Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
On 1/21/2021 at 2:02 PM, scania said:

Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.

On 1/21/2021 at 2:49 PM, Aless said:

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

 

se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?chiptuning.jpg.68ebae9eb365841b86195e81b940660e.jpg

 

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

se opravičujem, ker se vračam nazaj na to temo in smetim, pri čipanju se navor poveča za 50Nm napram originalu, to še najbrž nebi smelo bit kritično, ali?chiptuning.jpg.68ebae9eb365841b86195e81b940660e.jpg

 

Po mojem ne. Ko sem še delal v avtomobilski industriji je bil vsak kos, ki smo ga izdelali za do 35% predimenzioniran. To smo testirali na nateg in string z večkratno obremenitvijo, dokler se obdelovanjec ni zvil oziroma "pretrgal". 

Mislim, da je tako tudi z vgrajenimi deli v Mazdah. 

 

 

Napisano

@DeeyanHja glede na to da je avtomatik po specifikacijah narejen do 461Nm navora je verjetno še kaj rezerve in ne bo razpadel če pride še tistih 10Nm več. Nihče pa točno ne more povedat koliko rezerve ima nad navorom za katerega je bil narejen. 

Ampak jaz bi vseeno šel bol na ziherco in bi pri čipanju šel do max 460Nm. 

V tem primeru bi šel čipat na valje, kjer bi se dejansko zmeril navor, in če bi osnovna mapa prekoračila 460Nm bi dal popravit mapo, tuner ti  itak lahko omeji navor in pa popravi toliko da ni prevelikih spikov. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 31 minutami je Z M A J napisal:

Rx8 tašvohna mašina, za obnovo;

 

1065407.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda RX-8 Rebuild projekt, letnik:2005,2000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 25 minutami je FuManchu napisal:

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 3 minutami je Aless napisal:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

To vem. Sem gledal obnovljene motorje. Drago preveč.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Aless napisal:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

V oglasu prodajalec navaja: "Okviren strošek za obnovo motorja in ostalih delov je okoli 1500€. Avto lahko z obnovljenim motorjem prodate za 6000€ ali več."

 

Kdo bi kupil od tega prodajalca avto za 2.000 €? Ali prodajalec naklada, ali pa mu 2.500 € res ne pomeni nič. Ampak v slednje ne verjamem 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Problem samo dobit nekoga, da bi obnovil motor kot se zagre...

Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...

Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo.

Cene obnovljenih motorjev so astronomske, pa tudi omenjeni kupe ni za vsakega.

Pa glede na omenjeno da ni zaznati ljubiteljske note v tem oglasu bi rekel da gre za preprodajalca.

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
Pravkar je DonFelipe napisal:

Res je, problem je v Sloveniji dobiti pravega mehanika entuziasta kateri bi uredil omenjeno legendo...

Pri Wankel motorjih je problem ker se pregrevajo

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

Aha.

Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.

Si kaj računal koliko bi te vse skupaj prišlo?

Napisano
pred 19 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.

Si kaj računal koliko bi te vse skupaj prišlo?

Kit za obnovitev bi me prišel okoli 1K€.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Aha. 

Pa še dosti znanja je potrebno, kajne?

Sigurno je znanje prvi pogoj.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 16 urami je FuManchu napisal:

Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj:D

Mitja Sorko iz Maribora, je delal že več teh Wankel obnov (Deeyan se bolj pozna z njim in naj kaj napiše). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 23 urami je FuManchu napisal:

Kit za obnovitev bi me prišel okoli 1K€.

 

Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi)  si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴

Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo. 

Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Ja samo to je verjetno kit tesnil in ležajev, če je poškodovan še rotor ali slučajno ohišje rotorja (ki se rad obrabi)  si hitro na 2x višji cifri za material. Btw samo ohišje rotorja je cca. 1000€🥴

Dejansko se za "normalne" ljudi ne splača glih vlagat v tak avto oz. motor, tudi obnova wankla je bolj kratkoročna rešitev, čez cca. 100kkm lahko žal spet ponoviš vajo. 

Tako ostanejo ti avti samo za ljubitelje z denarjem. 

Samo komplet tesnil je 1K€ ja. Če je rotor ali ohišje podrsano (kar ne veš dokler ne razkoplješ) je cena projekta x3.

Pri nas je možakar srednjih let (leta 2004) kupil RX-8 rdeče barve 232KM in jo vozil do nekje leta 2010. Imel jo je za vsak dan in z njo naredil blizu 200Kkm in to z prvotnim motorjem brez obnavlanja. Ali je imel srečo ali je pa res bil skoraj menda edini, ki je znal pravilno vozit in skrbet za wankla.

 

Uglavnem prodal jo je nekam na primorsko. Ne vem pa ne komu in ne kam. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja, drag šport je vzdrževanje takih vozil.

Pa tisti ki jo zrihta je ponavadi ne prodaja.

Pravi ljubitelji v takih primerih zadevo garažirajo in se projekta lotijo v toplih dneh, medtem se pa vozijo z manjšim avtom ali pa motorjem.

Poznam tipa ki je pred leti nabavil MX-5 prve generacije, sedaj ima že status starodobnika, čez zimo in med rihtanjem, pa se vozi Renault Clio kateri mu služi kot začasno vozilo.

Tisti ki je Mazdaš, Hondaš, Mickar, ipd... zadeve ne bo kar tako vsakemu prodal. Enako je pri Nivaših ; znanec je lansko prodajal Nivo ker so se doma nekaj sprli glede vikenda in je ni prodal vsakemu, ampak tistemu ki ima res vikend, ne pa ti potem jamra kako si lahko zrihtal reduktor, ali se zapore mažejo ipd..: ja, verjeli ali ne s takimi in podobnimi vprašanji ti utrujajo nepoznavalci in preprodajalci. To so pač specifična vozila za specifične kupce in ne statusni simboli.

Imaš pa pri nas na Balkanu mulce in celo penzioniste ki kupijo vsak primerek nemške svete trojice in ti jamrajo kako so morali najmanj 3x toliko vložiti vanj da se lahko pelje spodobno ; sovaščan kupil Audi A6 1.9Tdi, letnik 2005, za 1000€ in misli da je glavni frajer samo čez en teden je pa vozilo že stalo ob cesti ker mu prebilo tesnilo na glavi motorja, vmes so mu odpadle kljuke iz vrat, pragovi so se v tem mrazu lepo razcveteli, radijsko anteno je nekdo odlomil, .... skratka bahanje se ne izplača!

Razumete poanto?

Napisano
18 hours ago, Z M A J said:

Mitja Sorko iz Maribora, je delal že več teh Wankel obnov (Deeyan se bolj pozna z njim in naj kaj napiše). :)

 

Kot drugo pa lahko kdo sam objavi v skupini v mojem podpisu pa se bo ziher javu, da ne spilam posrednika... 🙂

On 27. 1. 2021 at 1:59 PM, Aless said:

Dobiš lahko komplet profesionalno obnovljen motor iz tujine, ampak cena je 🥴

Tak avto je edino za ljubitelje, ki si lahko privoščijo tak nedeljski avto. 

 

 

Ce bi se ze js sou to, rajsi dam par € vec pa fliknem not 13B motor, ki je dost bolj zanesljiv 🙂

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Sin prodaja bivso Juresovo petko...  ce koga zanima …
 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 19 minutami je gregc88 napisal:
1081410.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Wagon CD175 Revolution, letnik:2014,5500 EUR :: www.Avto.net ::

 

očitno ni bila prodana :D  mal poklepat, kilometre dol... pa bo šla za 10K juhu

Kilometre ima pa lepe. Saj dela je tudi kar nekaj. Streho sklepat, pokrov menjat, šipo, in oba blatnika menjat. Potem pa še preventive: podložke injektorjev, ketna, sito oljne črpalke. Ko to vse skupaj zračunaš nwm če se glih splača. No razen če si lahko sam doma narediš večino.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Men nikoli ni jasno, kako vedno nekateri tulijo (tudi tokrat je enako), da je aktualna vlada vedno najslabša v zgodovini Slovenije. To pač enostavno ne more bit res oziroma je lahko le v primeru, da ima tak osebek izredno kratek spomin, ki mu ne seže več kot nekaj sezon nazaj. Taki volilci so najbolj nevarni, ker se ne učijo iz preteklih dejanj, da bi preprečil napake v prihodnje. Zato imamo vedno enake natege in obljube enkrat z ene drugič z druge strani. Razlika je le v tem, da tak levi volilec graja rešitve, ki pridejo z desne strani in hkrati hvali, ko pride enaka rešitev z leve strani. Seveda obratno je popolnoma enako, desni volivec se zgraža nad idejo levih in hvali enako idejo, ki mu jo oznani njegov desni precednik.       Napake v zadnjem stavku soo namerne in namenjene lažjemu razumevanu.
    • Na sem našel še en star video na to temo  
    • 1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi 2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi 3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi  3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih   Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.
    • Če greš iskati v preteklost kaj je kdo od politikov rekel, naletiš na same nebuloze in neskladja. A oni so kot zlate ribice, vse pozabijo. Volilci pa še prej...   Katerakoli stran je že, vse imajo eno stvar skupno. Kako tisti trenutek na oblasti največ za sebe nakrasti in nagrabiti.
    • Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance.    Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali.    Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok.  Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi.  Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok.    Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika.    Pri oplu tega ni bilo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.