Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Delam na tem + ?e nekaj cukra zravn.

 

A lahko dobim tvoj katalog storitev za 2011? :danzoman:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

js sem mislu da bi nastimal dnevne lui kot na sliki,sam na desni strani mislim da je luknja zaradi hlajenja turbine ali nekej takega..a mislis, da ce bi zapru bi blo kj narobe?

 

Preveri mere kot je ?e rekel marko tu ima? sliko zahtev

 

post-24-1285746222_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Men je pa zanimiv kok od (luksuznega) avta dobi? za precej mav gnara (okej, mav sem ratu Renojevca po srcu). <_<:blush:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4090099&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men je pa zanimiv kok od (luksuznega) avta dobi? za precej mav gnara (okej, mav sem ratu Renojevca po srcu). <_<:blush:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4090099&show=1

 

Prodajalec Morena Bajcer iz 07 :whatever:

 

TOTALNA PRILO?NOST,MANJ?A OKVARA MOTORJA, POSTAVLJENA V?GALKA NAROBNE TOPLPTNE VREDNOSTI IN JE PREGORELO CELO KLIPA NA TRETJEM CILINDRU,POPRAVILO 400-800EU ALI DRUGI MOTORJ ?E..OD 300EUR

:vskalo:

 

Jo?e res totalna prilo?nost....sestavljen avto z manj?o okvaro...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men je pa zanimiv kok od (luksuznega) avta dobi? za precej mav gnara (okej, mav sem ratu Renojevca po srcu). <_<:blush:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4090099&show=1

 

Dej spodaj v opisu preberi - mala okvara motorja :blink: potrebna ali menjava motorja al pa popravilo cca 800? (?e verjame? v pal?ke in vile).

 

Men se tole sploh ne zdi poceni, ker ta avto je en sam velik stro?ek od registracije, porabe in servisa. O obliki pa raje ne bi. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

?e dobr da ni morena iz morja (rade prebivajo v bli?ini kak?nih pomolov), o tem kako pa zgleda ?verca pa raj? ne bi! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

NISAM DOSEGLJIV LAHKO PO?LJETE MAIL,OGLED V BRE?ICAMA

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dej spodaj v opisu preberi - mala okvara motorja :blink: potrebna ali menjava motorja al pa popravilo cca 800? (?e verjame? v pal?ke in vile).

 

Men se tole sploh ne zdi poceni, ker ta avto je en sam velik stro?ek od registracije, porabe in servisa. O obliki pa raje ne bi. :ne vem:

 

evo ti zakaj ne maram Renaulta :D

Napisano

Boss, oblika je res neki posebnega, kokrkol se to vzame! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale pa je mogo?e vredna ogleda za kak DIY

1.8 ma?ina pa verjetno jo da za okoli 2.000?

 

?e tako gleda? ima? ?e 2.000? rezerve, streha, ?trih in kaki deli te pridejo ceneje

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4101686&show=1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale pa je mogo?e vredna ogleda za kak DIY

1.8 ma?ina pa verjetno jo da za okoli 2.000?

 

?e tako gleda? ima? ?e 2.000? rezerve, streha, ?trih in kaki deli te pridejo ceneje

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4101686&show=1

 

Kaka slika bi bla dobrodo?la, mogo?e je namerno raj?ni ni zraven! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se strinjam, registracija Renaulta je res draga pa nasploh so ?kart roba. :harhar:

 

Ker tu ni nobenega Nissanovca z 200SX S13 bom pa rekel, da je tale avto idealen za donatorja motorja za kako MX-5, mogo?e celo za uno, ki je primerna za DIY projekt. :P

 

one je ?koda ker ?e ima 1,8 motor pa da? gor pol?a pa ?e gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Se strinjam, registracija Renaulta je res draga pa nasploh so ?kart roba. :harhar:

 

Ker tu ni nobenega Nissanovca z 200SX S13 bom pa rekel, da je tale avto idealen za donatorja motorja za kako MX-5, mogo?e celo za uno, ki je primerna za DIY projekt. :P

 

pol pa homologiri to, ?e lohk :blush:

Napisano

pol pa homologiri to, ?e lohk :blush:

 

Kaj je to homologacija? Mor? met mal jajca pa je ;) Moj SX je bil cel predelan pa se nisem sekiral. ?e nima? kri?e?ega in sumljivo glasnega avta in ne dela? neumnosti te ve?inoma pustijo na miru.

En lep quote:

?ist na kratko... avti zgubijo tablice zaradi NJIHOVIH LASTNIKOV ki se butasto obnasajo na cesti...

Napisano

Kaj je to homologacija? Mor? met mal jajca pa je ;) Moj SX je bil cel predelan pa se nisem sekiral. ?e nima? kri?e?ega in sumljivo glasnega avta in ne dela? neumnosti te ve?inoma pustijo na miru.

En lep quote:

 

True + zaradi budal ki te narahlo butnejo (po mo?nosti s kljuko) na parkiri??u tolk da po?i pol pa med vo?njo dol pade

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hud Galant, sam 33.000 jurjev pa ne dam za enga klin?evga Renaulta :P

 

Kaj je to homologacija? Mor? met mal jajca pa je ;) Moj SX je bil cel predelan pa se nisem sekiral. ?e nima? kri?e?ega in sumljivo glasnega avta in ne dela? neumnosti te ve?inoma pustijo na miru.

En lep quote:

 

Pa dober to bi ?e mogo?e ?lo, nebi se mi dal poslu?at vsakoletnega te?enja na tehni?nih pregledih :angry2:

Napisano

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glant zgleda kot bi bil V6, vsaj po sesalnih ceveh.

 

?e prav razumem je. Zato oznaka VR4 in twinturbo. Samo to je klinc. Potem gre pa ena turbina pa se pogon spremeni. Gre turbina zadaj pri vezni pa ima? samo FWD, gre una na sprednjem koncu pa ima? samo RWD. ?e ima? vzdol?no postavljen twin turbo V6 motor (naprimer 300ZX V6 twin turbo) je pa sploh smotano. Gre leva turbina in ti avto vle?e v desno ali pa obratno. :(

 

 

 

:rulam:

 

Evo Wikipedia pravi, da je res V6 in to 2.5 :bravo: Pa ?e nekaj. Mitsubishijev 1,6 V6 je najman?i serijski V6 ne od Mazde K8. :zvizga:

Napisano

Glant zgleda kot bi bil V6, vsaj po sesalnih ceveh.

 

ja samo on misli da ima VR4

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.