Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pregrevanje in avtomatika sta kriva za nihanje

 

Tunerc ja.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

@mazdaman a to ste bli s tisto mazdo, k ji je blo treba prej oz. pol turbino menjat? :) Js mam 2.2 Skyactiv-D 150 in me zanima, ?e bi se spla?a it mapirat na 175?

Napisano

Ja, na tej se je hitro po tem menjala turbina. 

?e ti je 150 KM premalo potem se ti spla?a iti tja ?e ne pa je ?koda denarja.

Po ob?utku se je poznalo dvig iz 176 na 205 KM a se je potem vseeno pustilo na serijskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo, a je varno? Bo delovalo vse kot mora ali bi moral vsake dva dni hodit nazaj v nm?

 

 

Napisano

Dokler ima? garancijo, raje pusti tako kot je. Bojda se konkretnega posega pri mazdi ne da prepoznati, a vsekakor lahko vidijo, da je nekdo dostopal do motornega SW.

Napisano

Garancija gone. Bolj me skrbi dodatna obraba ostalih delov motorja in menjalnika. Torej ho?te re?t, da med serijsko 150 in 175 ni neke razlike in se niti ne spla?a? Sem pa ?e tako sem po mnenju modrih 250? prehiter xD

Napisano

?e je vredu narejen ?iptuning, pol na?eloma ne bi smelo bit ni? narobe oz. ne bi smela bit ve?ja obraba motorja, je pa pri tem dost odvisno kako vozi? avto, ?e ga mrzlega ?pona? do blokade.... bo v vsakem primeru ve?ja obraba komponent motorja.

BTW: Najve?ja obraba motorja se dogaja vedno ko ?tartamo mrzel motor, zato je za sam motor bolj?e da ima ve? dolgih prevo?enih kilometrov, kot pa malo kilometrov in ve? mrzlih v?igov, po doma?e povedano mestne vo?nje do trgovine...delajo ?kodo motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

 

 

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

?e se bo? odlo?il iti tja bo? poro?al, kako se obnese. :)

 

 

Napisano

Po mojih podatki imata D150 in D175 enak Final drive (diferencial), razli?ni zobniki so samo v 1.prestavi in rikvercu, vsi ostali zobniki so isti.

Se pravi v prvi in rikvercu ima D150 kraj?e prestavno razmerje vse ostalo je enako, tak da bi morala ?ipana D150 potegnit skor identi?no.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Labi ostan pri stiklih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj si to lepu za ene linke?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mah, linki so bli pravi pol ne vem kaj se je zgodil... Skratka, zdaj mi odpre bmw 850i...

Kaksen legendaren bmw, ko so bli tapravi bemveji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

Ja

Napisano

150

 

175

 

Sicer pri 150 ni vseh prestav, ampak se zelo o?itno vidi razlika napram 175:

1. prestava: 45 vs. 55 km/h

2. prestava: 80 vs. 95 km/h

 

O?itno je diferencial drug, tako kot pri bencinarkah 145:165. Da bi ?li razvijat dva razli?na menjalnika za 20-25 konjev razlike, se verjetno nikakor ne bi izpla?alo.

Napisano

Vidim, da gre 150 konjska ?ez 90 v drugi?Zanimivo.

Kaj bi to pomenilo, ?e bi ?ipali 150 konjsko na 183,kolikor obljubljajo tunerji? kaj je bolj?e,dalj?e prestave ali kraj?e?

Druga opcija je 215 konjev.

 

 

Napisano

Za ni?jo porabo in ?ivljenjsko dobo motorja so bolj?e kraj?e prestave, za pospe?ke in ?ivljenjsko dobo sklopke pa dalj?e. :)

Ravno obratno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Je Petrol mislil, da bodo z njim potegnili pa so ga samo nategnili. In prav je tako.
    • Škoda, da nisi nekaj v stilu: "za dobro rit, joške in dolge noge mi tud do 20 cm zraste in traja še bistveno več kot 20minut.
    • Sem včeraj pri starejši sosedi kosil, pa me vpraša: - "A boš kozarec vode?" Ji odgovorim: - "Ah, ne bi, vodo še pralni stroj ven meče..."
    • Res je, eni so še slabši na drogah in alkoholu.   Vse drži kar pišete, ampak en glavnih vzrokov je tudi čedalje bolj kapitalistična miselnost in da je treba delat več in več ter dlje in dlje. Starši prihajajo domov izmozgani, uničeni, brez volje se ukvarjat s čimerkoli. Kot se je nekoč prihajalo domov malo čez dve ali čez tri, je danes standard vsaj do petih, šestih ali celo sedmih.   Moji starši recimo niso prihajali domov utrujeni in tretjino dneva je bilo res namenjeno družini. Mama je recimo dva tedna govorila, kako je bilo grozno, ker so morali na vsake kvatre kdaj podaljšati za kako uro ali dve. Danes je to dnevni standard.    Delavske pravice so le mrtva črka na papirju in če želiš obdržati službo jih ne privlečeš na plano. Zakaj so uzakonili pravico do odklopa, ker je šlo že tako daleč, da so bili delavci 24/7 na voljo delodajalacu oziroma nadrejenim.   To razlagam bolj zato, da telefoni niso glavno zlo, ampak so postali nadomestek in mašilo odsotnih in utrujenih staršev, Ne ni to izgovor, ampak je le oris današnje situacije. 
    • Ki čm, k sm kmet an s hribu doma...   Pelem se jaz s traktorjem čez vas, ko vidim eno fletno, ki se sprehaja. Me je tak zmešala, da sem napačen travnik zbaliral...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.