Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa tudi zelo dobro gre ne glede na papirju "samo" 165KM. V6, 2,7ccm, malo ?ez 7s do 100 in relativno veliko navora za atmosferski motor - ?koda, da nima ene 200kg manj pa bi bil cela raketa.

33112_1.png

Napisano

Zvok mora imet tut taprav verjetno.  :ljubezen:

 

EDIT: Sem mal preveru, sicer ni ?isto fabr?ki, ampak prede pa lepo:

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tale teorija pa ne bo pila vode, avto s 165hp in 1300kg pa? ne more imeti 7s do 100.

?e se ne motim sem nekje zasledil, da ima "dobrih" osem, tam okrog 8.3 al neki takga, za 7.0 bi verjetno rabil imet 200 - 220KS.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma? prav... klele so me zavedl

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=88198

 

prej bo tam okoli 8 ali pa malo ?ez ampak vseeno je to ?isto spodoben rezultat ker glede na prostornino motorja in navor bi znal biti tole zelo pro?en motor. Sploh pa bi znal tole biti dober projekt za kak?en tunning, ker po moje bi se dalo s kak?nim twin turbochargerjem z lahkoto dobiti 400KM ven al pa z ve? dodelavami tudi 600KM in ve?.

33112_1.png

Napisano

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13841

 

Sem bil kar blizu, hehe.

 

Simon, bi bil lahko zmajski avto, ampak cestnina (nadomestilo za uporabo cest) bi bila pa tudi ?e kar "mu?ka".  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e se ne motim sem nekje zasledil, da ima "dobrih" osem, tam okrog 8.3 al neki takga, za 7.0 bi verjetno rabil imet 200 - 220KS. :danzoman:

Je tako, se mx-6 je hitrejsa, ma 7,9s :)
Napisano

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13841

 

Sem bil kar blizu, hehe.

 

Simon, bi bil lahko zmajski avto, ampak cestnina (nadomestilo za uporabo cest) bi bila pa tudi ?e kar "mu?ka".  :blush:

 

Ja, okoli 280? :D Vem povedat iz druge roke. Ampak se verjetno odkupi z vo?njo...

Napisano
Napisano

Res je huda tale sedmica, ?e ne bi ?e imel enga cabria..bi blo tole idealno sezonsko vozilo za du?o  :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Samo tipu pa v glavi nekaj dogaja: devet let stara Mazda 6 za 6200??


TAKA JUTRI MOJ BT!

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9006798&show=1&avto=Ford%20-%20F%20350%206.7%20V8%20NOVO%20SUPER%20DUTY.KAME...

 

 

 

No, ?e pogledam denarnico, bo bolj verjetno takle:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8995462&show=1&avto=Land%20Rover%20Defender%20110

 

 

Kaj je bil tale ves ?as parkiran? Trideset let star pa 49.200 km? Kaj so vozili po 1600 km na leto?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8991094&show=1&avto=Lada%20Niva%201.6

Napisano

 

Hehe si pa izbral :punk: ... tale po?ast je mimogrede ogromna in je kot bi vozil manj?i kamion.

 

Primerjava velikosti F-350 in Ford ranger (ekvivalent Mazde BT50) (ne glej dvojnih koles zadaj in ?irjenih bokov, ker tole je kit za predelavo rangerja v podobo F-350)

6773-big-feet-f-350-f-50.jpg

33112_1.png

Napisano

Enega Cumminsa bi morali privo??it temu F350, pa bi asfalt trgal :) Kljub temu impresiven pospe?ek: 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
    • Haha, sem ga klical, da sem zajebal in tankal prehitro pa me je potolažil, da bo zato dvignil trošarine, da ne bom bil slabe volje. Golob je moj prjatu.🤣
    • Pretiravaš, sej se vidi, da je slikal na meritvah moči na dinotu (kot se že samo ime naprave z valji sklada z vzdevkom za ta motor). 😜
    • Sam ne po lastni želji. S tretjo generacijo so ukinili najboljši kompromis med všećnostjo modela in uporabnostjo, kar je 5 vratna limuzina. Zdaj gre pa samo na slabše... ne vem no kako naj to opišem, da ne primerjam glih z woke agendo.   Recimo, na atletskem mitingu mnogo raje gledam tekačice in skakalke v daljino ali v višino kot pa metalke diska in krogle. No trenutno gre v smeri metanja krogle in diska tud v avto industriji. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.