Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj to ?e cel cajt pravim, da predolgo traja ta splavitev motorja. Pri Mazdi so se pomoje prenaglili in preve? na veliko napovedovali revolucijo, pa premalo stestirali prototipni motor. Zdaj pa ne morejo po?timat tega klenkanja, kar pa je dobesedna smrt za motor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval.

 

V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.

Napisano

To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval.

 

V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.

Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp
Napisano

Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov.

 

?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov.

 

?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta.

ampak trendi so druga?ni te dni....ljudje se hitro naveli?ajo oz gredo naprej.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp

 

Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je.

Napisano

Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je.

Vem samo da zadnje 2 leti ko sem kupoval trojko,druga?e ne vem. Polna cena pa je bila 25k tak?ne kot je moja. Misim,da bo pri nas tudi kaj pop.ampak neuradnega! Zoom zoom

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Evo ga sedaj uradno na voljo

 

Mazda today launched its revolutionary Skyactiv-X petrol engine in the All-New Mazda33.

Customers can now order the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 in various European countries, with the first customer deliveries due this autumn.4

Featuring Mazda?s unique Spark Plug Controlled Compression Ignition (SPCCI) technology, the 2.0 litre, four-cylinder Skyactiv-X engine is the world?s first commercial petrol unit to combine the spark ignition of a petrol engine with the compression ignition of a diesel.

Providing drivers with the free-revving performance of a gasoline engine and the superior response of a diesel, the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 delivers 180 PS and 224 Nm of torque. The All-New Mazda3 Skyactiv-X Sedan achieved 96 g/km CO2 emissions and a fuel economy of 4.3 l/100km.1,2,3

The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is also equipped with Mazda M Hybrid technology, fitted as standard. The intelligent 24V mild-hybrid system minimises fuel consumption, increasing fuel economy and lowering emissions by recycling energy recovered during deceleration that powers an electric motor that assists the engine.

The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is available on both the hatchback and sedan models, with a choice of six-speed Skyactiv-MT manual or six-speed Skyactiv-Drive automatic transmissions. The Mazda i-Activ all-wheel-drive system is available as an option on the All-New Mazda3 Skyactiv-X Hatchback.

 

Mazda Skyactiv-X ? Engine Details5

Displacement cm1,998

Compression ratio 16.3: 1

Max. power kW (PS)/rpm 132 (180)/6,000

Max. torque Nm/rpm 224/3,000

Recommended fuel type 95 RON

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e je vse to res potem je poraba res sanjska. Nikakor pa ne bi nekaj naro?il predno se ne sproba. Upam, da bodo imeli kaj za stestirat pa da vidimo a je to to.

33112_1.png

Napisano

Kdo bo prvi? :)

Je pa vpra?anje ali je to spet deklarirana....pa smo pri nedavnem pogovoru.


in nenazdanje cena, ?e bo hibrid, bo ?e dodatno dra?ji lahko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mild Hybrid je kakor vse Bencinske trojke.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Off topic - ampak Mazda6 s tem motorjem ne najdem niti enega ?lanka, informacije, bo res vse samo ?e majhno in kompaktno?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jap,s kompresijo so dosegli tako visok navor in ni druge kot da gre od nule do tja kamor je max,navor 220 in to pri tako nizkih obratih pomeni malo porabo,Tak navor pri 3000 ima disel,bencinar pa pri okoli 6000 zato je kompresija kriva da benz deluje kot disel glede navora pri 3000 obratih,bomo videli kaj bo iz tega. Lp

Napisano

Misli? zaradi kompresorja? Sama kompresija motorja nima veze z navorom. Max. navor imajo turbo motorji sicer navadno bistveno ni?je, nekateri celo pod 2k obratov in recimo ravno ?rto do 4k.

Napisano

Glej nekje sem bral, ne vem kje, da ravno zaradi vi?je kompresije bodo imeli ti motorji zna?ilnosti dizla?ev, tistih brez turba, zato bi imeli ve? enakomernega navora in manj?o porabo. Lahko pa da se motim, ampak dobro bi bilo ?e bo tako. Lp

Napisano

Pa kaj niso oblublali ve? tega njihovga diesel navora? Js mam v glavi, da k so bli prvi nametki podatkov o tem motorju, je blo re?en da bo 180 konjev pa okoli 300 Nm navora.

?e kdo klical kak servis, kdaj dobijo ta motor na testno vo?njo?

Napisano

Navora je glede na ?lanke 30 % ve?, a verjetno je mi?ljeno nekako v smislu "pri 2.000 obratih 30 % ve?, kot pri G motorjih". V absolutnem smislu je max. navora 5 % ve?, skoraj zanemarljivo torej.

 

Bini: dizlov brez turba danes ni ve?, saj so bili pogreb, kar se ti?e zmogljivosti.

 

Kakorkoli, se ?e zelo veselim testne vo?nje!

Napisano

Po mojih inf...pride novi X motorji Septebra 2019..pa da probamo..imam ?e zmenjeno ko pride me kolega pokli?e ..lp

Napisano

No ja o dizelskem navoru pri SkyactiveX ni ostalo kaj dosti, spet so preve? obljubljal 224Nm/3000rpm ni glih nek prese?ek. :zvizga:

Za primerjavo Oplov 1.6Turbo bencinar ima 300Nm/1650-4500rpm, to je potem primerljivo dizelskemu navoru.

No bomo videli ?e je vsaj poraba pri SkyactiveX pribli?no taka kot obljubljajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e bo vsaj poraba ?e kake pol litra manj?a kot pri trenutni generaciji bo OK. Toliko navora pri 3000 obratih sicer ni prese?ek, se pa verjetno lepo ob?uti v primerjavi z "navadnimi" bencinarji. ?as bo pa pokazal kako zelo zanesljivi bojo ti motorji. Ali bo to laufalo 10, 15 let brez te?av ali bojo imeli kake hibe, ki se poka?ejo ?ele z leti in obrabo.

Napisano

Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Aless jp to?no to, da ni kje blo treba kej nazaj zavrtet nastavitve, zaradi kake okvare/emisij etc. Ker kot pravim prve informacije o teh motorjih so oblublale ?ez 300 kar je bilo smiselno ogla?evat kot nek dizel navor, ampak zdej ... je pa to sama ?alost, dokler pa ne bomo sprobal, pa tak ne bomo vedl, zaka se gre.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.