Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

danes smo sli kupit nov avto za zeno (verjetno bo padla toyota yaris), me je pa zmotilo, da pri prav vseh, so morali tezit za pripravo in prevoz vozila (ca. 100-150 eur), kar se mi zdi ful klosarsko, da kupujes avto za 10+k EUR pa ti pol ponosno stejejo se tisti glupi prevoz do 100 eur...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne Gt line, GT moram sprobat, sploh zato ker ima stre?no okno in je nekoliko ni?ji strop zaradi tega. Bom videl, ?e lahko sploh normalno sedim notri, ker ?e ne pa? tudi to odpade.

Zakaj bi bila vi?ina problem, saj ima stre?no okno. Ena motoristi?na o?ala pa bo? kot ?ofer tanka.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, vidim, da si prevelik prista? znamke mazda in pa? i??e? pri vseh drugih napake, samo, da ti jih ni treba kupit.

Pohvalno. :)

Pravoverni Mazda? se temu re?e.  B)

 

P.S: Je nekaj na tej znamki, ki ostaja moja najljub?a.  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne Gt line, GT moram sprobat, sploh zato ker ima stre?no okno in je nekoliko ni?ji strop zaradi tega. Bom videl, ?e lahko sploh normalno sedim notri, ker ?e ne pa? tudi to odpade.

No saj to sem mislil pod GT line ?..tega ima z full opremo

danes smo sli kupit nov avto za zeno (verjetno bo padla toyota yaris), me je pa zmotilo, da pri prav vseh, so morali tezit za pripravo in prevoz vozila (ca. 100-150 eur), kar se mi zdi ful klosarsko, da kupujes avto za 10+k EUR pa ti pol ponosno stejejo se tisti glupi prevoz do 100 eur...

 

Jap res je pri meni je bilo celo 290? kljub temu pa ne vem kaj ti pripravijo, otroci so ?e kljub tej pripravi vsake tolko ?asa na?li kje kako nalepko ( za??ito) ?..aja mogo?e pa ti pod to ?tejejo ko ti na zadnje steklo nalepijo reklamno nalepko avtohi?e :hudicek: , seveda brez tvojega dovoljenja. Mogo?e ve kdo kak je to zakonsko pri nas....ti jim v bistvu potem dela? zastojn reklamo???

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No saj to sem mislil pod GT line ?..tega ima z full opremo

 

 

Jap res je pri meni je bilo celo 290? kljub temu pa ne vem kaj ti pripravijo, otroci so ?e kljub tej pripravi vsake tolko ?asa na?li kje kako nalepko ( za??ito) ?..aja mogo?e pa ti pod to ?tejejo ko ti na zadnje steklo nalepijo reklamno nalepko avtohi?e :hudicek: , seveda brez tvojega dovoljenja. Mogo?e ve kdo kak je to zakonsko pri nas....ti jim v bistvu potem dela? zastojn reklamo???

Ja, jaz zdaj vedno, ko govorim o ceni, vpra?am, za katero lokacijo je ta cena. A je to skladi??e, tujina, slovenija, itn. Ker za 290 grem raj do Avstrije sam iskat avto s tablcami, nalijem not tiste teko?ine, odlimam nalepke pa tko. Ko je mama kupla Toyoto Auris 2009 sm jim reku, da je to ?ist podn, da dajo notr gumi tepihe, da so kao tekstilni za dokupit. K da smo ne vem kje.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja ne vem... Ko sem leta 2009 kupil xsaro, nisem pla?al priprave vozila, tekstilni tepihi so bili notri in ko sva ?la (ko sem ?e prevzel avto) s prodajalcem en krog, da spoznam avto (dejansko mi ga je celega razkazal), sva se ustavila na pumpi in je majstr natankal bencina ravno toliko , da sem se lahko pripeljal do Ljubljane (beri : nekaj eurou).

 

Stvari ,ki jih stanejo vse skupaj ni? , jim pa zagotovijo stalno stranko.

 

?e se ne motim,priprave vozila ne ra?unajo povsod...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pa verjetno posledica tega, ker skoraj vsak, ki pride v salon zaradi nakupa avtomobila, najprej vprasa, koliko popusta bo dobil ... :) ... sele potem pridejo na vrsto vprasanja glede opreme, barve, roka dobave,... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z nalepkami avto hi? je ?ista manipulacija. Zakaj pri vragu bi moral delati zastonj reklamo za dolo?enega prodajalca? Jaz vedno odstranim vse take nalepke ali zamenjam okvir (prebarvam) tablic.Mi je lep?i tak navaden ?rn kpt pa z napisi. No, na tej novi imam gor nalepko od na?ega

mazda foruma. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kaj je s tem narobe?

vse druge informacije sem recimo dobil preko telefona (zaloga, rok dobave)

Ali pa internet (oprema, barve)

 

 

Kupujes avto ali popust? Nekateri namrec kupujejo popuste, kar pomeni, da bodo kupili avto tam, kjer bodo dobili najvec popusta :D ... Zato pa so ceniki z maloprodajnimi cenami, predvsem pri vecini evropskih znamk, brezvezni... oz. sluzijo samo kot osnova za izracun zavarovanja :) ... Ce zelis maksimalen popust, ti zaracunajo se razne dodatne zadeve, kot so priprava vozila in prevoz :) ... Ce pa si malo manj zahteven in ne tezis toliko za popust, pa ti verjetno ta strosek upostevajo kot popust :) ... Tako nekako sem to nekje prebral :) ... Ne vem pa, ce to drzi :) ... Nazadnje sem nov avto kupil se v bivsi drzavi :) ...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, kaj je s tem narobe?

vse druge informacije sem recimo dobil preko telefona (zaloga, rok dobave)

Ali pa internet (oprema, barve)

 

Sam res, ne vem zakaj bi to bilo sporno. Men je logi?no, da se za stvari, ki stanejo nekaj sto ali pa 10 EUR ne bo? pogajal za ceno. Tukaj, kjer je pa lahko nekaj tiso?akov razlike bo? pa tiho. Sej men ne rabijo dat popusta, lahko mi pa dajo kak?no dodatno opremo. ?e vedno bodo veliko zaslu?ili, sam bom pa tudi zadovoljen s kak?nim kosom dodatne opreme.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sporno ni... nevem zakaj je potem problem pri taki zadevi kot je prevoz avtomobila in dekonzerviranje, ki tudi ni zastonj in jo mora kriti prodajalec  :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja dober, ne stekas ocitno

Stane avto 13.400 eur

Naj stane 13.550 pa naj recejo, da so vsi stroski se ukljuceni

 

Brezveze je, da dajejo neko ceno potem ti zacne, 100 eur prevoz, 100 eur guma itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa sej prodajalec nima 300 EUR zaslu?ka ampak kar precej precej ve?. pri avtu okoli 35kEUR je to nekje 7-10 jurjev.

 

In ?e recimo ceno zni?a ?e za nekaj tiso?akov je ?e vedno v gromozanskem plusu. Tako, da tiste fore s prevozom in pripravo so ?ist BV.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri servisu hocete imeti vsako stvar specifirano in je potem velik problem, ko vidite, koliko stane olje, koliko podlozka, koliko je delo... pri novem pa naj se to vse to skrije v ceno avtomobila? Saj lepo pise v ceniku....da so dodatna doplacila ... kot je recimo barva avtomobila, stroski prevoza itd...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ima vecina to posebej specificirano, ne vidim problema... Seveda ce je jasno navedeno... Drugace pa je tudi bedarija, da je recimo osnovna barva brez doplacila... druge barve pa je treba doplacati... Sicer pri Mazdi, kolikor vem, se doplaca samo metalic barve... ori nekaterih pa je recimo ze bela za doplacilo... >> https://www.delo.si/prosti-cas/na-kolesih/avtomobilske-barve-so-razlicnih-odtenkov-in-cen.html

 

servis sem samo omenil zaradi specifikacije na racunu, kjer je vsaka stvar posebej navedena, ceprwv bi lahko tudi pisalo ?servis na 20.000 km? in cena po ceniku za tak servis je toliko in toliko... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne stekas...tako majhen znesek napram temu kaj bos dal (tudi ce kupujes avto za 35.000 eur, je se vedno noter 150 eur ze prevoz) bi lahko bil vstet v ceni

kitajc iz ebaya prodaja adapterje za 1 eur pa je "priprava in prevoz" 0 eur...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kitajcu to drzava subvencionira ;) ... Saj tepihe moras tudi posebej placat, pa so tudi par 10 EUR... OK... tepihe ni nujno, da vzames ... ampak vseeno... Pa v strosku priprave vozila je vec zadev... med drugim tudi trikotnik, komplet zarnic (ki jih itak v vecinimorimerov ne mores uporabit ;) ), prva pomoc... Ce bi to skrili v ceno avtomobila, bi bil ta pac toliko drazji... A potem bi bilo pa vseeno? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest, glej kaj ti ho?e Labi povedat:

 

primerjaj oglas

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14364815&display=Mazda%20Mazda6%20G165%20Revolution

in oglas

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14145997&display=Mazda%20Mazda6%20Karavan%20CD150%20Revolution

 

A vidi? razliko? prvi ima ceno v oglasu 31.100 in to je to, ni? dodatnega, ker je vse v ceni

Drugi pa se ogla?uje po ceni 32.090 a na koncu nekje od spodaj pa ugotovi?, da je treba ceni dodati ?e 860 EUR za barvo in prevoz. Se pravi si pol ?e na skoraj 33 jurjih.

Zame je to zavajanje saj, ?e ?e razumem dopla?ila, ki so navedena na ceniku, da je potrebno za dolo?ene barve dopla?ati, kar je logi?no saj se ne ve katero barvo bo? izbral. Ampak tukaj v oglasu pa je navedeno to?no to vozilo s to barvo in bi bilo fer, da se ogla?uje kon?no ceno.

 

Velja to tudi za raznorazna druga skrita dopla?ila, za katera zve? ?ele naknadno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kitajcu to drzava subvencionira ;) ... Saj tepihe moras tudi posebej placat, pa so tudi par 10 EUR... OK... tepihe ni nujno, da vzames ... ampak vseeno... Pa v strosku priprave vozila je vec zadev... med drugim tudi trikotnik, komplet zarnic (ki jih itak v vecinimorimerov ne mores uporabit ;) ), prva pomoc... Ce bi to skrili v ceno avtomobila, bi bil ta pac toliko drazji... A potem bi bilo pa vseeno?

Trikotnik in ostala obvezna oprema je OBVEZNA torej je avto brez tega tehni?no neizpraven.

 

In,ja,ce se jim tistih 200eur tako pozna,naj pa? skrijejo to v ceno. Kar ne ve? ne boli.

 

Meni gre na ?ivce,da MORAS dopla?ati nekaj kar NIMAS izbire odkloniti. Kot rtv prispevek...

 

Ne re?em; gumi tepihi, vinjeta , ve? kot par kapljic bencina, vse lepo in prav; pa? brez tega je avto vozen, ampak jebena priprava vozila... Saj niso resni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.