Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jures, ?e bi se dal dobi Ksedosa6 V6, letnika cca. 2000, bi ?el mogo?e u nabavo! :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tista ta rde?a lopatarca je famozna mijatica iz lahov? nasprot botane :D

 

Kaj slabega o njej?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

niti ne...no fu? menjalnik, sam je bilo ?e velik govora o njej, ker se ponavadi prov fino nastavlja, ?e se pelje? iz brnika proti mostam :D ne mor? da fali? :bravo:

Napisano
Napisano

volan se mi full dopade, pa?e to druga? na F?

 

pomoje ja? sam airbaga nimas vec. vsaj zgleda ne

 

Marko MX3: se mi je zdelo malo cudn. od kot bi pa bil?

Napisano

Kaj slabega o njej?

Zastonj. ?zmeden?

 

Sem ga ?el gledat...

No ja kakor se vzame?. ?e ma? v planu trackday car narest, pol bi ?e ?lo. ?e se pa misli? z avtom vozit, pa rabi? ?e ene 2 do 3k, ker je streha zani?, bremze spredaj zani?, avspuh zani?, gume zani?, na pragovih ga na?enja rja, ?trihan je bil okol in okol, spredaj je bil butnjen (pomoje do kilerja), na levem boku je butnjen, voznikov sede? je strgan, motor je poscan okol in okol, pa ?e kak?na malenkost ki se je zdejle ne spomnim. Ima pa avto alu kiler, pa mo?akar ma en kup ra?unov s servisov, tko da servisiran je kar bil, to sta pa v mojem mnenju edina plusa tega avta.

 

Oziroma na kratko; taprav za v kose...

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

@Jero, glede na tvoj Antirust Miata projekt verjamem da si ?el v detajle pri plo?evini! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

pomoje ja? sam airbaga nimas vec. vsaj zgleda ne

 

Marko MX3: se mi je zdelo malo cudn. od kot bi pa bil?

 

eh pol je BV

Napisano

Sem ga ?el gledat...

No ja kakor se vzame?. ?e ma? v planu trackday car narest, pol bi ?e ?lo. ?e se pa misli? z avtom vozit, pa rabi? ?e ene 2 do 3k, ker je streha zani?, bremze spredaj zani?, avspuh zani?, gume zani?, na pragovih ga na?enja rja, ?trihan je bil okol in okol, spredaj je bil butnjen (pomoje do kilerja), na levem boku je butnjen, voznikov sede? je strgan, motor je poscan okol in okol, pa ?e kak?na malenkost ki se je zdejle ne spomnim. Ima pa avto alu kiler, pa mo?akar ma en kup ra?unov s servisov, tko da servisiran je kar bil, to sta pa v mojem mnenju edina plusa tega avta.

 

Oziroma na kratko; taprav za v kose...

 

hvala za info

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Potem takem se spla?a dilat za kake 500? in ga imeti za razdirati....

 

Group buy? :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Potem takem se spla?a dilat za kake 500? in ga imeti za razdirati....

 

Group buy? :rolleyes:

 

Ma jz bi ga ?e odpelu, ?e bi bil 1.8, tko mi pa 3/4 stvari ne pa?e, kar pa ?e pa?e, je pa na mojem cool :)

Pa dvomim da ga bo stric dal za kej manj kot 900?, razen ?e ga nebo prodal ene pol leta.

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Hehe, 500? je res mal nizka! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

mora? razmi?ljat po avdijevsko.....

 

Pri dnevni svetlobi, audi ima seveda senzor za svetlobo (lu?i) bi se javilo na Audi LCDju:

 

- ali ste prepri?ani da ?elite podnevi aktivirati dolge lu?i?

YES NO

 

- klik na YES

Prosimo najprej deaktivirajte audi dnevne LED lu?i, kajti dolge lu?i ne delajo v kombinaciji z dnevnimi

 

- ?Elite deaktivirati dnevne LED lu?i?

YES NO

 

- klik na YES

Prosimo aktivirajte zasen?ene lu?i

YES NO

 

Pri temi - aktiviran senzor za svetlobo in v?gane zasen?ene lu?i

 

Voznik poblenda:

 

- Prosimo potrdite da ste v nevarnosti

YES NO

Ka bi jim delu s tem AUDI knofkom na sredini :bravo::bravo::bravo:

 

Sama fovsija vas je :danzoman:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sama fovsija vas je :danzoman:

 

al pa tud ne.....saj nekateri uporabljamo to tehniko (res da preko vAGa) :hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj je s tem avtom? bi biv za uporabo?

sm ga klicu pa je reku da ma italjanske papirje pa da je treba delat homologacijo.

se spla?a?

 

uf te?ka euro pa to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz se pa strinjam s tem in bi bil navdušen, če bi država to prepoznala kot ekološko in pomagala s kakšnimi davčnimi olajšavami. Bi bil učinek boljši kot npr. 'elektromobilnost'.   Zakaj?   Ne bi rad delal kakšne hude reklame, ampak iz prve roke vem, da Honda CB125F je v bistvu malo večji moped z 9 kW. Brez težav zmore 95 km/h, če imaš dovolj prostora, jo spraviš na 105 km/h. Kar pomeni, da je povsem zadosti za mestni in primestni promet, ni pa neki drkalnik ali dolgoprogaš. Torej, da se en (ali pa morebiti dva) človek vozi v službo in nazaj ter kdaj po manjših nakupih, je povsem zadosti velik in zadosti zmogljiv. In tudi kakšnega mulca iz šole lahko pripelješ domov... In iz prve roke vem, da pri mestni rabi ter vožnji po hribih z enim rezervoarjem (12 do 12,5 litra) naredi 700 km.    Sicer bom zdaj ugibal (in bi bil hvaležen komu, ki to zna, da izračuna in dokaže), da če vzamemo v račun vse izpuste (ne samo CO2, ampak tudi ostale pline, onesnaženo vodo, ... ...), ki nastajajo že pri proizvodnji vozila in nato med življenjsko dobo in na koncu razgradnjo, pa če vračunamo še vso energijo, ki jo porabimo za proizvodnjo in razgradnjo, je en tak močnejši moped za okolje najbolj prijazen. Poleg tega skrajšuje kolono (dva motorja sta lahko vštric in zasedeta 3 tekoče metre ceste, dva avta sta pa en za drugim in zasedeta vsaj 10 tekočih metrov ceste...), kar pomeni bolj tekoč promet.   Ja, motoristi so "na prostem" in odvisni od vremena. Ampak spodobna motoristična obleka brez težav zdrži pol ure naliva. Pol ure mestnega in primestnega prometa je pa že kar razdalja: iz Ljubljane je to Kranj, Kamnik, Višnja Gora, Turjak, Logatec, ... ... ...   En tak močnejši moped skupaj s kovčkom za čelado in spodobno motoristično obleko vključno s čelado in škornji dobiš za 4.500€. Če bi država to prepoznala kot eko-mobilnost in dala davčno olajšavo, bi zadevo dobili že za 3.500€. In če bi še na cestah uredili, da bi motoristi lahko šli mimo kolone do semaforja, bi pa že marsikoga zamikalo... Pa bi bilo za okolje precej boljše kot dvo-tonska baterijska vozila...
    • Očitno nisem samo jaz takega mnenja!   Danes sodelavka razlaga, da so ji na banki odobrili kredit in da bo končno lahko kupila avto.   Ta sodelavka zdaj vozi Forda. In se ji bo zdaj končno izpolnila želja, da si kupi avto...
    • Kdor dela, greši...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.