Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

OMG :hohoho:Pink Wing

 

 

Model :hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ha ha ta butelj, ki sem ga tudi jaz klical z zlato miato je hotel 5900 - zadnja cena brez barantanja, sedaj je pa ugotovil da je to utopija spustil na celih 5600 in umaknil sliko da se ja ne bo vedelo kdo je

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4269474&show=1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ha ha ta butelj, ki sem ga tudi jaz klical z zlato miato je hotel 5900 - zadnja cena brez barantanja, sedaj je pa ugotovil da je to utopija spustil na celih 5600 in umaknil sliko da se ja ne bo vedelo kdo je

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4269474&show=1

 

Realna cena mu je pa nekje ?e kaka minus 2 tiso?aka, letnik ga ba?e! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lol

ma napisano

A4M AVTO DETUNING D.O.O.

 

Tel.: 05 / 987 - 65 43

Mob.: 071 / 876 - 543

 

telefonske so hude :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A kr W8 al kaj ?? prvi? vidim :huh:

 

 

Na "Wiki" vse najde?.

 

B5 Passat models built after mid-2001, also known as B5.5 models, received minor styling and mechanical revisions including revised projector-optic headlights, bumpers, tail lights, and chrome trim.

 

A 4.0 litre W8 engine producing 275 PS (202 kW) was introduced in 2002 in a luxury version of the car that included standard 4motion all-wheel drive.[9] This engine was intended to be a test bed for Volkswagen Group's new W engine technology, which would later make an appearance on the W12 in the Phaeton and Audi A8, and the W16 engine in the Bugatti Veyron. The engine was discontinued in 2004.

 

 

Napisano

?e zmer - total oglata (hitra) ?katla, pa domnevam ?ejna k sam satan! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja sem ?el preverit :D

 

Pri nas ga ?e nisem zasledil :huh:

 

Hm, "sosed" ga ma...pa ?e par takih ?pilik :bravo: DOBER kar?i?...pa ?e pod (biv?o) ABC zapornco je ?el :D

 

ok, zajebala...sn misla, da se ?e o Hondi menite :P:rozico:

Icewoman is here!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.