Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

samo brez AB

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Precej ugodna cena za benz 6-ko 1.gen. Facelift;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8669033&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%201.8i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekskluziva gor ali dol, prodajajo se pa? bol? kot Mazde in hkrati so bolj za?eljeni kot Mazde, pa lah po trepalncah ska?ete :) Link sm dau zgolj ?e kdo i??e kj podobnga, ker lahko garantiram za kilometre in poznam avto dobro. Pa brez zamere :)

Pa ?e tole si poglejte :P

 

 

Meni to ?isto ustreza :) No?em nikogar prepri?at, da bi za?el namesto Audija Mazdo kupovat, ker bi se pri mno?i?ni prodaji v mojih o?eh razvrednotila. Ve?ina ljudi pa? kupi, kar ima ?e sosed. Ali pa njegov direktor. Ki vozi Audi. Pribli?no podobno kot z iPhonom. Potem ima? ob?utek, da spada? v "vi?ji" rang. Jaz bi najraje imel kak avto, ki ga nima nih?e ali pa zelo malo ljudi. Taki najbolj pritegnejo mojo pozornost. Itak ga ne kupujem zato, da bi ga ?ez 2, 4, 6, 10 let ?e prodal... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ne govori. Isti motor kot v fotrovem Mondeu. Sem klical na ?tajerski avtodom in mi gospa re?e nekaj v stilu "Prav vam je. Nekje pa? mora biti meja." Seveda se je potem zatemnilo nebo, ?vignilo je par strel, dobil sem rde?e o?i z odsevom ognja, med mojima stopaloma je po?ila zemeljska skorja... Zakaj pa meja? Kdo je tisti, ki je tako podkovan v vsem, da jo lahko dolo?i? Skratka, napisal sem nekaj takega:

 

http://predlagam.vladi.si/webroot/idea/view/5822

 

Spremenilo se seveda ne bo ni?. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmi?ljam o ogledu te Calibre, ker sem ?e vedno totalno navdu?en nad njo;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8545834&show=1&avto=Opel%20Calibra%202.0i

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Pato, ali pa tisto 2.0T 4x4 z 205 KS.  :ouje:

 

Ampak pri nas ?e takrat niso bile ravno pogoste, kak?no je pa stanje 20 - 25 let kasneje si pa lahko kar mislim.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali je mogo?e en rde? avto v ozadju ene izmed fotk mogo?e komu s foruma poznan?  :harhar:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8724378&show=1&avto=Renault%20Megane%20Coup%E9%201.6%2016V

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima res tolko prevo?enih, je pa tole totalno noro;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8599245&show=1&avto=Hyundai%20Accent

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moj okus ni napa?en "stajling", nekateri pa boste rekli Ri?ota ali kaka podobnega jed  :cheers:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8507493&show=1&avto=Toyota%20Celica%201.8%20VVTL-i%20TS

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.