Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tale je verjetno eno generacijo starej?i model, ?eprav ne poznam preve? dobro MB avtov.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne vem Zmaj ampak dat 17 jurjev za 10 let star avto je pa vseeno mal huda, se ti ne zdi?

33112_1.png

Napisano

Tud sam sem bil takega mnenja, pa vseeno ?e vpra?al kako se vam zdi drugim. Sicer je bil tak?en nov verjetno preko 100 jur?kov, ampak kokr vem, da ve?ji kot je avto hitreje mu pada vrednost. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vzdr?evanje tega avta ni ma?ji ka?elj, ?e samo za osnovno registracijo z max boniteto in cestnino pla?a? preko jurja brez kaska, s kaskom pa ?e kakega jurja in pol da vsega ostalega sploh ne ?tejem. Tisti, ki ima toliko denarja za vzdr?evanje si bo verjetno prej privo??il novega ali pa skoraj novega.

33112_1.png

Napisano

Tudi dost velika cena... Sploh ?e pogleda? fotografije notranjosti in prebere? opombe: "Vozilo je ve?inoma kompletno..."

Poleg tega mislim, da ima 103000 milj in ne kilometrov. Pride malo razlike...

Napisano

Skupaj s trugo?

 

Vse za dober biznis, vse za velik dnar...

 

?eprav, avto pa gotovo ni nekaj hudo trpel. Gotovo ni vla?il prikolice, gotovo ni vozil pod polno obremenitvijo (kve?jemu dva pogrebca in eno truplo), gotovo ni imel kak?nih hudih dirk, motorja gotovo niso na?igali v kak?ne besne obrate, gotovo niso gonili po kak?nem makadamu,... Kar se tehnike ti?e, je gotovo zelo dobro ohranjena...

Napisano

Ja, verjetno nek Golf III ali Vento.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Najbolje da ti da VIN ?tevilko in preveri na servisu, ?e to na papirju vse ok je ve?ja verjetnost da je tudi z avtom. Tale letnik je imel ?e izbolj?ave izoliacije, nekaj modifikacije na motorju, baje da pije do 5% manj, nekaj so podvozje rihtali, nad ogledalom ima? display ?e so vsi privezani ipd. (ima belo ozadje ?tevcev in srebrno ozadje pri tipkah za radiu na volanu). Sem imel s tak?no opremo (tale kao remake).

Napisano

Napaka vulkanizerja...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9082295&show=1&avto=Mazda%20CX-7%202.3i%20Turbo%20Revolution

mislim, da ima ta guma rotacijo...prva desna...

guma je montirana ?isto OK... samo ti ne gleda? prav slike :) glej drugo sliko.... bo? videl kam je kolo obrnjeno

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.