Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav

 

I??em program za mazdo, ki bi uspel narediti kaj uporabnega.

 

Imam Mazdo 6 2005 bencin in bi rad ?elel recimo izklopiti piskanje za varnostni pas (razne moralne debate so v drugi temi)

 

Poizkusil ForScan pa nima kak?ne tak?ne mo?nosti

Prav tako ScanMaster, tam kje bi moralo to biti napi?e napako da ne podpira...

 

Zanima me kak?ne imate izku?nje? Obstaja kak?en tak program? Ali to sploh omogo?a?

 

Prej sem imel Fiat-a in tam je program Multiecuscan in lahko vse zrihta?...

 

Napisano

Dvomim, da lahko. Lahko pa odstranis tisto plastiko in odklopis zvocnik za pas pa je problem solved :)

Napisano

Z forscanom bi se moglo dat. Kolikor sem bral se za v forscanu spreminjat Asbuilt konfiguracije in se ponovno zapi?ejo v spomin modula. Samo nisem ?e nic probal.

Malo poguglaj forscan asbuilt.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tukaj mas eno temo glede Asbuilt(cca100strani): www.mazda3revolution.com/forums/2014-2017-mazda-3-skyactiv-audio-electronics/169393-change-configuration-explore-different-functions-asbuilt-2.html

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gleda pasu je pri nas fotr resil na simpl nacin (sam tega ne podiram!!):

gres na odpad, vzames samo tist del pasa ki se zahakla ... in vstavis v svojega. In evo ... ne piska vec :)

Napisano

Sam opomba s tem ti tudi airbag ne dela., ker nima smisla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam opomba s tem ti tudi airbag ne dela., ker nima smisla

Sej ga v bistvu ne rabi?, ?e nisi pripet...ker poleti? skozi okno.

 

 

Napisano

Tudi sam bi rad odgovor, ali se da to piskanje izklopiti, ker za prestavljanje po doma?em dvori??u ne tvegam ravno ?ivljenja.

Imas pa veliko dvorisce... piskanje se zacne sele, ko gres hitreje od cca. 20 km/h ;) ... vsaj pri novjsih je tako...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Piskanje neha po cca minuti in ne za?ne ponovno.

Pri novejsih piskanje zacne pri cca. 20 km/h in zapiska petkrat... potem je nekaj casa mir.... kaksno minitko... potem pa spet zacne in ne neha, dokler se ne privezes... tako je bilo pri prejsnji sestici (2013) in sedanji CX-5... za predprejsnjo sestico (2008) se pa ne spomnim vec... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tako kot je Markym rekel pri prvi generaciji ti eno minuto najeda potem je pa mir . Je imela pa prva generacija najbolj najesen zvok kar se pasu tice :)

Napisano

Mene pa zanima kater obd2 uporabljate da se poveze z forscan? Mora pa bit bluetooth, lahk kr link direkt iz ebay. Hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Obd2 samo ?e preko kabla. Preko bt mi je crknil ravno med kalibracijo ?ob.

+ to da niso vsi kompatibilni s forscanom, tako da bodi pozoren na to.

Napisano

Jst uporabljam OBDLink MX bt, v bistvu ga mam skoz prklopljenega v avtu da mi lepo ka?e podatke na android radiju preko torque.

Drga? pa je vredu ker je 100kompatibilen z forscanom ima, je kao najhitrejsi bt obd adapter in podpira skor vse protokole, hscan, mscan...aja pa superca je to da ce ga imas vedno prillopljenega v avtu, se da nastavit da ti gre avtomatsko v sleepmode ko ni v uporabi in ne porablja akumulatorja za brezveze.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz imam Kitajca in mi je komaj sedaj ko imam nov telefon uspelo ?e povezati na forscan preko bt. Je najbolje probati.

 

 

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Jst uporabljam OBDLink MX bt, v bistvu ga mam skoz prklopljenega v avtu da mi lepo ka?e podatke na android radiju preko torque.

Drga? pa je vredu ker je 100kompatibilen z forscanom ima, je kao najhitrejsi bt obd adapter in podpira skor vse protokole, hscan, mscan...aja pa superca je to da ce ga imas vedno prillopljenega v avtu, se da nastavit da ti gre avtomatsko v sleepmode ko ni v uporabi in ne porablja akumulatorja za brezveze.

Od kod pa si? I??em nek obdobju, da bi delal na ssangyongu in bi moral probati ali morda ta dela.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

 

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

 

Jaz imam Kitajca in mi je komaj sedaj ko imam nov telefon uspelo ?e povezati na forscan preko bt. Je najbolje probati.

 

 

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Od kod pa si? I??em nek obdobju, da bi delal na ssangyongu in bi moral probati ali morda ta dela.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Sem iz Murske Sobote.

Za te OBD adapterje pa delajo na?eloma z vsemi avti, odvisno je pa? katere protokole podpira in od software.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam kitajca za 3e in se normalno poveze preko BT na telefon. Lahko berem in brisem napake ter spremljam live data (napetost lambd, pretok zraka, RPM itd.). Za mene vec kot dovolj, saj ne mislim oz. nocem nic stelati okoli ECUja in kaj na novo programirat :). Moja poanta nakupa tega obdja je bila, da lahko diagnosticiram napako. Thats it :)

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

A komu forscan lite za anroid, danes po update-u ne deluje ve?? Meni javi sedaj da imam fake elm327 adapter  <_<

Napisano

Jst uporabljam OBDLink MX bt, v bistvu ga mam skoz prklopljenega v avtu da mi lepo ka?e podatke na android radiju preko torque.

Drga? pa je vredu ker je 100kompatibilen z forscanom ima, je kao najhitrejsi bt obd adapter in podpira skor vse protokole, hscan, mscan...aja pa superca je to da ce ga imas vedno prillopljenega v avtu, se da nastavit da ti gre avtomatsko v sleepmode ko ni v uporabi in ne porablja akumulatorja za brezveze.

A ni tako da ce je avto ugasnjen ta afapter ne dobi napetosti, in zato tudi ne porablja energije?

Moj je tudi non stop vstekan, tako da ko prizgem avto se avtonatsko sam poveze z telefono.

Napisano

A ni tako da ce je avto ugasnjen ta afapter ne dobi napetosti, in zato tudi ne porablja energije?

Moj je tudi non stop vstekan, tako da ko prizgem avto se avtonatsko sam poveze z telefono.

 

Kot je ?e markym povedal je napetost tudi ko vzame? klju? ven, tako obd adapter vle?e vedno ?trom (odvisno od adapterja eni ve? eni manj).

Na obd konektorju je na pinu 14 stalni 12+, na pinu 4 pa masa.

post-5522-0-11000500-1547365695.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.