Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Drugi razred, seveda je ve?ji. Tudi meni je nov 508 neverjetno lep, sploh SW.

 

Res je drug razred, ampak polno opremljena 3jka-AT bo mogo?e kaka 2 jurja cenej?a od te 508, ki sem jo jaz gledal. (primerljiva oprema)

Napisano

Jaz se vedno bolj spogledujem s peugeotom 508 ( za 32k?). 

Bom pa vseeno ?e tolko po?akal da vidim, oz. se peljem s 3jko.

 

PS. Samo francoz... :(

razen baterije meni vse dela ze 2 leti in 55.000km, jaz sem v preteklosti prepljuval francoze zdaj jih lahko samo pohvalim.

 

Ce gres v novega samo pazi garancijo osnova je 2 leti, a ob nakupu je sitnica dodati ?e 2 ali 3 leta, po nakupu pa pasje drago. Jaz sem pa? testnega vzel, ki je bil ?e kakr?en je bil. 

Res je drug razred, ampak polno opremljena 3jka-AT bo mogo?e kaka 2 jurja cenej?a od te 508, ki sem jo jaz gledal. (primerljiva oprema)

ja in ob tem je mazda tista ki je draga, ne more? 508 primerjat z mazdo 3, to je avto razreda mazda 6

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

razen baterije meni vse dela ze 2 leti in 55.000km, jaz sem v preteklosti prepljuval francoze zdaj jih lahko samo pohvalim.

 

Ce gres v novega samo pazi garancijo osnova je 2 leti, a ob nakupu je sitnica dodati ?e 2 ali 3 leta, po nakupu pa pasje drago. Jaz sem pa? testnega vzel, ki je bil ?e kakr?en je bil. 

 

ja in ob tem je mazda tista ki je draga, ne more? 508 primerjat z mazdo 3, to je avto razreda mazda 6

sem pogledal malo to ?udi od novega 508...sptedaj ima tak bebav nasmeh (une kao dnevne lu?i) , kot da bi bil malo prismuknjen. V glavnem neposre?en sprednji del in ?e kar grd avto nasploh. V?asih so pe?oji vsaj izgledali lepo, ?e ?e niso bili kvalitetni avti.

 

 

Napisano

Karavan je hud, drugega pa ne gledam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem pogledal malo to ?udi od novega 508...sptedaj ima tak bebav nasmeh (une kao dnevne lu?i) , kot da bi bil malo prismuknjen. V glavnem neposre?en sprednji del in ?e kar grd avto nasploh. V?asih so pe?oji vsaj izgledali lepo, ?e ?e niso bili kvalitetni avti.

Ni tako hudo, je pa 6tica dost lep?a,3ka je pa tako dosti manj?a....

Napisano

Ni tako hudo, je pa 6tica dost lep?a,3ka je pa tako dosti manj?a....

jaz ?e kavbojk ne kupim, ?e niso lepe ne pa avta. :)

 

 

Napisano

Vsake o?i imajo svojega malarja... Meni je pa 508 limuzina blazno v?e?, tudi Mazda 6 je lepa... Kar se pa ti?e zanesljivosti je pa malce odvisno tudi od sre?e. Sam sem bil nad Mazdo3 kar malce razo?aran sploh s poprodajnimi storitvami - servis in re?evanje reklamacij.

Napisano

Vsake o?i imajo svojega malarja... Meni je pa 508 limuzina blazno v?e?, tudi Mazda 6 je lepa... Kar se pa ti?e zanesljivosti je pa malce odvisno tudi od sre?e. Sam sem bil nad Mazdo3 kar malce razo?aran sploh s poprodajnimi storitvami - servis in re?evanje reklamacij.

To je res... ampak, ko je stvar lepa je lepa ve?ini ljudi. To je umetnost dobrih oblikovalcev, da

vzbudijo vizuelna ?ustva. Te?ko je recimo ugoditi z obliko vsem kontinentom oziroma kupcem. Dobra oblika je brez?asna, tak?en avto je lep tudi po desetletju, drugi povpre?ni so pa samo trenutno "modni". Za peugeot recimo je neko? risal Pininfarina (model 306) , ?e bolj je pa navdu?il z modelom 406 coupe davnega leta 95 in ta avto je lep po vseh estetskih standardih ?e dan danes.

Ko so prevzeli oblikovne vajeti pe?ojevi oblikovalci je doba lepih pe?ojev minila. Sedaj so le ?e konfekcijski modni avti z omejenim trajanjem v?e?nosti...

 

 

Napisano

?ak ne ?tekam, zakaj to?no primerjate trojko z avtom enega razreda vi?je po velikosti in zraven jamrate okoli velikosti prtlja?nika? Kaj tu ni jasn?

 

(Prej?nja 508ka je mela notranjost razporejeno ?e bolj bebavo kot nemci, z groznim infotainmentom in prakti?no ni? placa za odlaganje stvari. Upam da so to zdaj zrihtali.)

Napisano

Med crossoveji (to je tista stvar ki jo danes mora? imet, ?ene nisi in)  pi?o zanesljivo pelje lulat ostale v dizajnu.

 

no, no, tej kros-overji pa res ne morejo bit lepi. So grdi in gr?i. Tu govorimo o avtih ne o skropucalih aka preoble?enih oslih v lipicance. (beri dvignjeni avti z plasti?nimi blatniki in dvignjenimi sede?i)

 

 

Napisano

?ak ne ?tekam, zakaj to?no primerjate trojko z avtom enega razreda vi?je po velikosti in zraven jamrate okoli velikosti prtlja?nika? Kaj tu ni jasn?

Vse... samo fastback vrata namesto bebastega prtlja?nika pa je avto ?isto drugi nivo uporabnosti. Limo trojka ima 440 litrov prtlja?nika in to je dovolj, problem je samo, da ne more? ?isto ni? ve?jega not vtaknit, da o biciklu sploh ne govorim. A je res tako te?ko to narest? Mater v 6-ki so v prej?nji generaciji imeli, potem pa so ukinili to?no tisto, kar ohranja avto ?e lep, aerodinami?en in predvsem uporaben.

33112_1.png

Napisano

Vse... samo fastback vrata namesto bebastega prtlja?nika pa je avto ?isto drugi nivo uporabnosti. Limo trojka ima 440 litrov prtlja?nika in to je dovolj, problem je samo, da ne more? ?isto ni? ve?jega not vtaknit, da o biciklu sploh ne govorim. A je res tako te?ko to narest? Mater v 6-ki so v prej?nji generaciji imeli, potem pa so ukinili to?no tisto, kar ohranja avto ?e lep, aerodinami?en in predvsem uporaben.

Baje,da je tak prtlja?nik z malo odprtino zaradi trdnosti karoserije in ve?je varnosti 5*.Ampak vseeno bi bil lahko druga?en!

Napisano

Baje,da je tak prtlja?nik z malo odprtino zaradi trdnosti karoserije in ve?je varnosti 5*.Ampak vseeno bi bil lahko druga?en!

Kaj pa pol pri HB? Tole je mal BS, ?e je res nekdo to izjavil. Ker potem vse varjante fast backov, kabrio, targa odpadejo saj so torej nevarne. Po moje gre samo za zmanj?evanje stro?kov in ve?anje profita. Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i, kot recimo tudi opustitev multilink vpetja zadaj. Zdaj stavijo na design in upajo, da bo to prodajalo avto samo po sebi. ?e vedno 80% ljudi kupuje avto samo z o?mi. Seveda je to pomembno ampak to?no teh 80% ne zanimajo druge stvari kot mogo?e ?e var?nost pol se pa ve? ali manj neha.In Mazda stavi na to... a je to dobro al ne se bo ?ele izkazalo - v tem "price tag"-u je ogromno konkurence, ki zna biti tudi lepa, var?na in pa zraven ?e uporabna.

 

Jaz pa? ne kupujem avto za dve leti z mislijo, da ?e mi ne bo v?e? ga bom hitro menjal. Zato sem ?e vedno s trenutno ?estico pa bi lahko ?e davno menjal ampak kaj naj - rad imam Mazde toda "vzeli" so mi tisto kar mi je bilo v?e? in mi omogo?alo, da ne rabim gledat enoprostorce, suve, karavane. Mazda od 2012 pa? nima ve? modela, ki bi bil allaround player ampk je vse skupaj samo ?e sprejemanje kompromisov - in to je pa? velik minus.

 

Jebemti, ?e ne bi bil tak ?krtuh, bi se zdajle vozil s Stingerjem.

33112_1.png

Napisano

Ni nevaren ampak ve?jo trdnost ima.Ne mislim samo pri Mazdi,tudi Alfa R.in drugi imajo tako. Lp

Napisano

Jebemti, ?e ne bi bil tak ?krtuh, bi se zdajle vozil s Stingerjem.

A s temle: https://www.youtube.com/watch?v=-zufiYkAr-o

 

Ampak res kako trgovci  ba?ejo da je kak?en kompromis narejen zaradi varnosti. In folk jim takoj pelje ?zmeden? . Isto je s premajhnimi bo?nimi stekli ki so po besedah trgovcev majhna zaradi varnosti. Potem pa naredijo stekleno streho.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nekako logi?no saj ne bodo priznali, da gre le za rezanje cene in maksimiziranje dobi?kov.

 

Mazda je v zadnjih 10 letih kar nekaj funkcionalnosti odstranila, ker jih v prodajnih katalogih ne morejo navajati kot opremo. Primer odpiranja in zapiranje stekel z daljincem, pa ozna?be pripetih/nepripetih potnikov zadaj, pa webasto.... ?e kaj bi se na?lo, kar direktno ni prodajni adut pove?uje pa proizvodno ceno.

 

Ampak prodajni marketing ne razume, d aprihranki nekaj 10 EUR tu pa tam lahko pomenijo, da kar nekaj kupcev odvrne od nakupa. Odstranitev 5-vratne 6-ke je namre? tudi mene odvrnila od nakupa tretje generacije ?estice in verjetno ?e kar nekaj takih s podobnim razmi?ljanjem. Ampak marketing tega ne razume in ra?una samo na to, da se bo ?im ve? zaslu?ilo na prodano enoto namesto na koli?ino.

 

Primerjava za prvi dve generaciji ?estice so v Evropi prodali:

- malo manj kot 50% karavanskih razli?ic

- skoraj 40% HB razli?ic s 5-vrati

- in le slabih 15% limo 4-vratnih.

 

Nakar grejo pa ukinejo razli?ico, ki ima skoraj 40% prodajni dele? namesto tisto, ki ima 15%-ga. Pa da bi vsaj naredili limo-HB kombo kot recimo ?koda pri Superbu pa bi bila ?ista zmaga. Ja ne je predrago - in Mazda bi bila rada premijska znamka. S takim razmi?ljanjem pa? ne.

33112_1.png

Napisano

Nekako logi?no saj ne bodo priznali, da gre le za rezanje cene in maksimiziranje dobi?kov.

 

Mazda je v zadnjih 10 letih kar nekaj funkcionalnosti odstranila, ker jih v prodajnih katalogih ne morejo navajati kot opremo. Primer odpiranja in zapiranje stekel z daljincem, pa ozna?be pripetih/nepripetih potnikov zadaj, pa webasto.... ?e kaj bi se na?lo, 

 

S harakiri, pardon, harikuri sede?i je bila ?estica brez konkurence, nih?e drug ni ponujal takega sistema. Ampak je bilo treba hitro ukinit.  Kot da bi se pri mazdi trudili, da nebi izstopali iz povpre?ja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

S harakiri, pardon, harikuri sede?i je bila ?estica brez konkurence, nih?e drug ni ponujal takega sistema. Ampak je bilo treba hitro ukinit.  Kot da bi se pri mazdi trudili, da nebi izstopali iz povpre?ja.

 

Karakuri sistem sedezev je se vedno prisoten v sestici ze od prve generacije dalje ... in tudi v CX-5 ... trojka ga nikoli ni imela, kolikor vem ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja.. Dejmo po?akat da pride nova Mazda 3.v na?e salone ..Marec pa da jo v ?ivo probamo in preiskusimo..pol poleti pa z skayactive X...motorji..res me zanima...kako se bo to obneslo..mo?..poraba in lega na cesti.malo zamujajo z novimi motorji x..ker je bil problem z klenkanjem pri dolo?eni tem motorja ...zdaj so porihtali.tako mi je kolega na Mazdi v kp..povedal..lp

Napisano

Hmmm, jaz sem ulovil pa druge informacije, da X sploh ?e ne bo na voljo letos... upam, da ni tako.

33112_1.png

Napisano

Ej..Boss upam... tudi jaz da pride ?e letos poleti novi X motor .ker me res firbec matra..

Moja inf..je od petka..bom klical na Mazdo.M.S.LJ.pa da vidimo kak?na bo inf...lp

Napisano

Ej..Boss upam... tudi jaz da pride ?e letos poleti novi X motor .ker me res firbec matra..

Moja inf..je od petka..bom klical na Mazdo.M.S.LJ.pa da vidimo kak?na bo inf...lp

 

Upam, da res pride, sicer odpade nova M3 kot kandidat za leto?nji nakup.

Nekako logi?no saj ne bodo priznali, da gre le za rezanje cene in maksimiziranje dobi?kov.

 

Mazda je v zadnjih 10 letih kar nekaj funkcionalnosti odstranila, ker jih v prodajnih katalogih ne morejo navajati kot opremo. Primer odpiranja in zapiranje stekel z daljincem, pa ozna?be pripetih/nepripetih potnikov zadaj, pa webasto.... ?e kaj bi se na?lo, kar direktno ni prodajni adut pove?uje pa proizvodno ceno.

 

Ampak prodajni marketing ne razume, d aprihranki nekaj 10 EUR tu pa tam lahko pomenijo, da kar nekaj kupcev odvrne od nakupa. Odstranitev 5-vratne 6-ke je namre? tudi mene odvrnila od nakupa tretje generacije ?estice in verjetno ?e kar nekaj takih s podobnim razmi?ljanjem. Ampak marketing tega ne razume in ra?una samo na to, da se bo ?im ve? zaslu?ilo na prodano enoto namesto na koli?ino.

 

Primerjava za prvi dve generaciji ?estice so v Evropi prodali:

- malo manj kot 50% karavanskih razli?ic

- skoraj 40% HB razli?ic s 5-vrati

- in le slabih 15% limo 4-vratnih.

 

Nakar grejo pa ukinejo razli?ico, ki ima skoraj 40% prodajni dele? namesto tisto, ki ima 15%-ga. Pa da bi vsaj naredili limo-HB kombo kot recimo ?koda pri Superbu pa bi bila ?ista zmaga. Ja ne je predrago - in Mazda bi bila rada premijska znamka. S takim razmi?ljanjem pa? ne.

 

Se popolnoma strinjam, a je vseeno M6 karavan eden izmed kandidatov za leto?nji nakup novega avta.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.