Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ne bo? verjel, da sem jih tudi sam, gledal. :D Bela s temi nalepkami mu kar pa?e.

Bom videl kako se bo na ringu obnesel, ?e ima potencial zame. :P

 

sem ti ?e zjutraj amisal.... :vesel:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole se mi zdi kar u?iva?ko nalo?en Jur?ek ?;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7390233&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a te ?e ni izu?ilo - star renault ni u?itek razen, ?e u?iva? pri tem, da te jebe. :ne vem:

 

tole mislim, da je ?e delal brez ve?jih problemov :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a te ?e ni izu?ilo - star renault ni u?itek razen, ?e u?iva? pri tem, da te jebe. :ne vem:

 

Sem pa? optimist in malo tudi naivko. :jezicek:

 

Se mi pa zdi vseeno ugodna cena za takle avto?ek. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole mislim, da je ?e delal brez ve?jih problemov :)

 

Lih premakne se ne ful hitro ampak ja, tile stari bencinarji so kar OK, pa ?e ima? ?eljo po cabriu je to res poceni nakup.

 

Boss njegova Laguna je bila ravno najbolj pokvarljiva generacija, je imel pa ?e sre?o da ni mel dizla. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja mogo?e sem pristranski ampak kadarkoli imam opravka s francoskimi avti je veselica pr bajt - zdele Citroen, pred tem R5 od moje biv?e, ?e prej Peugeot 305, katerega sem zamenjal za Wartburga !?!? in ?ele takrat ugotovu kak jajc je bil Pugi. :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zelo ugodna cena za A3 1.8T 1997 letnik;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7430297&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prej?nji generaciji je sedaj cena na dostopno padla za tako petardo

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7218550&show=1

 

in pa prvi rabljeni na voljo

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7371615&show=1

 

Se borim, da ga dobim za magistralo do Splita drug teden ?e ne bo ?lo z motorjem :wub:

 

Update: Tile avti so zakon! ?zmeden?:jupiii:

 

Ja pa bi blo. :harhar: 2,7 pa sam tolk konjev? Sori ampak korejci naj proceede delajo pa i30 ?e neki ?asa, njihovih "?portnih" avtov pa zaenkrat ?e ni za kupovati. Ne morem da ne bi ampak 2.0 ga pelje scat brez te?av. (pa glej medpospe?ek min, ne v prestavah ker un ima 6 prestav, ne more? primerjati direkt prestave.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ja pa bi blo. :harhar: 2,7 pa sam tolk konjev? Sori ampak korejci naj proceede delajo pa i30 ?e neki ?asa, njihovih "?portnih" avtov pa zaenkrat ?e ni za kupovati. Ne morem da ne bi ampak 2.0 ga pelje scat brez te?av. (pa glej medpospe?ek min, ne v prestavah ker un ima 6 prestav, ne more? primerjati direkt prestave.

 

so pa dobra podlaga ;)

 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Update: Tile avti so zakon! ?zmeden?:jupiii:

Ja pa bi blo. :harhar: 2,7 pa sam tolk konjev? Sori ampak korejci naj proceede delajo pa i30 ?e neki ?asa, njihovih "?portnih" avtov pa zaenkrat ?e ni za kupovati. Ne morem da ne bi ampak 2.0 ga pelje scat brez te?av. (pa glej medpospe?ek min, ne v prestavah ker un ima 6 prestav, ne more? primerjati direkt prestave.

 

huh pa gre res malo slab?e kot MX-6 :D

 

http://www.zeperfs.com/en/duel661-182.htm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji :)

 

Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6 :D

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji :)

 

Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6 :D

 

:aaaaa::aaaaa::aaaaa::aaaaa: kdaj bo ta battle, to bi rad vidu :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji :)

 

Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6 :D

 

Zadi bo ostal in to kar konkretno (?e sta oba agregata v nekem normalnem stanju), ker je vseeno skoraj 30KM razlike. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadi bo ostal in to kar konkretno (?e sta oba agregata v nekem normalnem stanju), ker je vseeno skoraj 30KM razlike. :harhar:

 

js mam pa ob?utek, da zna bit tole kr zanimivo :P (sicer nism najdu 323-jke s tapravim 1.8 motorjem) :/

 

http://www.zeperfs.com/en/duel659-873.htm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

so pa dobra podlaga ;)

 

 

Kaj pa vem, tule se ne pustim prodati, ni samo motor, nasploh mi avto ni v?e?. Za plus jim dam, da so se odlo?ili avte testirati na polno na Nurburgringu s pravimi dirka?i (postavili so svoj center), se bojo mogo?e kon?no dobro peljali. No pa plus je tudi zanesljivost in cena ampak tu se ?e spreminja.

 

Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji :)

 

Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6 :D

 

Tole bi znalo biti zanimivo ampak pomoje je njegov avto kak kg la?ji? ?e prav razumem bi se pomerila 2.0 Coupe vs 1.8 323F in 323f 1,8 v6? V teoriji sta vsaj mx3 v6 in coupe 2.0 identi?na 323f pa ne vem koliko je te?ja od MX3?

Quercus bi rekel: poro?ajte!! :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa vem, tule se ne pustim prodati, ni samo motor, nasploh mi avto ni v?e?. Za plus jim dam, da so se odlo?ili avte testirati na polno na Nurburgringu s pravimi dirka?i (postavili so svoj center), se bojo mogo?e kon?no dobro peljali. No pa plus je tudi zanesljivost in cena ampak tu se ?e spreminja.

Tole bi znalo biti zanimivo ampak pomoje je njegov avto kak kg la?ji? ?e prav razumem bi se pomerila 2.0 Coupe vs 1.8 323F in 323f 1,8 v6? V teoriji sta vsaj mx3 v6 in coupe 2.0 identi?na 323f pa ne vem koliko je te?ja od MX3?

Quercus bi rekel: poro?ajte!! :P

 

Lih zadnji? sm na eni strani za foro gledu in mata mx-3 v6 in 323f v6 skoraj identi?no te?o, sicer nvem od kje je mx-3 tok te?ka :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko kilometrov in uni?eni ventili, Zadnje lu?i od FL, rja,...

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko kilometrov in uni?eni ventili, Zadnje lu?i od FL, rja,...

 

To je res...ampak za 500 eur manj dobi? pa 10 let starej avto z najman istimi problemi...ponavadi ?e teh katerih je ta napisal ne povedo :) pa 100t km zbitih dol.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res...ampak za 500 eur manj dobi? pa 10 let starej avto z najman istimi problemi...ponavadi ?e teh katerih je ta napisal ne povedo :) pa 100t km zbitih dol.

 

Saj ne da je slaba cena, ker doda? ?e jurja pa je avto OK. Verjetno bolj?i kakor tisti kot jih gori omenja?, ampak to je realna cena ?e ?eli? tak?en avto prodat in dobra cena za tistega, ki ve kaj bo z avtom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sm vozil nekaj ?asa Hyundai kupeja, scer 2001 letnik, 1.6 108km pa je biu dobr avto. Scer mehek, za AC pa dolge ture par 100km v kosu super, letel je 200, pospe?ki ok, poraba pa relacija prera?unan pr normalnih hitrostih okol 6,2 :) bi pa meu tega novej?ga takoj, ampak 2.0, ful bl pro?na ma?ina, gre dost podobn, pije pa baje 2,5 l manj, vsaj tko se spomnem testa iz priloge ?asopisa delo izpred ene 5 let nazaj :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.