Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slivka, predstavljam si ,da ima ogromen/visok rob, cela vrata pa so ubistvu samo steklo ?

 

Podobno kot aygo/c1/107?

Napisano

Takle :) 

 

Volvo_C30_22F16B1F.png

 

Volvo_C30_22F16B47.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sem mel tak avto sluzbenega v nemciji...en mesec al neki takega...

raje sem dal stvari za sedezem kot pa v tisti labirint zadaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup :)

Napisano

A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup :)

Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! :)

Aves da sem ravno mislil, ampak je bila potem ze pozna ura.

 

?e ima Nissan Renaultov motor, potem ne more? re?i, da ima Renault Nissanov motor. :P

 

Imas prav ja ravno toliko, kot je nissanov motor je isto renaultov. Se vedno boljse, kot da bi bil samo renaultov :D
Napisano

Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...

 

p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

Napisano

 Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

 

Almere 1,5 bencinarji (QG15, QG18) so imeli te?ave z raztegnjenimi ketnami, Prej?nje Almere 1,4 so stari tipi GA16 motorjev. Renault ni delal ni? na osnovi QG motorjev iz Almere. 1,4 turbo je bil Nissanov HR motor. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine

https://paultan.org/2008/09/10/renault-nissan-turbocharged-14-liter-h4jt-engine/  Pa ?e se ne motim ni imel dolge ?ivljenjske dobe. Upam, da bo tudi 1,2 tce imel ?im kraj?o ker se ?e pojavljajo (resne) te?ave v obeh koncernih. Nissan juke 1,6 digt (turbo) je sicer super motor a je imel tudi nekaj te?av s ketnami, ko so jih dali v Clia RS (in ostale modele) so to ?e odpravili. 

Ketne so nasploh zadnje ?ase prvi ogromno proizvajalcih (BMW 2,0d naprimer, pa Kia proceed bencinar prve generacije) kretenizem. Ali jih naredite dobre kot v?asih, ali pa dajte jermen in je ?e vseeno cenej?a menjava.  :vskalo: Problem je ker avte danes delajo ekonomisti in ne in?enirji. "Aha, tole stane toliko? Dajte zmanj?at ceno za 10% pa se bomo pogovarjali". In?enir odvzame nekaj materiala tu, doda nekaj cenej?ega materiala tu. Ekonomist vesel, da lahko naslednjo generacijo njihovega modela izdela za nekaj procentov manj denarja in po navadi prodaja za nekaj procentov ve? kot prej?njo generacijo. Dobi?ek, juhej. Stranka pa dvakrat pla?a njihov izdelek (naprimer ketno, novo ma?ino itd..).  :jupiii:

Napisano

V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa...  :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval.

Napisano

Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Renault 1.4 16v z izjemo v?igalnih tuljav (ena menjana) 230k kilometrov narejenih samo z rednim vzdr?evanjem, od tega veliko divjih. Je bila pa go ?e verzija z gasom na zajlo. Clio l.2000 se je s tem motorjem spodobno premaknil, FL (od 2001 dalje) z osve?enim motorjem je ?el bistveno slab?e, sodelavec pa je mel z njim en kup te?av. Kot da bi ob faceliftu ?e motor poslab?ali...

?e malo bolj v preteklost: renault 5 five 60 konjev 1.4. zabaven avto za vozit, prvi dve prestavi sta trgali gate, neverjetno za tako malo konjenico.

Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!!

Sli?i se kot da ima najmanj 1000 konjev. Marketing oddelek je opravil svoje delo. :)

Napisano

Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...

 

p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

To sem bral ja. Kaj si mislil rect glede sob, turbine in DPFja?
Napisano

Da na?elomoa niso problemati?ne komponente, je bilo mi?ljeno. Vidim, da je sem besedo "problem" zapisal odve?. 300 ali 400 k ni redkost s prvovgradnimi komponentami, tako je bilo mi?ljeno.


V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa...  :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval.

 

Po 1.4 tce so tudi 1.2 tce /dig-t zelo hitro ukinili (4-5 let?), skoraj vsi avti so cukali od novega, velika poraba olja, veliko gare?a na ventilih ?e pri 50k kilometrih (DI)... 1,33 je naslednik (1,35 nissan), ki naj bi bil bistveno izbolj?an, a bo ?as pokazal svoje.

Napisano

140HP baby

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit.

Napisano

Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov.

 

Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno.

Napisano

Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov.

 

Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno.

Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.