Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Novo sem vzel, ganz novo :D Ok, potem pa bom kr nabavil tole kartico, 500 ? Zagotovo ne mislim pla?evati... Objavim slike avta in prve vtise takoj, ko ga prevzamem! 

Avto je ro?ni menjalnik, trojke G165 ni mogo?e dobiti z avtomatikom ..... 

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Poglavitno vprasanje je a je tvoja avtomatik? Verjetno je zaradi teh bonbonov.

Imas adaptive led? To je drugo kot samo snop lu?i on off - pri meni s xenonkam je enako je celoten snop v?asih premo?en in prepozno ugasne, ?e posebej ?e je un nasproti s slabimi lu?mi

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

 


image.jpeg

 

Napisano

Nevem ?e prav razumem,.. da adaptivne so, se same pozicionirajo in osvetlujejo (AFS sistem ?e se ne motim),.. a ni govora o avtomatskem na?inu preklaplanja, ko ima? stikalno ro?ico na AUTO in pri?gane dolge lu?i? Takrat se na armaturni pri?ge lu?ka za avtomatski na?in preklapljana. Mogo?e se razlikuje kaj v novej?ih letnikih.

 

Moj je pa avtomatik.

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj je AFS ki ti obra?a celotno lu? levo desno, nima veze z dolgimi, adaptive led ti pa pri?gr - osvetli zgolj del LED lu?i ki ne bo motil nasprote voze?ih. Kot kockice v lu?eh, ki se lahko selektivno pri?igajo, ne cela lu?

jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

 


image.jpeg

 

Napisano

afs

 

adaptive


jst mam xenon,..sej nevem ?e je 2014 sploh imela led,.. sam on ni spra?eval o adaptive led ampak preklopu dolge/kratke,.. pa sm 100% da bol? sistem deluje sedaj kot 4leta nazaj :D

Ja sem te razumel, ampak ti mene ne:

 

?e ima? preklop dolge kratke s xenonkam je snop dolgih vedno poln na ful - cela lu?, adaptive pa pri?ge le del lu?i kjer ni avtomobila nasproti. Torej dolga sveti lahko stalno ko un mimo pelje, le da zatemni del levega pasu, se naprej pa lahko sveti del dolge luci ki tvoj del osvetljuje. Zato je bolje, pri meni je isto kot pri tebi, lahko slepi ce dolge buta na polno tudi ce je 500m (tovornjakarji predvsem).

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

---------------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

V bistvu bo najbolje, da zadevo sam preizkusim (ali od nekoga, ki ima mazdo z aktivnim tempomatom, ro?ni menjalnik), kot da poslu?am ?pekulacije nekoga, ki vozi citroena....

Ja se ti opravicujem, ker imam citroena. To jenres pomembno.

Mehanike ne mores zaobiti ne glede na znamko. Aktivni tempomat ima smisel zgolj in samo z avtomatikom.

Izvoli ti strokovnjak to pove pri eni minuti:

 

https://youtu.be/gGjq4dURlXg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

 

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

 

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

 

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtor teme... Malo si za?el z off-topici. Pa toliko si alergi?en na to...

 

Saj ve?;naslov tvoje lastne teme je precej natan?no usmerjen...

 

Sem se probal zadr?ati pa ni ?lo...

 

Zdaj pa kokice v roke :)

Napisano

Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.

Ce imas radarski tempomat imas hkrati tudi klasicni tempomat... samo ob vklopu oz. oktiviranju tempomata tipko drzis dlje casa in se vklopi ?navaden? tempomat... brez uravnavanja hitrosti s pomocjo radarja..,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.

Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc :). Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.

To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.

Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.

Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.

Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.

Ce je rocni menjalnik, na zaslonu dobis opozorilo, da moras prestavit v visjo ali nizjo prestavo... takrat ko prestavljas, se tempomat ne deaktivira... razen ce predolgo drzis pedal sklopke...

 

post-10-0-09588400-1534955598_thumb.jpeg

 

Se vedno je radarski tempomat bolj uporaben kot navaden... tudi ce je rocni menjalnik... na AC, kjer se ga najpogosteje uporablja, imas itak ponavadi stalno v sesti prestavi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja je logicno. No to nisem vedel kako je ko prestavljas. Sam mora pa biti malo cudno ko saltas bres gasa.

 

Jaz drugace radarskega veliko uporabljam izven ac.

 

Bottom line pa je radarski tempomat narejen za idealen svet. Kjer se vsi drzijo varnostnih razdalj, vsi vozijo po omejitvah.....itd.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

--------------------------------------

Popravljeno od fico182
Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Pa Citroena vozi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bo? si moral najti bolj?o zabavo kot to, saj pa si iz metropole... Aja v fuzbalu smo vas razbili, pa je tuga, verjamem ja :D  Jaz sem svoje informacije dobil, sedaj pa jih dobivam ?e ?edalje ve?, in to je tudi to, kar mi je va?no. Je pa res, da na tem forumu niso (nismo) tako striktni glede off topicov, tako da kaj naj re?em, ?e sam sem se navadil na to :D

Da ne bo tebe kdo razbil

Napisano

To pa res ne, niti v sanjah ..... :) Avto dilerja, da menja? citroena za mazdo .... :)

 

Nekateri si ne rabimo daljsati moskosti na tak nacin.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.