Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core :)

 

Ceniki-2017060_2338DA6F.png

 

Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...

Ja to je res, zdaj se spounim poune cene in je res bla 20.390 eur. Sem si pa izboril nekaj popusta tako da je bla cena avta na koncu zato ni?ja.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Noja... primerjat je treba primerljivo... Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust :D  ... Taka je bila cena po ceniku ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja sej pravim, pozubu sem kak?na je bila takrat pouna cena po ceniku in da sem dobiu popust...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust :D  

 

hihi... jaz jaz jaz  :lol:

33112_1.png

Napisano

hihi... jaz jaz jaz  :lol:

vedno manj verjamem, da si bos ta popust izboril pri Mazdi... Drugi ga itak ze sami dajo, samo da prides v salon ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda ima v Slovenji za razliko ve?ine proizvajalcev realne cene, zato popusti v smislu do 8k EUR kot recimo pri Citroenu ali Oplu niso potrebni.

 

Mazda6 G145 attraction v Avstriji recimo stane ca. 36.000 EUR, ko ti dajo na testno dobro leto staro z 9.000 kilometri 9k popusta, se to sli?i izjemno velikodu?no, a kaj ko tudi na nov avto dobi? ca. 5k popusta. Vsekakor pa so avti gor ca. ca. 15 % dra?ji.  Boss: da malo postavim malo v kontekst, zakaj sem za svojo 3 leta staro ?e vedno dobil 19k, pri nas bi bilo ca. 17k realno.

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

33112_1.png

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

Napisano

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

Napisano

Meni se ne zdi, da nujno preferira nemce. Tam kjer mazda res blesti (ro?ni menjalnik, haptika notranosti pri novih modelih), avto vsekakor upravi?eno pohvali.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Napisano

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

 

Ok zelo na kratko:

- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.

- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.

- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.

- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?

- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.

- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.

- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.

-

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

 

Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju.

33112_1.png

Napisano

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Hm... za nemce verjetno nikoli ne bo, ker za njih je samo nem?ko dobro. Seveda je premium, recimo proti bmw 3-ki je 6-ka noter cel razred vi?je.

 

 

Napisano

A sta trojka in ?estka v istem razredu?

Ja, pribli?no. Vsaj ponavadi jih trpajo v isti razred. S tem, da bmw 3 nima nikakr?nega prtlja?nika.

 

 

Napisano

V vseh primerjalnih testih kar radi testirajo a4, c klaso, serijo 3 z raznimi talisman-i, passati,ipd.. torej tudi z Mazdo 6.

 

Je pa res , da so te trije (a4,3,c) malenkost mansji ,vendar baje bolj premium.

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Napisano

jaz ne stekam, to kar boss pravi, avto ima 466cm pa je utesnjen?

par let 10 let nazaj so toliko centimetrov imeli avti ala mazda 6 prve generacije (467) pa je imela prostora res celo prevec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Kako misli? utesnjeni?... premalo prostora spredaj?, premalo na zadnjih sede?ih, pretemno? Ker mazda 6 ni ni? od tega. Kve?emu bi lahko rekli, da se po?uti? kot v ?portnem avtu. ?e to misli?, potem ja. Se strinjam.

 

 

Napisano

Utesnjen ob?utek, verjetno zaradi manj?ih stekel. Itak ni noben od teh avtov BMW 3,6 mazda 6 pojem prostornosti. Za to so drugi avtomobilski razredi (enoprostorci, kolikor jih je ?e ostalo) oziroma starej?i avti (mazda 6 prve in druge generacije).

Napisano

No, ko se vsedem iz 6-ke prve generacije v rde?o pu??ico nimam nikoli ob?utka utesnjenosti, kve?jemu ve?je varnosti. Tiste nizke ?ipe v 6-ki prve generacije so kr neki. Kot, da si napol zunaj avta. V avtu mora? bit zabarikadiran, druga?e si pa kupi? kabrio, kjer je vse odprto, prostorno, svetlo, nad glavo ima? samo nebo.

To je prostornost ne pa enoprostorci. Tisti so namenjeni bolj za preva?ati pra?i?ke in cement zadaj. Spotoma lahko zapeljejo ?e kakega pacienta na prednjih sede?ih.

Razumem velike dru?ine, ki imajo kopico otrok ampak zakaj ga rabi recimo mlad par, mi je ?e sam?

Mogo?e se po?utijo ?e ostareli pri mladih letih? Kdo bi vedel?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.