Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.

Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp

To?no tako. Veliko italijanov tanka dizel pri nas in na njihovem mazda forumu izredno hvalijo na? omv dizel.Pa ne zaradi ni?je cene. Nekateri pravijo, da je celo bolj?i od njihovega agipa.Tako, da mislim, da ni ?tos v slabem gorivu.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp

 

?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.

 

Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa :)

 

PS: 323 BA, hvala ker si pomagal pri odlo?itvi :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.

 

Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa :)

 

PS: 323 BA, hvala ker si pomagal pri odlo?itvi :D

Hvala,kje si bi ?e lahko pove??
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nekaj vtisov iz petkove testne vo?nje:

 

- ?obe za pranje stekla so integrirane v brisalcih, sedaj je teko?ina za pranje stekel razpr?ena to?no in samo tam, kjer mora biti.

- pravi HUD display deluje bistveno elegantneje.

- na upravljanje novega infotaimenta se je potrebno navaditi, saj meniji niso ve? postavljeni v obliki polkroga, temve? en pod drugim. Sam start meni je zato na pogled nenavaden, samo ?rno bel in brez ikon. Touch screena nisem pogre?al.

- usnjeni sede?i so samo ogrevani, ne pa tudi prezra?evani

- gretje volana sem imel ves ?as vklopljeno, a dejansko nisem ?util, da bi kaj grelo?? Morda je bilo pretoplo ali pa je gretje tako ?ibko, da se ob?uti le, ?e je res mraz.

- mrzel motor ?e vedno deluje z izrazito povi?animi obrati in zamaknjenim v?igom, tako da bodo sosedje ob mrzlih jutrih ?e vedno za?udeno gledali, kak?na kosilnica od motorja je vgrajena :)

 

?e koga kaj zanima, naj vpra?a.

 

*Edit: typo

post-5919-0-36111100-1552916181_thumb.jpg

post-5919-0-42996200-1552916185_thumb.jpg

post-5919-0-08372400-1552916189_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.

 

Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.

 

Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.

To bi bilo super! Honda je pa tak grda..... Novi Auris oziroma Corola 5vrat je pa solidna. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi takoj vzel "novega" civica, ?e bi mi notranjost bla v?e?, oz bi se v nejm dobro po?util.

+ velik prtlja?nik

+ solidna cena, polno opremljen je cirka 27k (avtomatik)

+ podpora open-pilotu  (?isto avtonomna vo?nja nad 12kmh) https://comma.ai/

+ meni je zunaj lep :)

 

- noter mi deluje preve? plasti?en

- po?utje za volanom naparam mazdi je dosti slab?e.

- servis v MB je katastrofa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem lani vozil auris hibrid. Kaj vem, me ni prepri?al, sploh CVT menjalnik zelo nadle?en, ko en sesalec..Malce se bolj dotakne? gaza pa poslu?a? potem kako gre na obrate in tam ostane :)

 

Pa notri so mi neprimerno 'gr?e' od mazd. Je pa res, da so na zunaj pa naredili kar preskok in so na pogled v?e?ni avti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem lani vozil auris hibrid. Kaj vem, me ni prepri?al, sploh CVT menjalnik zelo nadle?en, ko en sesalec..Malce se bolj dotakne? gaza pa poslu?a? potem kako gre na obrate in tam ostane :)

 

Pa notri so mi neprimerno 'gr?e' od mazd. Je pa res, da so na zunaj pa naredili kar preskok in so na pogled v?e?ni avti.

Tudi pri CVT-ju so naredili lep korak naprej ker ima klasi?no prvo prestavo.

Tudi notri so se bistveno izbolj?ali. Ampak seveda vsake o?i imajo svojega malarja in prav je tako.

Pa tudi cena s popustom za polno opremljeno ni 32K

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i, ampak ?e notranjost nove M3 primerja? z novo Corollo, je mazda spet stopni?ko, ?e ne dve vi?je.

 

Tudi sam sem v trenutku slabosti pred kratkim razmi?ljal o aurisu karavanu, a se si po kratkem ogledu premislil. Peljat ga sploh nisem ?el, verjamem pa, da bi me CVT menjalnik ?e toliko bolj odvrnil od nakupa.

 

Edit: popusta je 2,5 k EUR. ?e vedno 30k EUR za avto ni?jega srednjega razreda. Veliko, ?e mene vpra?a?. Zaradi litra ali dveh (?e je veliko mesta) ni?je porabe se ne izpla?a. Pri meni bi tak avto pri?l v po?tev, ?e bi mi bila M6 karavan prevelika (pa mi ni) in hkrati seveda zato, ker mazda 3 ni na voljo kot karavan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi rekel najbr? da ja, pri corolli mi izgleda kot igra?ka. :)

 

No kaj pa tole, meni na izgleda zgleda dobro, spominja me na porscha od zadaj :) 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13944724

Samo na sliki... totalno popa?ena slika oz objektiv ribje oko.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.