar misli? in z nakupljenim odpe?a?i? spet okoli 500 metrov do mestnega avtobusa, nato ?aka? do 20 minut na avtobus, na glavni avtobusni postaji pa ?aka? do 15:45 na edini avtobus za nazaj. In ob 16:45 pride? na zadnjo avtobusno postajo, nato pa ?e okoli 3 km pe? v hrib z vso nakupljeno robo. Ja, ?e si star 40, to ?e gre, ?e pa si letnik '40, je pa to ?e zelo te?ek podvig.

Zato ne ti meni da moramo spremeniti miselnost in da javni promet sploh ni tako slab. Mogo?e slu?ajno po kak?nem naklju?ju kje pri vas, mislim pa, da je vve?ini primerov bolj podoben na?emu. Ti opi?em ?e, kako je z povezavo, ?e mora? slu?ajno v Ljubljano na okulistiko? Brez preno?i??a v hotelu sploh ni izvedljivo. Dvodnevno potovanje za 150 km v eno smer nikakor ni dober javni promet. V Afriki potujejo 400 km v ?tirih dneh, pri nas pa 300 v dveh dneh. Ne ti men, da je na?a miselnost preve? na komot. In dokler je javni promet tak, je avto nuja, pa ?e tebe raznese, ko se nekdo po de?ju z zaro?enimi ?ipami vozi 50, ker mu ve? pa? ne znese...

 

In prometni znaki so z najvi?jo dovoljeno hitrostjo, kar pa ne pomeni, da ne sme? prilagoditi vo?nje razmeram na cesti in stanju vozila in voznika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi odobrava?, da se na cesti najdejo vsemogo?i osebki v raznoraznih stanjih tudi taki opiti od alkohola do zadrogiranosti, ker pa? ni enostavno pridet z javnim prometom. A se ti res zdi, da je ta logika v redu.

 

Pa da ne bo zgledalo da samo druge vidim. Primer zadnji?: bom razlo?il bolj plasti?no in razumljivo, da se vidi na kaj ciljam. Imam dioptrijo -7,5, kar pomeni, da brez o?al ali le? sem napol slep. Poleti smo se z otroci kopali in mi je voda odplaknila eno izmed le?. ?e vedno sem imel drugo samo globinski vid je okrnjen - pa a misli?, da sem napokal otroke v avto in se odpeljal tiste 2,5km do apartmaja? Ne lepo smo ?li pe?, avto pa pustili pri morju. Nato sem vzel drugo le?o in ?e enkrat ?el pe? po avto.

 

Ne vem ?e dojame? poanto... ?e vedno sem bil realtivno sposoben z enim o?esom, da pripeljem po tistih ulicah po?asi (recimo 20-30km/h) do apartmaja a ker sem odgovoren do drugih in sebe pa? nisem dopustil niti najmanj?e mo?nosti, da bi se kaj zgodilo.

 

Nimam ?elje kogarkoli omejevati samo v kolikor pa neomejevanje lahko pomeni zmanj?anje varnosti tudi mene pa pa? nisem ve? tako toleranten. In zato nisem toleranten tudi do alkoholizirancev in zadrogirancev za volanom pa do tistih, ki vozijo na mo?nih zdravilih, ali pa tistih, ki so preutrujeni za vo?njo kot tudi tisti, ki zaradi ranoraznih vzrokov motori?no niso ve? sposobni normalno upravljati motornih vozil. Pa? ne gre in ko se 1x zgodi je pa? prepozno.

 

?e enkrat - imeti izpit za upravljanje vozil ni ustavna pravica ampak je privilegij, ki si ga mora? zaslu?iti. In zato, ker se tega tako ne jemlje imamo zdele afero z avto ?olami, zdravniki medicine dela, direkcijami za varnost v prometu itd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Javni prevoz je alternativa v Lj, kjer tudi taksiji stojijo za vsakim vogalom, pa mogo?e ?e kje v ve?jih krajih. Javnega prevoza kot pogruntav??ine gnilega socializma v primestnem in va?kem okolju pa ni ve?. In ne mi zdaj o mo?nih alternativah, ker je povsem jasno zakaj je tako. Po zadnji revoluciji dr?ava sili ?im?ir?i krog ljudi za volan, tako tistih ki so sposobni, kot tudi tistih ki so to malo manj. Razlog - od avtov je ziher ke? (davki, tro?arine, cestnine...)

 

Zakaj tako kot debatiramo o psihofizi?nih sposobnostih starej?ih ne debatiramo enako o sposobnostih psihotikov, ki svoje frustracije iz?ivljajo na cesti.

 

Enako kot razni me?ka?i, ki povzro?ajo nevarne situacije gredo meni na jetra razni nesojeni ?umaherji s kak?nimi hondami, ki v naseljih kjer se ve, da ni nikoli mili?nikov, prekora?ujejo omejitve za 100%.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi odobrava?, da se na cesti najdejo vsemogo?i osebki v raznoraznih stanjih tudi taki opiti od alkohola do zadrogiranosti, ker pa? ni enostavno pridet z javnim prometom. A se ti res zdi, da je ta logika v redu.

 

Bo? ti res izzival toliko ?asa, dokler te kdo z lopato ne po?i?

 

Alkoholiki in zadrogiranci in tako naprej niso razsodni. In taki pa? res ne sodijo za volan. Tudi dementni ne. ?e pa se nekdo v de?ju ne ?uti sposobnega 150 po AC, pa zato ni zrel za odvzem vozni?ke. Prej bi odvzel vozni?ko tistemu (tudi tebi), ki jih 5 km po?asnej?i voznik spravi ob ?ivce in po?ene v tvegane manevre.

 

Bemti?, Boss, ti me pa res vedno provocira?. A nima? kak?nega drugega hobija? Ima? samo dve skrajnosti in nima? sredine. Malo se umiri. In ?e se ti uspe umiriti, bo? ugotovil, da so najve?ji kr?itelji praviloma ljudje v najbolj?ih letih. ?e ?e pogleda? posnetek iz kro?nega, ko ti nek rde? avto izsili prednost. Je notri kak?en stari ?i?o?

 

Ja, si avto pustil, ker nisi imel le?e. In kaj zdaj? Te razglasimo za svetnika? Saj ni treba, da napi?e? tu na forumu, spomni se pa, koliko krat si pa zakuhal kak?no, da so drugi re?evali tvojo rit?

 

Ne, vozni?ki izpit ni ustavna pravica. Res je. Je pa v veliko primerih nujno zlo. In ?e ne more? tolerirati koga, ki mu vo?nja dela malo ve? te?av kot tebi, si ravno tako potencialno nevaren kot on.

 

Nisem zagovornik nesposobnih, pa? pa sem za?el razlagat, da bi morali vsi skupaj cesto razumeti kot javno dobro in ne kot osebno lastnino.

Tisti, ki vozijo po?asneje in te?je, naj se ve?krat umaknejo in spustijo tisti konvoj, ki so ga nabrali, naprej.

Tisti, ki so hitrej?i, naj pa kak kilometer ali dva potrpijo za po?asnej?imi.

 

Saj sem ?e takoj napisal, da se me gotovo ne bo prav razumelo. In res se me ni. In zdaj, ko je pri?el Boss pametovat, se menite, kot se veste in znate. ?e sre?a, da vas ne upo?tevajo ampak je to zgolj debata...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo? ti res izzival toliko ?asa, dokler te kdo z lopato ne po?i?

 

Alkoholiki in zadrogiranci in tako naprej niso razsodni. In taki pa? res ne sodijo za volan. Tudi dementni ne. ?e pa se nekdo v de?ju ne ?uti sposobnega 150 po AC, pa zato ni zrel za odvzem vozni?ke. Prej bi odvzel vozni?ko tistemu (tudi tebi), ki jih 5 km po?asnej?i voznik spravi ob ?ivce in po?ene v tvegane manevre.

 

Bemti?, Boss, ti me pa res vedno provocira?. A nima? kak?nega drugega hobija? Ima? samo dve skrajnosti in nima? sredine. Malo se umiri. In ?e se ti uspe umiriti, bo? ugotovil, da so najve?ji kr?itelji praviloma ljudje v najbolj?ih letih. ?e ?e pogleda? posnetek iz kro?nega, ko ti nek rde? avto izsili prednost. Je notri kak?en stari ?i?o?

 

Pa kaj je s tabo. A ?e se s kom ne strinja? bo? pa uporabil silo, da bo po tvoje? Mah kr neki, dej najprej si dobro preberi potem pa komentiraj, ker o?itno ti ni niti pribli?no jasno kaj sem napisal. In kje hudi?a najde? ter zmanipulira? take zadeve, da me 5km prepo?asni me?ejo iz tira - govorimo o konkretnih me?ka?ih in to je bistveno ve?ja razlika od dovoljene hitrosti kot je 5km/h. In ?e koga tukaj na forumu me?e kaj iz tira si navadno ti (preberi odebeljeni citat) - a zato, ker povem svoje mnenje za katerim stojim in ga osebno tudi izvajam (se dr?im pravila, da ?e nisem sposoben ne sedam za volan) verjetno lahko pri?akujem, da bi v dobrobit vi?je varnosti, to po?eli vsi.

 

Vem, da je to utopija, sploh k berem kaj pi?e?, ker zvenikot da ti dol visi a bo na cestah varno ali ne bo, me je kar strah, ker kar takole brez prave podlage bi skoraj vsakemu (ki ni alkoholiziran, nadrogiran ali dementen) dovolil da se vozi po cestah. ?e ne vidi? dobro, ?e ma? sivo mreno, ?e si bo?jasten bolnik, psihotik, kakorkoli psihofizi?no labilen in nesposoben pa? ne sodi? za volan. Aja, a misli?, da stari ata tudi pri hitrosti 30km/h ne more naredit smrtne nesre?e - ?e to misli? se krepko moti? ali pa premalo bere? ?rno kroniko.

 

In ja v tistem kro?nem prometu, je bil v avtu precej ostareli mo?akar, ki pa? ra?una na to, da bodo drugi re?evali njegov motori?en manjko.

 

Ja, si avto pustil, ker nisi imel le?e. In kaj zdaj? Te razglasimo za svetnika? Saj ni treba, da napi?e? tu na forumu, spomni se pa, koliko krat si pa zakuhal kak?no, da so drugi re?evali tvojo rit?

 

Ne, vozni?ki izpit ni ustavna pravica. Res je. Je pa v veliko primerih nujno zlo. In ?e ne more? tolerirati koga, ki mu vo?nja dela malo ve? te?av kot tebi, si ravno tako potencialno nevaren kot on.

 

Nisem zagovornik nesposobnih, pa? pa sem za?el razlagat, da bi morali vsi skupaj cesto razumeti kot javno dobro in ne kot osebno lastnino.

Tisti, ki vozijo po?asneje in te?je, naj se ve?krat umaknejo in spustijo tisti konvoj, ki so ga nabrali, naprej.

Tisti, ki so hitrej?i, naj pa kak kilometer ali dva potrpijo za po?asnej?imi.

 

Saj sem ?e takoj napisal, da se me gotovo ne bo prav razumelo. In res se me ni. In zdaj, ko je pri?el Boss pametovat, se menite, kot se veste in znate. ?e sre?a, da vas ne upo?tevajo ampak je to zgolj debata...

 

Verjemi, da v ?ivljenju se ne spomnim, kdaj bi zaradi moje nesposobnosti, arogance ali kakr?negakoli drugega vzroka nekdo moral re?evati mojo ko?o. Sem jo pa sam drugim ?e ne?tetokrat. Pa nikoli nisem rekel, da sem odli?en voznik sem pa verjetno eden tistih, ki vedo kje je meja pa ali je to na cesti ali pa tudi predno sedem za volan - ker spo?tujem ?ivljenje tako svoje kot drugih, ki bi jih morebiti lahko z nespo?tovanjem tega ogrozil. Ja Slivka tudi pod vplivom alkohola nisem nikoli sedel za volan, niti drog niti zdravil ali pomirjeval in podobnega sranja. In ja tudi zaradi ene u?ive le?e nisem sedel za volan.

 

In ravno zaradi tega, ker se koristnih nasvetov ne upo?teva ljudje umirajo na cestah ampak ?koda, da je to samo debata in da nekateri bodo znali iz vsega tega potegnit samo in le napad nase. In zato, ker nih?e ne zna in no?e prevzet osebne odgovornosti smo v slo tudi v takem sranju kot smo.

 

 

mah sej je brez veze, da ?e naprej karkoli razlagam - me pa vse skupaj spominja na tiste brezplodne debate z Lojzem... :whatever:

 

 

Zakaj tako kot debatiramo o psihofizi?nih sposobnostih starej?ih ne debatiramo enako o sposobnostih psihotikov, ki svoje frustracije iz?ivljajo na cesti.

 

Enako kot razni me?ka?i, ki povzro?ajo nevarne situacije gredo meni na jetra razni nesojeni ?umaherji s kak?nimi hondami, ki v naseljih kjer se ve, da ni nikoli mili?nikov, prekora?ujejo omejitve za 100%.

 

uff sem mislil, da je jasno, da s nisem spravil samo na starej?e ampak na splo?no na vse tiste, ki za volan zaradi razli?nih vzrokov pa? ne sodijo ali ne sodijo ve?. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep?e ne bi mogel napisati in tole bi bilo treba dat vsakemu za prebrat, ki misli, da bo do konca ?ivljenja lahko po?el vse kar se mu zaho?e.

 

Imam pa znanca, od katerega deda ?e kar vozi. Pazi to; ?ivijo v eni bajti in so se pred morjem odlo?ili, da staremu prodajo avto, ker je pa? kazal znake nevarnega upokojenca. S prodajo uspe?no zaklju?ijo, grejo na morje, pridejo domov in stari je imel ?e novega :) Ne samo to. Kak?en mesec kasneje je iz bencinske ?rpalke polkro?no obra?al preko dvojne neprekinjene ?rte in odvzel prednost enemu drugemu avtomobilu :zvizga: Skratka, upam, da ga je vsaj to streznilo in bo opustil svoje poizkuse. Moji dve stari mami nista imeli sicer nobene nesre?e, ampak za na cesto pa tudi ve? nista bili (odvzemi prednosti, motori?na nespretnost itd.). Ampak hvalabogu ju nismo rabili pregovarjat...

 

To?no tako je govoril tudi sova??an. No, bomo sli?ali tebe ?ez toliko let...

 

Mogo?e bom manj samokriti?en kot sem sedaj. Ampak ker imam (predvsem) kot motorist nemalo izku?enj z zarjavelimi starci, bom najverjetneje poslu?al svoj instinkt. Kot sem ?e rekel; na?eloma nimam te?av s priznanjem zmote (aka EGO-m).

 

Slivka opisuje te?avno pot do nakupovalnega centra za starej?e ob?ane... (moram malo skraj?at, ?eprav lepa pripoved)

 

Kot sem rekel; TAXI! Te pripelje do hipermarketa, gre? v ajnkauf, ponovno pokli?e? enega in te pripelje nazaj domov. Je malo dra?je kot Bus/vlak, vendar ti bistveno olaj?a hojo s plasti?nimi vre?kami in skraj?a ?as.

 

Naslednja zadeva; pregledi v UKC. Seveda se strinjam, da so nekateri deli bolj in drugi manj odro?ni, vendar prevoz se da dobit. ?e samo pogledam na prevoz.org :) V ponedeljek ti skoraj na vsake pol ure gre nekdo iz NG v LJ. 5? do tja pa 5? nazaj. Ne mi re?t, da se ne da. Verjamem pa, da ?e se ti ne da, lahko najde? 1001 izgovor (nimam interneta, vnuk pa mi no?e pogledat voznega reda). ?e si nepokreten, se pa da zrihtat tudi bolni?ni?ni prevoz. Sem bil ?e tudi 2x v istem dnevu iz Ra? v LJ (enkrat s fotrom, drugi? pa sem ?el na vlak), kar je pribli?no 450km. Toliko kot porabijo Afri?ani za 4 dni. Pa ne mi re?t, da mora? bit vsak dan na specialisti?nem pregledu. Na vsake kvatre pa bi se tudi dalo malo potrpet. Ampak kot sem rekel... smo preve? komot.

 

Tretja zadeva, ki se navezuje je pa to, da ve?inoma v LJ in okolici sploh ne delajo zastojev NG, NM, MS in drugi, pa? pa Ljubljan?ani sami. V Mariboru je isto, da ne bo kdo mislil, da ?imfam samo prestolnico. Torej, ?e bi ve?ino domorodcev, ki imajo idealne razmere dal na javni prevoz, avtov po mestu skoraj ne bi bilo. Ampak ?e si Slovenec, lahko fa?e? manjvrednostni kompleks, ?e nima? svojega kosa pleha. Pa dobro, dokler si mlad in fizi?no sposobnej?i, si to lahko privo??i?, naj bo. Ampak, ko si pa en cigl sredi ceste, ki se pemika s hitrostjo pol?a in se skoraj premika z negativnim predznakom... Potem pa ne vidim razloga za vztrajanje. Da o vseh stro?kih, ki jih kos pleha potegne za sabo, niti ne govorim. Zraven pa jamranje Kahlu za prenizke penzije...

 

In prometni znaki so z najvi?jo dovoljeno hitrostjo, kar pa ne pomeni, da ne sme? prilagoditi vo?nje razmeram na cesti in stanju vozila in voznika.

 

Ikzekli ;) ?e je sneg, vozi? manj, ?e je sonce in prazna cesta, lahko vozi? ve? (?e te ne dobi policija). Neko vmesno vrednost pa? morajo dat, ker gume nimajo vedno idealnega oprijema. Bistvo kar sem ?elel povedat je to, da ?e bi ljudje trezno presodili, kak?na je ?e tista hitrost pri kateri ne ogro?ajo sebe in drugih, prometnih znakov ne bi potrebovali. In ta kos aluminija je to?no za tiste, ki tega ob?utka nimajo. In ko so ?e delali raziskavo, so pri?li do enakih zaklju?kov - ve?ina nas znakov za hitrost ne opazi, ker si pa? skoncentriran na marsikaj bolj pomembnega (ali pa tudi ne). Potem pa pa? dobi? Lojze, ki ne vejo, da vozijo prepo?asi in divjake, ki so preve? igrali Need For Speed. Ne eno, ne drugo ni OK.

 

Ne vem ?e dojame? poanto... ?e vedno sem bil realtivno sposoben z enim o?esom, da pripeljem po tistih ulicah po?asi (recimo 20-30km/h) do apartmaja a ker sem odgovoren do drugih in sebe pa? nisem dopustil niti najmanj?e mo?nosti, da bi se kaj zgodilo.

 

To?no to je to, kar ?elim povedat. Ampak... Ve?ini ljudi manjka samokritike. ?e samo, ?e pogleda? ?tevilo nesre? v primerjavi s statistiko ankete "Kako dober voznik sem?" (jasno, najbolj?i), hitro ugotovi?, da nekaj ne gre skup. Sem prepri?an, da ga ni ?loveka, ki bi 100% pritrdil, da je slab voznik.

 

?e pa se nekdo v de?ju ne ?uti sposobnega 150 po AC, pa zato ni zrel za odvzem vozni?ke.

 

Nih?e tukaj ne govori o 150km/h. Govora je o tem, da tri kaplje padejo in promet obstane. Ne na 5km/h, ne na 2km/h, ampak na 0. Zakaj? Ker bi verjetno komu prav pri?el poligon varne vo?nje - da spozna, kje so meje njegovega vozila.

 

Malo se umiri.

 

Ne da bi bil kak?en psihoterapevt, ampak meni se zdi tip ?isto skuliran :) Eksplodiral si ti.

 

Ne, vozni?ki izpit ni ustavna pravica. Res je. Je pa v veliko primerih nujno zlo.

 

No, evo, sej nismo tako dale? narazen v razmi?ljanju. Ja, v nekaterih primerih je nujno zlo. Vendar v veliko primerih tudi ne.

 

Tisti, ki vozijo po?asneje in te?je, naj se ve?krat umaknejo in spustijo tisti konvoj, ki so ga nabrali, naprej.

Tisti, ki so hitrej?i, naj pa kak kilometer ali dva potrpijo za po?asnej?imi.

 

No, pa sej to je to :) In o tem je govora; zakaj se eni langsam-und-sicher fahrerji ne umaknejo in dajo prednost hitrej?im. Recept za dobro voljo oziroma simbiozo tako enih kot drugih ;)

 

Saj sem ?e takoj napisal, da se me gotovo ne bo prav razumelo.

 

Nekaj bo treba spremenit ;) Ali na?in pisanja ali pa podajanje svojega razmi?ljanja. Vse druge normalno razumem. Ali se ne strinjajo z mano ali pa se. Pri tebi sem pa ugotovil, da se v osnovi strinjava, ampak ?ele po 3-tjem postu.

 

Nekaj sem ugotovil iz vsega tega. Z Bossom morava na :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred par minutami spoznal, da "nedeljski voznik" ni zgolj mit, ampak dejansko obstaja (in ni jih malo), sicer pa sme?na situacija, ki bi se lahko precej slab?e kon?ala;

 

se peljem iz smeri Dom?al proti Kamniku in se pri rde?i lu?i malo pred Jar?ami ustavim (na moji desni pa avtomobili, ki prihajajo iz ind. cone, tam kjer se nahaja tudi Avtoservis ?ubelj, itd.). No jaz in nasproti voze?i smo imeli rde?o in ?akali. Od teh, na moji desni pa se prav tako (navkljub zeleni) nih?e ne zgane (stala sta eden za pasu za levo zavijat in drugi za desno zavijat in ta je imel ?e enega za sabo ?akajo?ega). Nekaj sekund se ni? ne zgodi (kot, da spijo na nogah in za volanom :D ), potem se jim pri?ge oran?na in eden spelje, drugi (vzporedno z njim) se z malenkostnim ?asovnim zamikom zgane in zapelje ?e v rde?o. Kmalu za tem se odlo?i speljati ?e tisti, ki je bil za njim na semaforju, ?e v konkretno rde?o. BRAVO MOJSTRI! :notworth:

 

Velikokrat predvidevam kako se bo semafor "razvijal", zlasti na tistih kri?i??ih, ki jih imam dodobro "na?tudirane" in ne rabim zavirat na polno, da bi me presenetila rde?a lu?, pa? pa ?e prej to predvidim, zmanj?am hitrost in imam potem ?e neke vrste "lete?i ?tart" (ne s pretirano hitrostjo, v okviru predpisanih hitrostnih omejitev), tako reko? sem ?e v prvi sekundi zelene lu?i v samem kri?i??u (pri tem v nepreglednih kri?i??ih raje nisem preve? pogumen). No v navedenem primeru mi je v?e?, da sem se tudi sam vozil bolj po "nedeljsko" in nedinami?no, lahko bi rekli Lojz-sistem vo?nje. :vino::zvizga:

 

Kako se vam zdijo take umetnine? Seveda ga pa tudi sam sem pa tja "userjem", tako da (verjetno) nih?e ni popoln. sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se vam zdijo take umetnine? Seveda ga pa tudi sam sem pa tja "userjem", tako da (verjetno) nih?e ni popoln. sramezljiv

 

ja sam recimo meni se 1x ali pa 2x letno zgodi, da ne speljem v prvi sekundi zelene nekaterim je pa to stalna praksa potem pa si dovolijo ?e nergat, da jim ljudje non stop trobijo - hmmm le zakaj neki :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tud sam mam kar nekaj semaforjev na?tudiranih, v nasprotnem primeru se da pa tud z lahkoto dostkrat opazovat kdaj je katera sekvenca in posledi?no temu primerno pripravit na ?tart :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.