Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv


323 BA

Priporočeno sporočilo

Zato, ke si jo vozil kot dizla :P

Tipo? Kako? Sem dal gas in je ?la kot je ?la.Tako smuthhh. Nobenega ?usa,tako nekako na mehko.Ne razumem, da me 165 konj ne prepri?a. Najbr? res ne znam ve? vozit benzinarja. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinar rabi obrate. Ne vem, no 9s do 100 km/h ni ravno po?asi, sploh ker gre za atmosferca.

 

175 dizel vs. 165 benz je dobro sekundo razlike do 100 km/h. ?e bi bil menjalnik od dizla, bi verjetno tudi bencinar bolje pospe?eval. Pa tudi 100 % ve? navora (210 vs. 420) se mora nekje poznati. :)

 

 

post-5919-0-20471500-1523602663_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?

Ti kar.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

De?ko, ?e lahko za male pare iz 145 verzije naredi? 165 (170). Why not?

Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam... ?e bo? pa imel mo?nost in preveril na valjih pred in po posegu, kolk je razlike bi pa z veseljem videl ta rezultat. Ker ?e se da samo softwaresko zadevo natjunat, zakaj pa ne.

Tudi jaz sem nabavil kokice in kokakolo... in ?akam...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....

http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/

 

Kot tudi za vse ostale.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....

http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/

 

Kot tudi za vse ostale.....

Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja...in v ?em je to?no razlika med Chip tuning in Chip tuning PRO ? V imenu?? v barvi plo??ice v notranjosti?

 

Bi se strinjal z Juretom, ponavadi ima? ve? dostopa, ali pa dodatne storitve (logiranje in potem remote tuning). 

 

Sicer pa res mora? preveriti konje na istem dynu pred in po posegu. Ker, ?e je res edina razlika software je to super. Ni pa iz stali??a zavarovanja razlika (da bi presko?il razred), da bi bil zaradi tega planiral ?lovek nakup ?vohnej?e.

0-100 so pomembni samo pri 18ih, mi bolj resni/starej?i ljudje merimo 100-200.  :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pazi to zdaj se za ta motor ze ponuja power box.....

http://www.tuning-powerbox.nl/chiptuning/mazda/6_2013/2.0_skyactiv-g_145_pk/

 

Kot tudi za vse ostale.....

To ni Custom tailored ECU Calibration , to je kot pedalbox https://www.pedalbox.com/en/mazda/6-stufenheck-gj-gh-2012/2-0-146ps-107kw-1998ccm/pedalbox.html  za bolj?i odziv stopalke za gas . Tisti prirastek ki ga pa ponujajo, obljubljajo pa zihr ni realn ?e gre za to kar mislim  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam ta pedal box samo nevem, ce sem ga 2x vklopil :). Mislite da ta pedalbox nemore nic skodovati loputi za gas  ali pa ECUju ? Vem da tam pod pogostimi vprasnji pise da je to vse varno, ampak me zanima kako je to v praksi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem (sem gledal za Clia RS) Te zadeve ponavadi samo naredijo bypass, da ko pritisne? gas, se loputa tudi takoj in toliko odpre. Ker ima dosti teh avtov, katerim ro?ice letijo iz avspuha tako sprogramirano vse skupaj, zaradi emisij, porabe in recimo tudi udobja (?e nenadno dozira? gas, da avto ne cukne ampak malo po?asneje, udobneje). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en box neki... :)

 

0-100 bo verjetno ob?utno izbolj?anje, 100-200 pa bolj ?e naprej bolj bogo, tako kot je ?e sedaj. Navsezadnje je avto udoben dru?inski karavan in noben ?portnik. Po?akajmo na 2.5T 250 PS, upam da pride v karavana, predvsem pa v Evropo. Sicer ?al ne ka?e, da se bo to zgodilo.

 

Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.

 

?e se zadeva realizira, vsekakor prilepim grafe before/after. Sicer ne izklju?ujem mo?nosti, da nima avto morda ?e sedaj enakih PS, kot pa 165 verzija, ob?utek lenosti je zaradi zelo dolgega menjalnika. 4. prestava = 215 km/h po ?tevcu (205 po GPS), 5. morda kak km/h ve?, 6. pa vmax celo malce pade.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nikjer nisem zapisal, da je 0-100 najpomembneje, vsekakor pa je edini podatek o pospe?evanju, ki ga navaja proizvajalec.

 

http://www.zeperfs.com/en/fiche4713-mazda-6-2-0.htm

 

Nekaj je no. Ni 100% ampak druga?e je dostikrat uporabno za take primerjave ki jih vidim rad dela?. Ker jih tudi jaz v?asih, sploh ko nabavljam avto. In no, 100-200 je re?eno malo v hecu (?eprav pri na?ih avtih to res gledamo) ampak kar se uporabnosti ti?e je pa 60-100 80-120 kar fajn, zaradi prehitevanja, dinami?ne vo?nje ?ez ovinke pri taki hitrosti..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, stran sicer poznam. 0-200 niti ne navajajo, ker je bolj kot ne ?alost oziroma preblizu kon?ne hitrosti. :)

 

Zanimivo, da je 0-100 claimed 9,5, izmerjeno pa 9,2. Toliko naj bi imela 165 verzija. Ne vem ali ne bi zadeve pustil tako kot je, morda je ?ipanje na 170 nateg. Sploh, ker se vsekakor da manipulirati z vrednostmi prikaza grafa mo?i before/after na dyno, ?eprav bi bil dejanski rezultat po "?ipanju" (namenoma v navednicah) zelo podoben.

 

?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ne druga?e pa ?toparica in GPS ne la?eta in bom takoj po ?ipanju s performance boxom izmeril nekaj vrednosti, predvsem pro?nost 60-120 v 3. in 4. 0-100 je itk te?ko dokazljivo oz. neoptimalen start lahko zelo vpliva na rezultat. ?e ne bo bistvenih sprememb, zadevo pa? reklamiram.

 

Pametno. Tudi sam imam naprimer dolo?en odsek ravnine kjer merim naprimer koliko dobim do dolo?ene to?ke (v drugi, da ne bo kdo mislil da kaka vi?ja hitrost). 0-100 pa sam iz istega razloga ?e dolgo ne merim. Dyno pa, ?e je operater fer, bo ?e dal vsaki? iste parametre in ne bo nekaj manipuliral. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.