Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Cena pada k zmaj, hehe. :P

 

Klemen, dobra avatar slikca, ne pa tisto zelenko ko si mel prej, je treba mal psodobit na vsake tok cajta! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e kdo to kup za ta ke?, sta ma?ka v prodaji, eden in drugi! :danzoman::bravo::notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bila je Celica T23 generacije, 143HP, letnik cca. 2000, pa cena nekih 3.700?, ?e se ne motim. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

se prav si pri 1.8 hitr na 200, ?e ne ?ez :hudicek:

 

Labi, fant domnevam da govori o "konjih", za katere verjetno ni ?tevca v kabini :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

se prav si pri 1.8 hitr na 200, ?e ne ?ez :hudicek:

 

Za 1,8 se dobijo turbo ali kompresor kiti kar hitro kolikor se spomnim. :blush: Ja blizu 200 konjev imajo kar hitro. Saj zato vedno trdim, da ima avto ve?ji potencial kakor mogo?e kdo misli.
Napisano

Tut men uspel zasledit kar nekaj turbo kitov, med drugim za 1.6 in ob pravilni monta?i ter nastavitvi je hitro dose?enih omenjenih 200-220hp :danzoman: nad to mejo se pa potem za?nejo malo ve?ji finan?ni vlo?ki za nadaljne nadgradnje..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bila je Celica T23 generacije, 143HP, letnik cca. 2000, pa cena nekih 3.700?, ?e se ne motim. :bravo:

 

Aha pol pa je bila ona srebrna z usnjenimi sede?i. Je bila kar ugodna ja. Tudi sam ?e nekaj ?asa i??em celico pa ?e nisem zasledil kakega zelo lepo ohranjenega primerka z normalno ceno :D . http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5603856&show=1 tale bi bla ampak je malce prevelika cena tako da bo ?e treba ?parat :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.