Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Bartol napisal:

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Se popolnoma strinjam. Itak ne moreš biti na dveh kolesih hkrati :)

 

In se izogneš težavam s hrambo dveh (ali treh, štirih...) koles, nekaj prihraniš na vzdrževanju.

 

Ampwk...7barov...na kateri dimenziji gum? 29colar mtb je to? 

 

Porezen... Akhm... Iz smeri Cerknega... Tam je pa kar hard priti do koče brez sestopa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

26", gume pa continental contactspeed. 

Porezen je lušten, štartal sem v Škofji Loki, šel do Blegoša, Porezna ter preko Sorice do Bohinjske Bistrice. Vmes so odseki, kjer je potrebno kolo tudi nesti ('Majdelc', na fotografiji), vsekakor pa je kar precej poti primerne le za kramparce in pripravljene noge. Krasen dan :) 

 

 

DSC07770 (Medium).JPG

DSC07775b.jpg

DSC07776b.jpg

Popravljeno od Bartol
dodane fotografije
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da z temi pedali ne moreš zgrešit, kar se pa čevljev tiče pa je moje mnenje da tega ne potrebuješ. Čisto dovolj bojo kake salomonke z malo tršim podplatom. Jaz na gorcu vedo nosim salomonke in ni nikakršnih problemov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Jaz bom zagovarjal spd pedala. Ko se navadiš so tudi bolj varna kot kakšna cenena plastična pedala na katerih si hitro zdrsne. 

 

Se bom kr pridruzu tem odgovoru. 

 

Ko bos 1x sprobal spd nebos hotu vec brez njih

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je ignacij napisal:

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Stamp 1 so dobra izbira, jaz imam stamp 3 že drugič zapored (ene sem razbil), imam pa velikos L da pozimi tudi gojzarji lepo gor sedejo.

 

Flat čevlji na flat pedalih bolje primejo kot pohodniški čevlji, vendar pa na fitnes kolesu to ni tako pomembno, nizki pohodni čevlji z zelo trdim podplatom meni zadoščajo za MTB.

 

V polpretekli zgodovini MTB so se dogajale velike selitve narodov s SPD na flat, in nato spet nazaj.  Sprobal oboje, meni je bila glavna prednost SPD, da si v klanec razvil več moči in pa boljši občutek, da noga ne zdrsne dol s pedala. Ampak očitno je bil to samo občutek, ker do sedaj nikoli nisem zdrsnil s flatov, četudi ne nosim namenskih čevljev.

Pri padcih s kolesom je med obojimi razlika ta, da pri flatih eno malenkost lepše padeš.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Boss napisal:

Končno, in kako se pelje napram unemu prejšnjemu?

Maw sem razocaran, ker se vedno je treba POGANJAT, hehe

 

Treking gume moram cimprej namestit, ker to je tisto, da ga urezem k zmaj po asfaltu, ne tole brencanje kot roj srsenov, Tamaw kolo bo pa ostal za makadam :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Z M A J napisal:

Najvecja visina ti ne stima ali pa jaz narobe vidim.

 

pred 59 minutami je Z M A J napisal:

 

 

Zdgleda ja, da je Garmin zajebu za 100m 🙂

  • Haha 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Jaz sem pa danes šel prvič po lanskem septembru kolesarit v meni zelo ljubo Italijo. Startal v Pontebbi...

 

Plan je bil iti čez Passo del Cason di Lanza v Paularo... Po 16km klanca in 1000visincih me je pričakala tabla, da je na spustu cestna zapora... Domačini so rekli, da se s kolesom da priti mimo... Qrac se da priti. Po 8km spusta sem se obrnil in naredil novih 500visincev, da sem prečkal isti prelaz, potem pa preko Nassfeldpass-a v Avstrijo... Sledil je Plockenpass, spust v Italijo, Tolmezzo... Ker mi je šlo res dobro, sem skočil še na Sella Neveo in potem do Pontebbe. 

 

220km in drobiž pod 5000visinci. 

 

Ena lepših tras v sedmih letih odkar kolesarim. 

IMG_20210721_153555.jpg

IMG_20210721_090731.jpg

IMG_20210721_124159.jpg

IMG_20210721_185627.jpg

IMG_20210721_110537.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:

Sem moral prav pogledati kje je to. A na Čelovnik si potem že šel? :)

 

Ne se 😁 mam pa v mislih ta znameniti Celovnik 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.