Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core :)

 

Ceniki-2017060_2338DA6F.png

 

Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...

Ja to je res, zdaj se spounim poune cene in je res bla 20.390 eur. Sem si pa izboril nekaj popusta tako da je bla cena avta na koncu zato ni?ja.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Noja... primerjat je treba primerljivo... Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust :D  ... Taka je bila cena po ceniku ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja sej pravim, pozubu sem kak?na je bila takrat pouna cena po ceniku in da sem dobiu popust...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust :D  

 

hihi... jaz jaz jaz  :lol:

33112_1.png

Napisano

hihi... jaz jaz jaz  :lol:

vedno manj verjamem, da si bos ta popust izboril pri Mazdi... Drugi ga itak ze sami dajo, samo da prides v salon ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda ima v Slovenji za razliko ve?ine proizvajalcev realne cene, zato popusti v smislu do 8k EUR kot recimo pri Citroenu ali Oplu niso potrebni.

 

Mazda6 G145 attraction v Avstriji recimo stane ca. 36.000 EUR, ko ti dajo na testno dobro leto staro z 9.000 kilometri 9k popusta, se to sli?i izjemno velikodu?no, a kaj ko tudi na nov avto dobi? ca. 5k popusta. Vsekakor pa so avti gor ca. ca. 15 % dra?ji.  Boss: da malo postavim malo v kontekst, zakaj sem za svojo 3 leta staro ?e vedno dobil 19k, pri nas bi bilo ca. 17k realno.

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

33112_1.png

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

Napisano

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

Napisano

Meni se ne zdi, da nujno preferira nemce. Tam kjer mazda res blesti (ro?ni menjalnik, haptika notranosti pri novih modelih), avto vsekakor upravi?eno pohvali.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Napisano

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

 

Ok zelo na kratko:

- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.

- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.

- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.

- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?

- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.

- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.

- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.

-

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

 

Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju.

33112_1.png

Napisano

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Hm... za nemce verjetno nikoli ne bo, ker za njih je samo nem?ko dobro. Seveda je premium, recimo proti bmw 3-ki je 6-ka noter cel razred vi?je.

 

 

Napisano

A sta trojka in ?estka v istem razredu?

Ja, pribli?no. Vsaj ponavadi jih trpajo v isti razred. S tem, da bmw 3 nima nikakr?nega prtlja?nika.

 

 

Napisano

V vseh primerjalnih testih kar radi testirajo a4, c klaso, serijo 3 z raznimi talisman-i, passati,ipd.. torej tudi z Mazdo 6.

 

Je pa res , da so te trije (a4,3,c) malenkost mansji ,vendar baje bolj premium.

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Napisano

jaz ne stekam, to kar boss pravi, avto ima 466cm pa je utesnjen?

par let 10 let nazaj so toliko centimetrov imeli avti ala mazda 6 prve generacije (467) pa je imela prostora res celo prevec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Kako misli? utesnjeni?... premalo prostora spredaj?, premalo na zadnjih sede?ih, pretemno? Ker mazda 6 ni ni? od tega. Kve?emu bi lahko rekli, da se po?uti? kot v ?portnem avtu. ?e to misli?, potem ja. Se strinjam.

 

 

Napisano

Utesnjen ob?utek, verjetno zaradi manj?ih stekel. Itak ni noben od teh avtov BMW 3,6 mazda 6 pojem prostornosti. Za to so drugi avtomobilski razredi (enoprostorci, kolikor jih je ?e ostalo) oziroma starej?i avti (mazda 6 prve in druge generacije).

Napisano

No, ko se vsedem iz 6-ke prve generacije v rde?o pu??ico nimam nikoli ob?utka utesnjenosti, kve?jemu ve?je varnosti. Tiste nizke ?ipe v 6-ki prve generacije so kr neki. Kot, da si napol zunaj avta. V avtu mora? bit zabarikadiran, druga?e si pa kupi? kabrio, kjer je vse odprto, prostorno, svetlo, nad glavo ima? samo nebo.

To je prostornost ne pa enoprostorci. Tisti so namenjeni bolj za preva?ati pra?i?ke in cement zadaj. Spotoma lahko zapeljejo ?e kakega pacienta na prednjih sede?ih.

Razumem velike dru?ine, ki imajo kopico otrok ampak zakaj ga rabi recimo mlad par, mi je ?e sam?

Mogo?e se po?utijo ?e ostareli pri mladih letih? Kdo bi vedel?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.