Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole gremo lahko za Nov let kar v ?ivo kej pogledat, Nizozemci imajo zelo radi Mazde in ogromno dodatne opreme zanje. :prstgor:

 

n? ne nuca, ker bo verjetn takrat ?e stenstana ?ebula u to?lu :zvizga:

Napisano

?mego ti bi bil lahk kuhar gola?a, ob vsej tej redni pridelavi ?ebule v to?lu. S ?im jo zaliva? da tolk raste :jezicek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

panoramska.jpg
Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

 

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

Napisano

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

 

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

panoramska.jpg
Napisano

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

 

ja sej to, js ko sm takrat ?e na Daihatsuja montiral ?portn avspuh, ko sm delu nosil zanjga, se je rostfrei na avspuhu kr topil (isto z navadnim elektrodam), druga? pa ja, ?e ma? pa tapravo igra?ko se pa ?pila? B)

Napisano

If it have BP engine :P

 

Zdj bo itak sneg,ne rab? BPja :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj je pa z volanom delu? :D

 

Pomoje da ni? posebnega, ker recimo ?e je volan zmo?en 3xnega obrata ali ?e celo ve?, tale je pa zasukan samo 0,5 in pa kolesa so tudi kar ?e nekaj premaknjena kolkor vidim na sliki. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

aaaaaaaaaaa, to bi pa mene melo!!!! :aaaaa: sam motorizacija ni prava <_<

 

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

panoramska.jpg
Napisano

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

 

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

Napisano

Opa, to morem pa sodelavca mal povpra?at. :D Pa ?e kupil je od foruma?a ter zrihtal vse skupaj, na novo po?trihal...Dost kul avto. So bili eni Bosanci (nimam pojma kaj za eni) slu?beno pri nas so kar slikali avto na parkingu. :hohoho:

Napisano

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

 

Hehe, tebe matra homologacija... sploh varianta: ''Sej te mazde sploh niso mele V6 ma?in, to si ti sam dal notri'' :hohoho:

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in ob gradnji bo kolaps, po drugi strani ima pa SLO AC omrežje enostavno preveč priključkov, vsaka vas ima priključek na AC.....in ker se slovenceljni v generalnem ne znajo vključevati to potem avtomatko pomeni tudi zastoje ker se tudi na voznem pasu stalno zavira.....
    • Pozdravljeni ljubitelji Mazde, prosim,če mi lahko nekdo svetuje, kje bi lahko nabavil luč, ki je vezana z žmigavcem na voznikovi strani. Gre za Mazdo 929 GLX, letnik 1989, št.šasije HC1022201165, kataloška številka celega sklopa 8BN-51-070. Ali je morda možna kakšna alternativna rešitev. Za vsako informacijo bom zelo hvaležen.    
    • Hankook, Falken, to bi jaz pogledal v srednje cenovnem rangu.
    • Tako je, in zdaj bomo dvopasovno avtocesto spremenili v tropasovno hitro cesto. Jeej
    • bi bilo zanimivo, če bi kdo izračunal, ki je že redno delal še v yugi, koliko npr. povprečnih plač je bilo treba dati leta 75, 80, 85 za katrco.....dandanes je to že kar drag avto :), 30k za osnovno različico..... (povprečna mesečna neto plača za zadnje 3 mesece - 1.601,32 EUR -> https://www.stat.si/statweb/Field/Index/15/74 je to reci piši 18,73 plač) avto pa ravno za potrebe upokojenca, ki si ga z povprečno penzijo pa sploh ne more kupiti :), hmmm   Nova “katrca” pred prihodom v Slovenijo, znane so cene #foto SIOL.NET Znane so slovenske cene za novodobni renault 4, ki na ceste prihaja več kot 30 let po koncu proizvodnje legendarnega francoskega avtomobila. Od renaulta 5 bo dražji za dva tisočaka, a ponuja občutno...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.