Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 51 minutami je Janez007 napisal:

 

Spodaj je včerajšnji odgovor na moje vprašanje enega od pooblaščenih servisov, ker od "svojega" pooblaščenega niti odgovora nisem dobil.  Žal ugotavljam, da v prestolnici z Mazdinimi servisi ne moremo biti prav posebno zadovoljni. 😥

 

Moje vprašanje: Zanima me kateri akumulator lahko kupim pri vas za bencinsko Mazdo 6 G165, letnik 2018? Mogoče original Panasonic (kot je bil pri kupljenem avtu)? Cena?

 

image.png

 

Odgovor:

 

 image.png

 

image.png

Moje podvprašanje:

Kolega ga ima takega "Mazdinega" 2 leti, pa pravi, da bo mogoče še zdržal to zimo - ni zadovoljen.

 

Škoda, da nimate več res "bolj originalnih" (Panasonic, Yuasa), kot so bili prva vgradnja in zdržijo cca 5 let.

 

Njihov odgovor:

image.png

Akumulatorji so težki, seveda se splača bolj Mazda štemplj dat na takega, ki je bližje narejen.

 

Kot pravim original Panasonic 4-5 let. Topla 8 let in še vozi naprej 😉

Napisano (urejeno)

Škoda ja.

Drugač pa ta Exide je 140€ na autodoc.

WWW.AUTODOC.SI

 

 

Moral bi si čas vzet, ampak po knjigi ti gre noter tudi 65Ah in glede na mere sta to:

- TSG65J

- TSG65JX

 

 

3uYcT55vQ73eSoWeyfDJ-RVgMsw-960.jpg

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
dne 9. 11. 2023 ob 18:09 je scania napisal:

S forscanom lahko?

Če imaš licenco lahko, rabiš še program ki izračuna kontrolno usoto in nastavi številke.

lahko pa pomagam piši na zs

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

@miha20, morda si že kaj pisal o tem ... zanima me, ali imaš že pogruntano, kako se pri najnovejših Mazdah 3, trajno izklopi i-stop, piskanje ob prekoračitvi hitrosti, line-keep assist, ... ?

Napisano
dne 18. 11. 2023 ob 10:08 je godlike napisal:

Škoda ja.

Drugač pa ta Exide je 140€ na autodoc.

WWW.AUTODOC.SI

 

 

Moral bi si čas vzet, ampak po knjigi ti gre noter tudi 65Ah in glede na mere sta to:

- TSG65J

- TSG65JX

 

 

 

 

CX-5 (2016) je začel javljati "Battery Malfunciton" - sklepam da se po 8+ letih aku bliža koncu, verjetno bo jeseni ob nižjih temperaturah počasi čas za menjavo.

 

Vprašanje: ali je kdo sam menjal aku doma? Pri nekaterih znamkah je potrebno nov Aku "spariti" z avtomobilom, kar delajo le servisi. Ali ima Mazda tudi takšne omejitve?

Autodoc mi sicer predlaga neke modele, ampak že pri kapaciteti odstopa od tehničnih podatkov Mazde ...

 

image.png

 

null

image.png

SCR-20240807-hsfr.png

Napisano (urejeno)

Jaz ga menjam sam, elektriko pa prej priključim na 12 V polnilec. V tem primeru ni treba nič ponastavljati, bo pa verjetno spremembo napetosti računalnik zabeležil kot dogodek, brez opaznih posledic ("napako" lahko vidi Mazdin servis s svojo programsko opremo ... pri meni je to opazil Selmar serviser, ko je avto priključil na računalnik).

 

Postopek inicializacije zamenjanega akumulatorja (avtor Jest):

 

 

Akumulator EFB (AGM so sicer vzdržljívejši, a hkrati bolj občutljivi na visoke poletne temperature, ki jih uničujejo), ki je na moji listi (počasi bom v podobnem položaju ... je akumulator že 6 let star):

(sem pred časom dolgo iskal na netu originalnega ... "Panasonic", brez uspeha ... dobiš sicer verjetno boljšega od spodnjega EXIDE EL604, a za dvojno ceno).

 

AVTODELI123.SI

AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604 I akcijske cene I kvaliteta prve vgradnje I enakovredno originalu I vse na www.avtodeli123.si

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je borelij napisal:

 

CX-5 (2016) je začel javljati "Battery Malfunciton" - sklepam da se po 8+ letih aku bliža koncu, verjetno bo jeseni ob nižjih temperaturah počasi čas za menjavo.

 

Vprašanje: ali je kdo sam menjal aku doma? Pri nekaterih znamkah je potrebno nov Aku "spariti" z avtomobilom, kar delajo le servisi. Ali ima Mazda tudi takšne omejitve?

Autodoc mi sicer predlaga neke modele, ampak že pri kapaciteti odstopa od tehničnih podatkov Mazde ...

 

 

 

null

 

 

Vzami Exide + to kar je @Janez007 že pred mano povedal + sem prepričan, da bo prej crknil aku poleti, kot pozimi. Žal so časi malo drugačni kot včasih, ni več problematičen zagonski tok, ampak stalna napetost za vse brezvezne porabnike

Napisano
dne 7. 8. 2024 ob 10:32 je NevLado napisal:

Vzami Exide + to kar je @Janez007 že pred mano povedal + sem prepričan, da bo prej crknil aku poleti, kot pozimi. Žal so časi malo drugačni kot včasih, ni več problematičen zagonski tok, ampak stalna napetost za vse brezvezne porabnike

Hvala za info. Zanimivo, da pod isto OEM številko 1E1018520 najdem Exide EL604 (tvoj link na autodeli123) ter na Autodoc: Exide EB602, skoraj 40 eur razlike ... pa nikjer ni videti podatka, v čem  je razlika ...

 

Napisano (urejeno)

Manj kot 5 min.....

 

WWW.EXIDEGROUP.COM

 

EL so Exide EFB, EB so pa Exide EXCELL. Na povezavi si klikni točno na model in boš imel vse podatke.

 

Torej Excell je flooded, EFB je extended flooded. Za S&S se ne priporoča klasičnih flooded.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
dne 5. 8. 2024 ob 19:02 je Janez007 napisal:

@miha20, morda si že kaj pisal o tem ... zanima me, ali imaš že pogruntano, kako se pri najnovejših Mazdah 3, trajno izklopi i-stop, piskanje ob prekoračitvi hitrosti, line-keep assist, ... ?

do predzadnje generacije mam naštudirano use, pol so pa poplnoma spremenili hadware in software v avtu, in niše nč pogruntanega. Edin za čipanje mam pa tud za novejše.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ker je ravno govora o seznanjanju akumulatorja, ali potrebno seznanjanje izvesti tudi, če za nekaj ur odklopiš obstoječi akumulator zaradi posegov na avtu?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsak lahko napiše svoje mnenje… ne glede na to, kako dolgo je na forumu in kaj vozi… Eni so bolj pristranski , drugi manj… Eni pa enkrat pišejo, kako je CX-30 grda… čez par let pa sami kupijo… in takrat je najlepši avto na svetu ki se ne more kosat z nobenim drugim  
    • Jaz sem imel na prejšnjem Giantu 2.3 gume in sem opažal odrgnine na okvirju zadaj. Pa gledal zakaj, če je ni šans, da bi obroč z roko zvil toliko in tudi kar nekaj mm je šla guma mimo. Sem nalepil gor izolirtrak in šel na furo. Fajn po moško....in so ble sledi na izolirju.   Torej je ne glede na kaj zvilo pod hitrostjo špice. Tako da verjamem, da se vilce zvijajo.
    • Boss lahko. On je častni član z dolgoletni stažem in lastništvom mazd. 
    • Boss, ne komentiraj. Nimaš CX-30.
    • Premalo se jih proda. Folk gleda le na ceno in baby je pač cenejši. To nam je povedal prodajalec v KP. Pa tudi opremo vzamejo ponavadi neko povprečno. Večina, ki kupuje cx30, itak ne ve, kaj ima noter pod havbo. Dobro, so tudi kupci ki se prej pozanimajo. In kupijo baby. Ker je pač cenejši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.