Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ce usnje ni napokano (poskodovano) se ga lahko z namenskim cistilom scisti in bo spet mat.

 

Ok, bom najprej poiskusil s tem, preoble?t ga ne bi dajal, ker je avto malo?tevil?na serija, pa bi rad obdr?al original.

Napisano

Svetle?e rata zaradi znoja in ostale umazanije.

V bistvu ga z rokami nehote "spolira?",da je svetle? in gladek.

 

 

Napisano

Moj volan ima pa po 2 letih obrabljen zgornji del na na?in, da je v bistvu odstopila ?rna barva.

 

Predvidevam da bi to lahko padlo pod garancijo. Ima kdo to izku?njo?

Napisano

Jap. Nevem kdo je nekaj casa nazaj pisal in so mu zamenjali volan pod garancijio. Problem je le da bos dobil spet isti volan in bo po hitrem postopku spet oguljen :D

Napisano

Mogo?e pa ne, baje je odvisno od "sokov" osebe ki jih oddaja. Avto sem tak?en dobil, mogo?e so moje roke bolj "?iste".

Verjamem, da ti bodo zamenjali volan pod garancijo. A ?e se ti ponovno to zgodi, bi ti svetoval, da ga da? preoble?i v pravo perforirano usnje. In ima? mir za vedno. Jaz bi to sigurno naredil, ?e bi imel tak problem.

Druga?e je pa to "usnje" na mojem volanu kot novo, ?eprav je tvoja novej?i letnik.

Verjetno je res odvisno, koliko se kdo poti oz. kak?no kislost ko?e ima.

 

 

Napisano

Al pa prstan. ?e bo? delal v lastni re?iji se pozanimaj kako vpliva na gretje volana.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Mazda uporablja ve?inoma usnje z imenom leatherette. To je umetno usnje, sicer se zelo pribli?a pravemu po ob?utku in videzu, celo vonj ima enak,ker mu dodajajo iste di?ave kot pravemu.

Prepoznamo ga po tem, da ima z zadnje strani tkanino.

Bdw, pravo usnje original smrdi za se zjokati. To, kar mi vohamo kot vonj usnja je umeten vonj.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tko, v ?etrtek grem po nov volan, so mi priznali garancijo na olu??eno barvo.

 

Kater letnik vozila ima??

 

 

Mene pa zanima, kaj priporo?ate, ko je usnje na volanu postalo svetle?e? V?e? mi je original, ko je mat. Avto je star 5 let ima cca 80k km.

 

 

Ok, bom najprej poiskusil s tem, preoble?t ga ne bi dajal, ker je avto malo?tevil?na serija, pa bi rad obdr?al original.

 

A to na CX-3?

 

 

 

 

----

 

Ali kdo uporablja recimo rob?ke iz Lidla/Hoferja? Jaz sem ravno ta teden kupil en paket, ker so jih imeli na zalogi v katalogu. Pi?e specifi?no za usnjene sede?e ampak nikakor ne nana?at na volan in prestavno ro?ico.  :blink:  :ne vem: ?!! Si re?em ok bom probal, sem obrisal sede?e in so bili precej vla?ni in mastni ampak so se v dveh minutah prakti?no izsu?ili in mi spet ni bilo ni? jasno.  :lol:

Napisano

Kater letnik vozila ima??

 

 

 

 

 

A to na CX-3?

 

 

 

 

----

 

Ali kdo uporablja recimo rob?ke iz Lidla/Hoferja? Jaz sem ravno ta teden kupil en paket, ker so jih imeli na zalogi v katalogu. Pi?e specifi?no za usnjene sede?e ampak nikakor ne nana?at na volan in prestavno ro?ico.  :blink:  :ne vem: ?!! Si re?em ok bom probal, sem obrisal sede?e in so bili precej vla?ni in mastni ampak so se v dveh minutah prakti?no izsu?ili in mi spet ni bilo ni? jasno.  :lol:

Ne na drugem avtu Fiat 500 Gucci

  • 3 leta kasneje...
Napisano (urejeno)

Je mogoče že kdo poskusil kremo za usnje LRC Leather Protection Cream?

Dobi se jo na spoliraj.si.

Popravljeno od J_ernej
Napisano

Ne, ampak spoliraj si ima ponavadi kvalitetene produkte tako, da če kupiš ne boš kaj zgrešil

 


image.jpeg

 

Napisano

Kakšna pa je cena tega izdelka?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

Kakšna pa je cena tega izdelka?

Lahko bi mal pobrskal po netu ane.. 23€

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 45 minutami je J_ernej napisal:

Je mogoče že kdo poskusil kremo za usnje LRC Leather Protection Cream?

Dobi se jo na spoliraj.si.

Glede na to da si nov na forumu, jaz ti odsvetujem da drgneš karkšnekoli kreme po volanu. So zelo občutljivi, meni se zdi da odkar mažem je samo še slabši.

Napisano (urejeno)

 

pred 46 minutami je NevLado napisal:

Glede na to da si nov na forumu, jaz ti odsvetujem da drgneš karkšnekoli kreme po volanu. So zelo občutljivi, meni se zdi da odkar mažem je samo še slabši.

Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.

Popravljeno od J_ernej

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.