Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Napisano

Zdravo

 

Zadnje ?aso, ko pritiska tale mraz imam probleme z v?iganjem svoje mazde (2008 2.0 dizel - 140 konji?ev).

 

Akumulator je bil menjan 14.10.2014, torej je dobre 2 leti star. Pa tudi mo?no dvomim, da bi bil akumulator ker te?ava se pojavi samo prvi?. Potem peljem tamalo v vrtec (cca. 1,5km) in ko grem iz vrtca avto v?ge normalno.

 

Kaj bi lahko bilo? Naftni filter? ?tarter? Ogrevalne sve?ke (al kaj ima dizel)?

 

Skrbi me da bo tole matranje pri v?iganju pokvarilo ?e kaj drugega ... predvsem dra?jega.

Na tvojem mestu bi naredil:

 

1. ?ez no? polnil aku, ali ?e ne more? zjutraj ?tartal s pomo?jo kablov.

 

?e v?ge kot more => aku (2 leti je lahko tudi pogubno, sicer pa garancija?)

?e ?e isto nagaja => grelne sve?ke

 

?e bi ti pa ?e kaj ka?ljal pod ?tandgasom pa bi sumil IMV, ampak pravi? da ti ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

?e ima webasto,se avto in motor ?e lepo segreje.Vsaj pri meni je tako.

 

 

Napisano

Sklepam da ga nima cene mu nebi kaslal, ce pravi da enkrat ko se avto ogreje da vziga normalno :). Drugace pa tudi vseeno ce imas webasto. Je ze res da ogreje avto, vendar je to se vedno zelo prekratka razdalja za ugasanje.

Napisano

Sicer malo iz teme samo mrzu avto uga?at po 1,5km je smrt. Sploh pa za dizel :).

 

vrjamem.....samo pa? tko je, saj pol naredu 50km

 

aja ... akumulator je pa Varta blue dynamic 95Ah

Napisano

http://www.akumulator.si/izdelek/A1%2026%2095%20JL/akumulator-varta-blue-dynamic-95ah-l

bi rekel da je tak se pravi .... 830A

 

dobro mogo?e bi pri vrtcu lahko avto pustil v?gan (re?mo, da ne kradejo lih), toda to ?e vedno ne re?i problema jutranjega v?iganja (tukaj lepo v?ge)

 

aja pa avto ima webasto

Napisano

Akumulator lahko polnem....samo mi je ?udno zakaj bi potem ko provozim 1 km normalno v?gal

 

ka?lja samo takoj po v?igu (toliko da da? malo gas) potem je vse ok, tudi med vo?njo deluje vse ok (tudi ?tandgas)

 

grelne sve?ke ne vem kdaj so bile / ?e sploh so bile menjane

zgolj da eliminira? to mo?nost, jah ?e ka?lja potem ni izklju?en imv. pojdi po korakih....

 

Ker nisi napisal jasno - a slabo v?ge - vergla ali dejansko v?ge pa potem ka?lja, napisal si samo problem z v?igom, pa napisal a ima? avto zunaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avto je zunaj pod nadstre?kom (se pravi pod streho) in za??iten iz 2 strani.

 

Avto slabo v?ge, nekako vergla. Potem ko v?ge in po prvih obratih je vse ok.

 

Bom jutri probal posnet (sem ?e zadnji? probal, ampak je takrat lepo v?gal ) in se bo najbolje videlo in sli?alo.

Napisano

My money is on aku, grelne, imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

Napisano

ok .... jutri bom videl kaj bo, druga?e pa dam jutri zve?er filat aku in vidm kaj bo v ?etrtek

 

?e bo isto sranje, se zapeljem do pelkota menjat grelne

V bistvu pocakaj se malo - ker se bojo temp dvignile, in ce potem ne bo vec sral so ziher grelne ali imv.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, da se ?e jaz oglasim. Imam Mazdo CX - 5, Revolution Top, avtomatik, diesel. letnik 2015 ( oktober), garancijo imam do 2020 Tudi jaz imam ob?utek, da se boga revica mantra, ko mora zjutraj kresnit. Res da kresne, ampak ni tiste lahkote kot bi jo pri?akoval. ?e bi ?e moral enkrat pri?gat, mislim, da nebi bilo ni? od veselja, da je Mazda kresnila :(  Ne vem sicer kako deluje, ker imam v?ig na gumb, tako, da mi ?e ni jasno kako izgleda, ?e v prvem ne kresne :) :)

 

 

Kaj mi svetujete, da po?akam ?e malo, da se temperature dvignejo in potem vpra?am na servis ali bi ?e malo poklical mojster na servis? :) :)

 

Hvala za odgovore in vsem skupaj sre?no, veselo in ogromno kilometrov z avtomobili v letih, ki so pred nami  :) :)

Napisano

Ej...mislim da po?akaj malo zdaj bo mraz malo popustil ...pa potem preveri kako kresne...to je normalno je full mraz.itak ima? garancijo..lp

Napisano

Zdaj, ko sem gledal tvoj video, sem nekaj razmi?ljal. Meni je recimo ?udno, ker moja 2.2d (letnik 2009) tudi pri -18 (kolikor smo imeli pred dvema dnevoma) za?ne obra?at ?e po najve? dveh sekundah od pritiska na start gumb. Lu?ka za grelne sve?ke se zelo hitro ugasne. Meni je to zelo kratek ?as. Prevo?enih ima cca. 175k km. Kako je to pri drugih?

Napisano

Evo kot sem obljubil.....video kako se revica v teh temperaturah matra: https://goo.gl/photos/BmUowmrWS9U8xuDS6

 

Se opravi?ujem za piskanje (park senzorji), pozabil na hitro ro?no zategnit oz. sklopit :)

Tebi takoj ho?e v?gat, tako da aku, starter odpadeta.....potem pa ker ne dobi obratov ti kar 2x strom vzame.

 

Grelne sve?ke se mislim da da od?itat (vrednost) preko ra?unalnika, druga?e pa IMV (predvsem ker mora? gas dat)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi bil problem ?e zjutraj avto ugasnem po enem kilometru? Konkretno.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

OK ponavadi ratam firb?en kaj je to za nekaj kar crkuje.

 

Torej kaj je IMV? ?emu slu?i? Kako se temu pravi po angle?ko, da malo poguglam? Koliko ko?ta nov?

Napisano

evo s foruma :)

 

http://www.mazda-si.net/topic/6214-a-kdo-ve-kaj-je-to-imv-ventil/?p=155804 

 

inlet metering valvue, pri pelkotu se redno menjajo. Ampak nekako mora? diagnozo dobiti. Pomeri grelne, in ?e so ok, je moj sum tam. Sem pa le nekdo na drugi strani foruma... :)

 

?e ti pa kadarkoli za?ne ka?ljati v leru (semafor itd) ali celo crkne, je pa 103% to. Ta ventil slu?i za pritisk goriva v ?tantgasu.

 

Kadar je mraz je epedemija tega - tudi na forumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

on nima te?av z IMV ventilom. Pri takem mrazu tudi grelne sve?ke ne ne utegnejo zadostno segreti nafte. Slu?beni WW Passaat kurblam 3-4sek preden v?ge.

Napisano

Tud moja mazda 2.0 bencinar, se zjutraj kar lepo pomatra. Sploh pri -16?C :( Kake domenzije je sploh za na?e avte?? Pa predvidevam,da ima bencinar 75Ah?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.