Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 12. 4. 2018 ob 18:18 je Boss napisal:

Zato, ke si jo vozil kot dizla :P

Tipo? Kako? Sem dal gas in je ?la kot je ?la.Tako smuthhh. Nobenega ?usa,tako nekako na mehko.Ne razumem, da me 165 konj ne prepri?a. Najbr? res ne znam ve? vozit benzinarja. :)

 

 

Napisano

Bencinar rabi obrate. Ne vem, no 9s do 100 km/h ni ravno po?asi, sploh ker gre za atmosferca.

 

175 dizel vs. 165 benz je dobro sekundo razlike do 100 km/h. ?e bi bil menjalnik od dizla, bi verjetno tudi bencinar bolje pospe?eval. Pa tudi 100 % ve? navora (210 vs. 420) se mora nekje poznati. :)

 

 

post-5919-0-20471500-1523602663_thumb.jpg

Napisano

Poanta nasega zezanja je, kje bos to sekundo rabil fant?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 9:26 je 323 BA napisal:

De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?

Ti kar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 9:26 je 323 BA napisal:

De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?

Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.

33112_1.png

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 13:33 je Boss napisal:

Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.

Tudi jaz sem nabavil kokice in kokakolo... in ?akam...

 

 

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 14:18 je jures napisal:

Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....

http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/

 

Kot tudi za vse ostale.....

Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti?

 

 

Napisano

Berjetno se kak sW dobis poleg pa se igras

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 14:46 je Alex napisal:

Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti?

 

Bi se strinjal z Juretom, ponavadi ima? ve? dostopa, ali pa dodatne storitve (logiranje in potem remote tuning). 

 

Sicer pa res mora? preveriti konje na istem dynu pred in po posegu. Ker, ?e je res edina razlika software je to super. Ni pa iz stali??a zavarovanja razlika (da bi presko?il razred), da bi bil zaradi tega planiral ?lovek nakup ?vohnej?e.

0-100 so pomembni samo pri 18ih, mi bolj resni/starej?i ljudje merimo 100-200.  :rolleyes:

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 14:18 je jures napisal:

Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....

http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/

 

Kot tudi za vse ostale.....

To ni Custom tailored ECU Calibration , to je kot pedalbox https://www.pedalbox.com/en/mazda/6-stufenheck-gj-gh-2012/2-0-146ps-107kw-1998ccm/pedalbox.html  za bolj?i odziv stopalke za gas . Tisti prirastek ki ga pa ponujajo, obljubljajo pa zihr ni realn ?e gre za to kar mislim  :ne vem:

Napisano

Jest imam ta pedal box samo nevem, ce sem ga 2x vklopil :). Mislite da ta pedalbox nemore nic skodovati loputi za gas  ali pa ECUju ? Vem da tam pod pogostimi vprasnji pise da je to vse varno, ampak me zanima kako je to v praksi.

Napisano
  dne 13. 4. 2018 ob 21:33 je koroska18 napisal:

To ti samo ?trom pove?a v stikalu pedala za gas :ouje:

Kolk bi letel ?ele ?e bi ?vasaparat priklopil na stikalo za gas :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kolikor vem (sem gledal za Clia RS) Te zadeve ponavadi samo naredijo bypass, da ko pritisne? gas, se loputa tudi takoj in toliko odpre. Ker ima dosti teh avtov, katerim ro?ice letijo iz avspuha tako sprogramirano vse skupaj, zaradi emisij, porabe in recimo tudi udobja (?e nenadno dozira? gas, da avto ne cukne ampak malo po?asneje, udobneje). 

Napisano

Sam koncept delovanja pedal boxa poznam me pa zanima ce lahko ta zadeva kako skoduje avtu?

Napisano

Kak?en box neki... :)

 

0-100 bo verjetno ob?utno izbolj?anje, 100-200 pa bolj ?e naprej bolj bogo, tako kot je ?e sedaj. Navsezadnje je avto udoben dru?inski karavan in noben ?portnik. Po?akajmo na 2.5T 250 PS, upam da pride v karavana, predvsem pa v Evropo. Sicer ?al ne ka?e, da se bo to zgodilo.

 

Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.

 

?e se zadeva realizira, vsekakor prilepim grafe before/after. Sicer ne izklju?ujem mo?nosti, da nima avto morda ?e sedaj enakih PS, kot pa 165 verzija, ob?utek lenosti je zaradi zelo dolgega menjalnika. 4. prestava = 215 km/h po ?tevcu (205 po GPS), 5. morda kak km/h ve?, 6. pa vmax celo malce pade.

Napisano
  dne 16. 4. 2018 ob 6:14 je 323 BA napisal:

Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche4713-mazda-6-2-0.htm

 

Nekaj je no. Ni 100% ampak druga?e je dostikrat uporabno za take primerjave ki jih vidim rad dela?. Ker jih tudi jaz v?asih, sploh ko nabavljam avto. In no, 100-200 je re?eno malo v hecu (?eprav pri na?ih avtih to res gledamo) ampak kar se uporabnosti ti?e je pa 60-100 80-120 kar fajn, zaradi prehitevanja, dinami?ne vo?nje ?ez ovinke pri taki hitrosti..

Napisano

Hvala, stran sicer poznam. 0-200 niti ne navajajo, ker je bolj kot ne ?alost oziroma preblizu kon?ne hitrosti. :)

 

Zanimivo, da je 0-100 claimed 9,5, izmerjeno pa 9,2. Toliko naj bi imela 165 verzija. Ne vem ali ne bi zadeve pustil tako kot je, morda je ?ipanje na 170 nateg. Sploh, ker se vsekakor da manipulirati z vrednostmi prikaza grafa mo?i before/after na dyno, ?eprav bi bil dejanski rezultat po "?ipanju" (namenoma v navednicah) zelo podoben.

 

?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.

Napisano
  dne 18. 4. 2018 ob 6:53 je 323 BA napisal:

?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.

 

Pametno. Tudi sam imam naprimer dolo?en odsek ravnine kjer merim naprimer koliko dobim do dolo?ene to?ke (v drugi, da ne bo kdo mislil da kaka vi?ja hitrost). 0-100 pa sam iz istega razloga ?e dolgo ne merim. Dyno pa, ?e je operater fer, bo ?e dal vsaki? iste parametre in ne bo nekaj manipuliral. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.