Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

 

Nedavno je vec kot ocitno pobesnel eden od parkirnih senzorjev zadaj na M6 Kombi (2012). Senzorji so serijski, originalni. Piska nekontrolirano prevec, tudi ko ovire zadaj ni. Je kdo imel podobno izkusnjo?

Kontakt?

Menjava enega senzorja? Vseh?

DIY?

 

lp

Napisano

Se mi samo zdi, ali je odgovor malo "sarkasticen"?  :ph34r:

 

Jaz lahko napisem samo to, kaj bi jaz naredil v takem primeru. Najprej bi se obrnil na pooblasceni servis... Velikokrat se namrec zgodi, da se zadeve na tak nacin resijo najhitreje... in niso vedno najdrazje ... Vcasih znajo tudi presenetiti... sploh ce redno servisiras pri njih ...  :zvizga:

 

Ja... saj vem... moj odgocor verjetno ni ravno v veliko pomoc... ampak ce se ze zahvaljujes za kaksresnkoli odgovor  :bravo:  :cheers:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lep pozdrav.

 

Nedavno je vec kot ocitno pobesnel eden od parkirnih senzorjev zadaj na M6 Kombi (2012). Senzorji so serijski, originalni. Piska nekontrolirano prevec, tudi ko ovire zadaj ni. Je kdo imel podobno izkusnjo?

Kontakt?

Menjava enega senzorja? Vseh?

DIY?

 

lp

 

Si pa preveril da ni kak?na umazanija se prilepla na senzor?

Napisano

Torej iz teksta sklepam da te jezijo senzorji zadaj. Js sm na tak na?in re?il te?avo pri svoji M6 tako, da sem avto dvignil na dvigalko, o?istil umazanijo in pesek ki se je nabiral znotraj odbija?a, pre?latal kable, malo premaknil senzorje in zadeva deluje.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Eno butasto vpra?anje. ?e pri GJ modelu, izklopi? parking senzorje (tipka P levo spodaj od volana), a to pomeni da izklopi? oba, al samo prednje?? 

Napisano

?e se prav spomnim, je odgovor oboji.

 

?e smo ?e pri tej temi; zakaj pri mazdi ni tako, da bi se prednji senzorji aktivirali sami pri po?asni vo?nji? Recimo upo?asnjevanje in samodejna aktivacija pri recimo 8 al 5 km/h. Ostale znamke imajo to lepo re?eno, tudi ?e bolj proletarske (renault, opel). Mojo bolj?o polovico je to stalo udrtine na prednjem odbija?u, ker avta ?e ni bila navajena in si je mislila "saj bo za?elo piskat". Pa seveda ni, ker ni pritisnila gumba.

Napisano

Pri meni je tako, da se prednji senzorji aktivirajo samodejno, ko se vozilo upocasni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni so pednji senzorji vedno aktivni, lahko jih pa izklopim na tipko...se pa ob vnovi?nem zagonu avta avtomatsko vklopijo...lahko jih pa tudi s tipko nazaj vklopim...

Napisano

Omg, pa kaj je to z Mazdo??

Nekaj naredijo dobro in pol to ukinejo ali spremenijo.

Pri moji 2gen M6 so sprednji senzorji vedno aktivni, lahko pa jih izklopim s tipko.

In zakaj za vraga so se pri 3.gen odlo?ili glih kontra narest??? Sva?ta no

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Saj tipka za izklop ima smisel, ce je kaka ocitna ovira, drugace morajo delati non stop. Potem bo marsikdo najprej ruknil nekam potem pa bo spoznal, da bi moral vkljuciti senzorje.

 

Svasta.

 

EDIT - berem nazaj pa vidim da se je ravno to zgodilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To?no. Vsekakor pri?aku?, da vedno delajo med po?asno vo?njo (recimo pod 5 km/h) oz. manevriranjem na parkirno mesto. In ?e ima avto 2 metra dolg motorni pokrov namesto 1, kot je bila navajena, se je pa? u?tela.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

A je kdo naknadno montiral park senzorje? Našel sem tole spletno stran in se mi zdi 500eur kar drago za spredaj in zadaj. Nekdo mi je predlagal, da montiram kamero.. Imate kaksne izkusnje oz. priporočila?

Napisano

Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.

 

Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.

 

Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Jaz sem pred leti v Saaba 9-3 montiral kamero in sliko povezal na novo vzvratno ogledalo z integriranim LCD-jem. Ena boljših pogruntavščin. Materiala je bilo za manj kot 50 evrov s Kitajske.

 

Je pa res, da če si vajen piskanja, potem raje senzorje. Čeprav večina "aftermarket" senzorjev ni prav blazno natančnih.

 

Sicer pa ima kar veliko japonskih vozil zadnjih let le kamero za rikverc (brez senzorjev) - sploh na "ne-EU" trgih.

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

Napisano
pred 15 minutami je robz napisal:

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

Je že enkrat bilo napisano nekje pri navodilih za montažo kamere,da so kabli že tovarniško speljani nazaj😊

Napisano
pred 2 urama je robz napisal:

A je kdo naknadno montiral park senzorje? Našel sem tole spletno stran in se mi zdi 500eur kar drago za spredaj in zadaj. Nekdo mi je predlagal, da montiram kamero.. Imate kaksne izkusnje oz. priporočila?

Če ne potrebuješ sprednjih, za zadaj je to rešitev 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

Napisano
Pravkar je robertk6 napisal:

Če ne potrebuješ sprednjih, za zadaj je to rešitev 

Tracer RVIEW S1 vzvratna kamera za avto, brezžična, komplet | mimovrste=)

To mi je nekdo ze priporocal, mozno, da celo ti. Hvala, ampak mi je tale ekrancek na armaturi tako grd, da grem rajs senzorje vgradit :D idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.