Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne spet vinte no :P

Kurc gleda dokler je ?e naravnost hitrej?a kot V6 od Mazde ?ez ovinke lovi pa huj?e stroje je dost dobr zame.  :harhar:  Barva pa oprema (cup, recaroti) so pa isti...

http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU

 

Una Ibiza je pa pomoje zanimiv projekt za na trackdaye, znana ma?ina, doda? dobro podvozje, bremze in gume in dela? neumnosti. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tut, ce je pocasnej, vazn da ni made in French :P

Ah jaz ne kompliciram s temi detajli. Vse je kompromis, al ma? avto, ki dela, al ma? avto, ki ne rjavi, al ma? hiter avto, ali udoben, poceni itd.... Vsak se z eno stvarjo tola?i. Saj si videl kaj dela prej?nja vinta sport, tale je pa ?e novej?a in izbolj?ana, da ne omenjam v kake detajle vse so ?li, pa ?e narejena je spet ro?no v Dieppeju.  :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, za moj okus (o?i) je 3.generacija Clia ?e kar precej v?e?en izdelek, za razliko od predhodnika, ki mu re?em kar La Storia in je najpogostej?i avto, ki ga vozijo razne mamce in tetke. Tole se mi ne zdi slab nakup. Katero barvo pa si izbral?  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja. Resno?

?isto zares. Clioti RS so narejeni v Dieppeju, nekateri starej?i uporabniki so zih ?e sli?ali za znamko Alpine. No tam. Megani RS so narejeni na liniji v ?paniji, Twingoti RS pa v Novem Mestu tako, da je le za Cliota RS poseben obrat.  :D

6790920759_cee6903d19_z.jpg

 

Zmaj kaj pa vem, Clio 2 RS je bil meni ?isto OK je pa res, da sem pristranski. Je pa v primerjavi s prvim (16V in Williams) dosti bolj "obi?ajen". Clio 3 RS je pa spet konkretno zabuhel. Je pa res, da bom imel facelit Clia 3 RS (torej od 2009 naprej), ki je spredaj marsikomu grd. Sem dal malo vi?je youtube posnetek kak bo moj. To?no tak, alien green le s sivo (antracit) masko in difuzorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Strupen in precej hiter zelenc torej.  :prstgor:

 

Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Strupen in precej hiter zelenc torej.  :prstgor:

 

Meni je ravno ta "zabuhlost" oz. druga?nost v?e?, prav tako npr. Saxo VTS mi je zelo v?e?, tale moj 1.0i je pa totalni smeh, ampak za do trgovine in po mestu vrhunska zadevca.  B)

Ja Saxo VTS je super gokard. V bistvu je identi?en 106ki S16. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8375138&show=1&avto=Citroen%20Saxo%20VTS%201.6%2016V%20NUJNO  

Vidim, da en se pa prodaja. Verjetno si gledal kdaj uno 106ko na Racelandu kako se pelje. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, za Alpine sem pa ?e sli?al. Spodobni ?portniki. Vsaj tam nekje okoli leta 1980... No, glede na to, da en tak Clio stane nekaj ve? kot obi?ajnih 8000? se spodobi, da je narejen v malo bolj resnem obratu... In z malo bolj resnimi komponentami. Ker obi?ajni Renaulti so... No, v bistvu niso, zato me pa nih?e ve? ne prepri?a v to znamko. Dve leti in pol je bilo dovolj. Sem ?e imel idejo, da bi zahteval benificirano dobo za takrat, ko sem imel Renaulta...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo Renault Alpine, to je videt izjemno futuristi?na ma?inca za tisto obdobje;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8502921&show=1&avto=Renault%20Alpine%20A%20310

 

106 sem enkrat videl ja, no Saxo mi je na pogled malenkost lep?i, ?eprav sta skoraj enojaj?na dvoj?ka.  :)

 

?e kdo kupuje 323C, za izjemno ugodno ceno, naj si ogleda naslednji oglas;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8539496&show=1&avto=Mazda%20323%20Sedan%201.5i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, za Alpine sem pa ?e sli?al. Spodobni ?portniki. Vsaj tam nekje okoli leta 1980... No, glede na to, da en tak Clio stane nekaj ve? kot obi?ajnih 8000? se spodobi, da je narejen v malo bolj resnem obratu... In z malo bolj resnimi komponentami. Ker obi?ajni Renaulti so... No, v bistvu niso, zato me pa nih?e ve? ne prepri?a v to znamko. Dve leti in pol je bilo dovolj. Sem ?e imel idejo, da bi zahteval benificirano dobo za takrat, ko sem imel Renaulta...

V bistvu verjamem ker ko sem imel Renaulta sem sli?al dosti groznih zgodb o njih. Jaz pa tok-tok trkam na les, ni bilo ni? dramati?nega. In upam, da bo tudi tokrat tako. ?e vseeno so drug rang avtomobila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo Renault Alpine, to je videt izjemno futuristi?na ma?inca za tisto obdobje;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8502921&show=1&avto=Renault%20Alpine%20A%20310

 

 

?e kdo kupuje 323C, za izjemno ugodno ceno, naj si ogleda naslednji oglas;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8539496&show=1&avto=Mazda%20323%20Sedan%201.5i

 

Tole je bil taprav Alpine!

 

1969-renault-alpine-a110-1600s.jpg

 

tale 323c pa upam, da me po?aka :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ima pa malo prevo?enih, je rariteta (Pontiacov ne delajo ve?) pa 90% popusta na zavarovanje zrihta ded?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8128025&show=1&avto=Pontiac%20Grand%20Prix%201.LASTNICA%20certifikat...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tole bi pa celo blo za met :)

?e posebej dobrodo?lo je pa, da ?e ?e nima? bencinske ?rpalke v lasti, da ta ni nikoli oddaljena ve? kot 5km od avta.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pi?e, da porabi med 20-29 miljami na galono. To je med 8-12 litrov na 100 :) Ni nek prese?ek. Sicer pa je pomoje to enaka ma?ina kot v Chevrolet Camaru, ki ga ima kolega. Njemu po?re malo ve?, ampak ga "ne ?para". Ima pa zakon glas in ogromno navora, tak da ga je baje pravi u?itek vozit... ?eprav v kon?ni ne gre ?ez 170km/h (elektronska blokada) :D

 

Aja, kaj pa nabor opreme? Takrat so Nemci ?e za klimo ra?unali dodatno pla?ilo :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa kako glih Zoe? OK, Leaf je slabši - vsaj to.   Zelo dobra oddaja in model je dokaj realno povedal kaj se da pričakovat. Gleda kar pravi je načeloma do 8 let en večji strošek za pričakovat. Če popravljaš pri njemu je to cca 1500€ potem pa na vsake 2-4 leta še en tak strošek.   To nam pove naslednje. Rabljeni EV-ji preko 10 let nikakor niso za kupovat, ker je kar velika loterija. Sploh, ker za tak tip popravil se išče avte za donacijo. Niso pa povedali kako dobijo dele in baterije za donacijo. Torej kako najdejo recimo rabljen baterijski modul za menjavo, ki mora biti celo v zelo podobnem stanju kot menjan modul?   Tud navajanje, da nič ne vržejo stran je v faktorju "še". Ko ne bodo imeli kam z odsluženimi baterijami in jih bo preveč od povpraševanja po "drugem življenju" bo postal to problem. Velika večina EV-jev je namreč še mlada in le redki so dosegli 10 let in več. Kje bodo končali taki avtomobili je že problem, ko bodo odlagališča polna. Če danes lahko pričakujemo, da ICE avti verjetno v povprečju živijo 15-20let predno gredo dokončno v prešo, bo verjetno povprečje EV-jev nekoč bilo le okoli 10 let, ker potem ne bo več ekonomske računice.    Če poenostavimo 10 let star električar, ki je bil nov 50k€ bo po 10 letih vreden le toliko kolikor bo bil uporabljen za donatorja ali drugače povedano verjetno ne več kot 5k€. Enka ICE, ki je vsaj 10k€ cenejši pri nakupu bo po tem časiu vreden še vedno nekje v okolici 15k€. Torej na EV izgubiš v 10 letih 45k€ samo v vrednosti avta, pri ICE pa 25k€. Kje so torej računice men pod milim bogom res ni jasno.   Ampak se iz te oddaje povleče dober zaključek, da je to ta zadeva, ki jih najbolj skrbi, da avti predolgo živijo in da bo treba prej menjat in omogočat zaslužke kapitalu. Se pravi, dejansko so tele CO2 zgodbice en navaden smoke screen. Torej se bo zgodilo kot se je zgodilo z belo tehniko, HiFi zadevam, TV-ji, pečmi, računalniki, mobiteli, da se prepreči, da bi stvari trajale predolgo.    
    • Kolikor slišim od drugih, so ravno pooblaščeni servisi (ne vsi seveda) največji šalabajzarji.
    • Če bi k Ferku peljal, bi še slabše skozi prišel. Selmar je baje ok. Nisem pa sprobal.   Tudi jaz za to Forda vozim v Brezno. Tudi i20n ne bom peljal na servis tja kot sem ga kupil. 1x so me dovolj vložli. 20km za se obrnit, in ti reče znana težava, ni rešitve. Pa vdari 1h na garancijo. Po telefonu pa se sprenevedal, da mora videt.... bi mi že te reko, da se po uradni poti ne da rešit. Samo da zasluži.   Morem naslednji tedn med dopistom to porihtat.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.