Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če gledaš z vidika kako je pravilno je napisano na tablici, če pa gledaš kako komu paše je pa čisto druga stvar. Je pa vedno bolše imeti malo več kot malo manj od predpisanega. Vulkanizerji vsaj pri nas pumpajo  2.5 vsem znamkam vse štiri gume tako da..... ne bom komentiral kaj si mislim. :party0035: Pa vsaj na kak mesec dni ali pogosteje preveriš kako je stanje. Pri meni ponavadi po nekje 14 dneh pade pritisk ker se gume dobro uležejo in jih je potrebno malo dofilat potem imam pa mir do jeseni, ob kontroli! 

Napisano
dne 30. 5. 2020 ob 10:05 je Bini napisal:

Če gledaš z vidika kako je pravilno je napisano na tablici, če pa gledaš kako komu paše je pa čisto druga stvar. Je pa vedno bolše imeti malo več kot malo manj od predpisanega. Vulkanizerji vsaj pri nas pumpajo  2.5 vsem znamkam vse štiri gume tako da..... ne bom komentiral kaj si mislim. :party0035: Pa vsaj na kak mesec dni ali pogosteje preveriš kako je stanje. Pri meni ponavadi po nekje 14 dneh pade pritisk ker se gume dobro uležejo in jih je potrebno malo dofilat potem imam pa mir do jeseni, ob kontroli! 

Kaj pa ta sistem od Mazde, koliko 0,x bar zazna padca? 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Kaj pa ta sistem od Mazde, koliko 0,x bar zazna padca? 

Jaz imam še sistem preko senzorja ABS in me še ni nikoli opozoril,tako da ne vem točno. Verjetno piše kje v priročniku. 

Napisano

Pri 2.gen M6 če se dobro spomnim opozarja ko pade tlak pod 1.8 bara. Ima pa direktni sistem prek senzorjev v ventilih.  

Drgač pa je pri meni fajn to da lahko vsak trenutek pogledam kolk je ktera guma napumpana in kolk je temperatura gume. 😎

IMG_20190416_140501.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Aless napisal:

Pri 2.gen M6 če se dobro spomnim opozarja ko pade tlak pod 1.8 bara. Ima pa direktni sistem prek senzorjev v ventilih.  

Drgač pa je pri meni fajn to da lahko vsak trenutek pogledam kolk je ktera guma napumpana in kolk je temperatura gume. 😎

IMG_20190416_140501.jpg

A pred vožnjo kaj segrevaš gume ali štartaš kar z mrzlimi? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Itak da segrevam gume, mam grelce za gume😁😁😁

Saj veš da traktorji imajo preveč navora pol pa mrzle gume ne držijo🏎️

  • Všeč 1
  • Haha 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Joj zej si me spomnu kak je to grozno, ko začne sistem proti zdrsavanju delovat ... :D Ravno zadnjič sem nehote preveč pritisnil po dežju seveda ... to je tak ropot, da misliš, da se bo razletel avto :D

 

Tk da ja, kr segrevaj jih :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

A se da videti tlak v gumah na ekranu, če ima Mazda senzorje v gumah. Cx-5 2019

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kot je napisano... samo preko OBD... V menijih infotainmenta tega podatka ni...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napisano
pred 4 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Mazda 6, 150,ročni menjalnik, 225 55 17 spredaj 2.7 zadaj 2.6. Vse kar je manj je plavajoči balon, ne guma. 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Pohorc napisal:

Pozdravljeni

 

Mazda 6 karavan (bencin, ročni menjalnik), večinoma avtocesta, 2-3 potniki. Zimske pnevmatike (225 55 17) sem napolnil na 2.3 bar (spredaj) in 2.5 bar (zadaj), kot sem razbral iz mazdinega priročnika. S strani vulkanizerja in sodelavcev sem poslušal, da je treba napolniti več od navedbe na papirju. Razumel bi za primere polno obteženega avta ampak kar tako privzeto? Povprašal bi, če kdo od forumašev za pogoje, enake zgoraj navedenim, polni na podlagi izkušenj kaj drugače.

 

Vse dobro želim

Boštjan izpod Pohorja

Napumpaj na 2.6 oboje

Napisano

Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.

 

M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9

M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).

 

Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.

 

 

Napisano
pred 53 minutami je Janez007 napisal:

Sem napumpal mal več. Sem pa ženo, ki vozi M6, še posebej opozoril, da naj pove, če je avto pretrd. Zaenkrat še nobene pripombe.

 

M6 225/55 R17: spredaj 2,65; zadaj 2,9

M3 205/60 R16: spredaj 2,65; zadaj 2,9 (mogoče malenkost preveč, ker so gume kar glasne).

 

Poleg tega ugotavljam (kot je pred kratkim nekdo že omenill), da je vodlivost z zimskimi opazno slabša kot z letnimi - kar nekaj več dela z volanom, predvsem na avtocesti.

 

 

Po moje pumpaš preveč, sploh zadaj (če ne voziš vedno poln prtljažnik stvari).

 

Pa avto se najbolj predvidljivo obnaša, če so vse štiri gume napolnjene enako. Poskusi še 2,4 ali 2,5 bara v vseh ... Bo po moje lega takoj boljša.

Napisano
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Po moje pumpaš preveč, sploh zadaj (če ne voziš vedno poln prtljažnik stvari).

 

Pa avto se najbolj predvidljivo obnaša, če so vse štiri gume napolnjene enako. Poskusi še 2,4 ali 2,5 bara v vseh ... Bo po moje lega takoj boljša.

Spredaj je motor. S tem je večja teža na sprednja kolesa. Tako, da ne more bit enako napumpana gume spredaj in zadaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

 

Bolj napumpana guma verjetno zniža porabo, poslabša udobje vožnje (čutiš vsako vdolbinico na cesti) in poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Premalo napumpana guma poviša porabo in tudi poslabša lego/vodljivost avta nacesti.

 

Kaj je pa za gumo oz. njeno trajanje bolje? Nisem še videl gume, ki bi bila preveč pobrana po sredini tekalne površine, ampak jo je vedno pobralo ob robu, posebej sprednjo. Zanima me, kaj veste okoli tega drugi?

 

Mazda 3 2018:

image.png

 

Mazda 6 2018 FL:

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je NevLado napisal:

Meni zdrava pamet pravi, da si v lajfu ne bi upal pumpat gume na 3,4 bara :D 

Ob polni obremenitvi. Torej naložen ko mula:D

Tako sem jst enkrat peljal.

20170123_163511.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

33112_1.png

Napisano

Od moje brat na gti-ju tud 3bare fila. Drugač ma vse pobrane takoj:D

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.