Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je Damijani napisal:

To so javno dostopni podatki iz baze registracij, za celotno Slovenijo.

Nimam nič od tega, ker mi z višino 2+ metra imamo okrnjen izbor :)

Samo s tako višino imaš res probleme skoraj v vsakem avtu. Sedež najbrž ful nazaj? Zadaj, na zadnjih sedežih pa tisti, ki sedijo za tabo, kriza za kolena? 😬

 

 

Napisano

Prednje sedeže ven in sedim na zadnjih :D "Hightower" stil

Pri Mazdi 323 BJ je tudi višina problem, ker pri normalnem sedenju gledam v senčnik :D. Pri Kappi je pa, ker je še iz stare šole, interier zelo vrhunsko dimenzioniran. IN tako tudi tisti za mano nimajo hudih težav. OK, še eden mojih gabaritov ne bi mogel sedeti za mano.

Zmagovalec mi je pa E34! Ob maksimalnem pomiku nazaj se je prednji sedež naslonil na sedalo zadnjega sedeža. Torej bi za mano lahko sedel le kdo brez nog. Ampak kljub pomiku jaz nisem mogel sesti za volan. Pri novejših je pa itak, glede na zunanji gabarit, notranjost kot pri R5. Sama izolacija innevemkajše.press pa to pobere ogromno prostora.

  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 21 urami je DonFelipe napisal:

Odvisno kaj rabiš.

Omenjeni avto ima vloger Dinotti

Vsak dan in ob katerikoli uri izberem Hondo S2000 proti kateremkoli roadsterju. Kdor jo je vozil ali se vsaj peljal ve zakaj!

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Vsak dan in ob katerikoli uri izberem Hondo S2000 proti kateremkoli roadsterju. Kdor jo je vozil ali se vsaj peljal ve zakaj!

Zanimivo. 

A se tudi dobita na kavi?

 

Ta Calibra je zanimiva

1044042.jpg
WWW.AVTO.NET

Opel Calibra 2.0i Avt., letnik:1993,4990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Calibra je, meni, dizajnersko čudovit avto! In če ste opazili, so 8V veliko več vredne kot 16V. Pri 16V so zajebal konstrukcijo glave, ker so "navrtal" 8V in s tem stanjšali stene kanalov. POsledično temu so pokale glave 16V med kanali.

 

Dotična Calibra ima tudi narobe zapisan VIN (WOLOOOO85P1186165) za informacijo!

V VIN številki nikoli ni črke O (se tepe s številko "0", nula) in črke I (se tepe s številko 1)

Napisano (urejeno)

Drži.

In tudi 16V je bilo manj narejenih. 

Sem vnesel omenjeni VIN na vase možne načine in vedno nič ne izpiše.

 

Tudi Zafira A oziroma njena prva generacija postaja redkost na naših cestah

 

Ta je pa res zanimiv ker je originalen. Večino Cherokee-jev je delanih pri sosedih v Grazu, pa ne le njihovih pogonskih sklopov, ampak tudi dokončna sestava

1039206.jpg
WWW.AVTO.NET

Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited Avt., letnik:2002,6300 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 12 urami je DonFelipe napisal:

Drži.

In tudi 16V je bilo manj narejenih. 

Sem vnesel omenjeni VIN na vase možne načine in vedno nič ne izpiše.

 

Tudi Zafira A oziroma njena prva generacija postaja redkost na naših cestah

 

Ta je pa res zanimiv ker je originalen. Večino Cherokee-jev je delanih pri sosedih v Grazu, pa ne le njihovih pogonskih sklopov, ampak tudi dokončna sestava

1039206.jpg
WWW.AVTO.NET

Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited Avt., letnik:2002,6300 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Jaz pa včeraj videl Opel Sintro... Že po takratnih euroNcap testih se je videlo, da je v osnovi ameriški avto... Zafira pa noviteta s takrat novim sistemom "Flex 7" :)

Napisano
pred 52 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz pa včeraj videl Opel Sintro... Že po takratnih euroNcap testih se je videlo, da je v osnovi ameriški avto... Zafira pa noviteta s takrat novim sistemom "Flex 7" :)

Drži!

Kje si pa videl Sintro?

Kot vem je bilo zelo neuspešna, oziroma bi bil na istem če bi nabavil 

1074735.jpg
WWW.AVTO.NET

Chevrolet Lumina 3.1 KUPLJENA V SLO., letnik:1996,2300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Čeprav v Kočevju omenjeni tip prodaja več avtov oziroma gre za bivši AutoSprint

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je DonFelipe napisal:

Drži!

Kje si pa videl Sintro?

Kot vem je bilo zelo neuspešna, oziroma bi bil na istem če bi nabavil 

1074735.jpg
WWW.AVTO.NET

Chevrolet Lumina 3.1 KUPLJENA V SLO., letnik:1996,2300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Čeprav v Kočevju omenjeni tip prodaja več avtov oziroma gre za bivši AutoSprint

A veš da sem pozabil kje je bilo... Mislim da na Javorju pri lj. 

 

Lumina je preznackan pontiac transport. 

 

 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

A veš da sem pozabil kje je bilo... Mislim da na Javorju pri lj. 

 

Lumina je preznackan pontiac transport. 

 

 

Res je in teh kopij je bilo ogromno, meddrugim tudi Chevrolet Transport, ipd...

Pa Suzuki Liana je povzela dosti njihovega.

Si imel omenjene modele?

Napisano
pred 33 minutami je DonFelipe napisal:

Res je in teh kopij je bilo ogromno, meddrugim tudi Chevrolet Transport, ipd...

Pa Suzuki Liana je povzela dosti njihovega.

Si imel omenjene modele?

Suzuki liana je dosti nižji rang... Obstajala je tako 4vratna kot petvratna. Tudi 4x4 je bila. To je bila nekakšna konkurenca Almeri Tino, mitsubishi space star in space runnerju... 

 

Ne, ampak sem bil ze kot 7letni mulc naročen na Avromagazin (in skrbno bral vse teste) in fehtaril fotra, da smo hodili po avtosalonih pasti zijala. :) Tako da kar poznam te avte... 

 

 

Napisano
pred 31 minutami je Nejc1986 napisal:

Suzuki liana je dosti nižji rang... Obstajala je tako 4vratna kot petvratna. Tudi 4x4 je bila. To je bila nekakšna konkurenca Almeri Tino, mitsubishi space star in space runnerju... 

 

Ne, ampak sem bil ze kot 7letni mulc naročen na Avromagazin (in skrbno bral vse teste) in fehtaril fotra, da smo hodili po avtosalonih pasti zijala. :) Tako da kar poznam te avte... 

 

 

Res je. 

Ampak vse to je GM koncern in takrat so bili enoprostorci popularni tako kot danes crossoverji.

 

Bravo!

Pri meni je bilo enako in sem fehtaril po kvartu da se peljem en krog.

Danes pa mularija raje na mobilcih visi kot da bi to naredili, kaj šele da bi na skrivaj vozilil.

Napisano
pred 20 minutami je DonFelipe napisal:

Res je. 

Ampak vse to je GM koncern in takrat so bili enoprostorci popularni tako kot danes crossoverji.

 

Bravo!

Pri meni je bilo enako in sem fehtaril po kvartu da se peljem en krog.

Danes pa mularija raje na mobilcih visi kot da bi to naredili, kaj šele da bi na skrivaj vozilil.

Jp, jaz sem v prvem razredu OŠ pisal dedku mrazu da bi želel imeti letno naročnino na Avromagazin. Mislim da sem bil vsaj 15let naročen nanj. Vsi izvodi so seveda varno spravljeni v kleti.

 

Pa revija "avto" z urednikom g. Češnjem, Avto fokus, hrvaški Auto klub... 

 

Nikoli me mi zanimala tehnika, ampak rad berem in potem tako modrujem v tri krasne :)

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 57 minutami je Shrek napisal:

Papir prenese vse... 

Forum pa še več :) ampak... Včasih so dejansko kolikor toliko realno napisali teste. Se spomnim kako so sqrcali nubiro... Pa ne samo njo. 

Napisano

Martin Česen je bil car, odkar ga ni več na funkciji so omenjene revije izgubile smisel.

Ciril Komotar je car, ampak zadnje leto ga pa precej mimo pihne.

No, tu se vidi kako lepo VTEC zapoje 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 51 minutami je DonFelipe napisal:

Martin Česen je bil car, odkar ga ni več na funkciji so omenjene revije izgubile smisel.

Ciril Komotar je car, ampak zadnje leto ga pa precej mimo pihne.

No, tu se vidi kako lepo VTEC zapoje 

 

Česen je bil top. Pa meni je bila fajn kolumna od Vinka Kernca v avto magazinu. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Česen je bil top. Pa meni je bila fajn kolumna od Vinka Kernca v avto magazinu. 

Ja,to so bili dobri stari časi,ko je držalo kar so napisali ,danes pa piše kdor ima 5 min.časa in je napol ali nič res......:nevem:

Napisano

 

pred 10 urami je Nejc1986 napisal:

Lumina je preznackan pontiac transport. 

 

 

Evo še ena izpeljanka

103847.jpg
WWW.AVTO.NET

Pontiac Trans Sport Montana, letnik:1998,3500 EUR :: www.Avto.net ::

 

pred 1 uro je Bini napisal:

Ja,to so bili dobri stari časi,ko je držalo kar so napisali ,danes pa piše kdor ima 5 min.časa in je napol ali nič res......:nevem:

Bravo!

In to so časi ko ni bilo kreljotov, veganov in ostalih pederajzlnov.

In še en pravi terenec

1045803.jpg
WWW.AVTO.NET

Nissan Terrano II Wagon 2.7 TDi Elegance+, letnik:2001,3990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Drži!

Samo očuvene je zelo težko dobiti v kolikor jih ni imel kdo od zbirateljev ali res iz vasi.

Vprašanje kakšna sta na spojih in podvozju ter koliko sta vlekla prikolice.

Napisano
pred 5 urami je DonFelipe napisal:

Drži!

Samo očuvene je zelo težko dobiti v kolikor jih ni imel kdo od zbirateljev ali res iz vasi.

Vprašanje kakšna sta na spojih in podvozju ter koliko sta vlekla prikolice.

Meni so recimo bolj všeč "ladje" v stilu nissan maxime, xedos9, hyundai xg30... Btw, a ve kdo kaj ponazarja znak od hyundaija? 

Napisano
pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Btw, a ve kdo kaj ponazarja znak od hyundaija? 

 

nvem, a ni to Honda s poševnim H-jem? 😂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.