Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Me je že kdo slučajno videl v resnici... :whatever:

Da misli, da nebi mogel iz avta.... 🫣😉


Mal heca mora bit… ;) 

pred 7 minutami je Alex napisal:

Jaz sem se iz tega Fiata komaj zvlekel, tako nizek je. Še z mojo višino. 😄Moraš ful skrčit noge, da nekako stopiš ven. 😊


Jest sem se enkrat probal zbasat v en dirkalnik, da bi se kot sovoznik peljal en krog po stezi v Racelandu v Krškem … se mi zdi, da je bil nek majhen Fiat… z varnostno kletko in vsem, kar ima (oz. nima) tak avto… Sem se s čelado komaj zbasal not… a sem rekel, da se ne grem, ker je bil sedež tko ozek, da moja rit ni pasala not 😅… Potem sem se pa komaj ven skobacal ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:


Mal heca mora bit… ;) 


Jest sem se enkrat probal zbasat v en dirkalnik, da bi se kot sovoznik peljal en krog po stezi v Racelandu v Krškem … se mi zdi, da je bil nek majhen Fiat… z varnostno kletko in vsem, kar ima (oz. nima) tak avto… Sem se s čelado komaj zbasal not… a sem rekel, da se ne grem, ker je bil sedež tko ozek, da moja rit ni pasala not 😅… Potem sem se pa komaj ven skobacal ;) 

Tudi ta Fiat ima ful ozke, školkaste sedeže. 😊

 

 

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Tudi ta Fiat ima ful ozke, školkaste sedeže. 😊

 

Abarth 124 ma še ožje :D 

Podpis.png

 

Napisano

Ce kdaj roadster potem je to tale f124. Mam tud sam 184 pa ni nobenega problema. Enkrat ko das miato pa barchetto skozi pol gre vse

Z leti se nam zdi da zici postajajo ozji sam po moje so enaki kot 20 let nazaj😄

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Jaz sem se iz tega Fiata komaj zvlekel, tako nizek je. Še z mojo višino. 😄Moraš ful skrčit noge, da nekako stopiš ven. 😊

 

Vežbaj, pi*ka ti materna!

 

Veš, koliko dolgonogih v visokih petkah prav elegantno izsopi iz tako nizkih vozil? Ti se pa komaj izvlečeš. Ja, treniraj, pa bo šlo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.