Skoči na vsebino

Multimedija


Priporočeno sporočilo

DAB je cool in zvok pri nekaterih postajah je fenomenalen. Po moje boljši kot pri MP3-jih tako, da sem spet začel radio poslušat. Zdaj me motijo sam še reklame, ampak klik pa si na drugi postaji.

 

Kaj pa ko bodo ukinili analogni signal in bo ostal samo DAB?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

DAB je cool in zvok pri nekaterih postajah je fenomenalen. Po moje boljši kot pri MP3-jih tako, da sem spet začel radio poslušat. Zdaj me motijo sam še reklame, ampak klik pa si na drugi postaji.

 

Kaj pa ko bodo ukinili analogni signal in bo ostal samo DAB?

Res je. Zvok preko DAB je primerljiv z cd kvaliteto. Zato tudi sam poslušam zopet radio (radio rock), kjer vrtijo presenetljivo dobro in kakovostno glasbo v res izredni kvaliteti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Definitivno, Rock radio je odličen in ogroma razlika je če recimo preklopi iz FM na DAB. To se navadno zgodi pri izhodu iz kakega tunela, ko FM signal že začenja loviti na DAB pa preklopi kakih 15 sekund kasneje. Zvok je poln in odličen, tako da tudi sam kot precej neaudiofilski tip poslušalca razločim razliko med DAB in MP3-ji recimo pa četudi so to kvalitetno vzorčeni.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

V mazdi 6 2008 imam android Kitajca poceni izvedbe. In močno me moti, da vleče radio zelo slabo, zato sem kupil dab ključk, ki pa vleče še slabše. Kaj je za storiti, ima kdo Kitajca ki dobro vleče radijske postaje?
Ali grem nazaj na original radio in dodam parrota in ekran za zadnjo kamero?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je mazdaman napisal:

V mazdi 6 2008 imam android Kitajca poceni izvedbe. In močno me moti, da vleče radio zelo slabo, zato sem kupil dab ključk, ki pa vleče še slabše. Kaj je za storiti, ima kdo Kitajca ki dobro vleče radijske postaje?
Ali grem nazaj na original radio in dodam parrota in ekran za zadnjo kamero?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Jaz imam Eonon pa radio vleče boljše kot original Mazdin Bose radio, več postaj mi najde.

Tudi zvok mi je boljši kot na originalnem radiju, zvok se na Eononu da lepše nastavit z equelizerom.😎

Tak da jaz nimam nič slabega rečt čez kitajskega Eonon-a, zaenkrat še vse dela kot prvi dan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje sta kupila eona? Na Aliju ali ....?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mazdaman direkt prek njihove uradne internet strani, poslali so iz UK tako da ni bilo carine.

2021midautumnsale-600-6.jpg
WWW.EONON.COM

Get the Latest Android Car Stereos with Limited-time Offer. Save on Android Head Units, Car GPS Navigation, Car Radio, Car Audio...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Aless napisal:

@mazdaman direkt prek njihove uradne internet strani, poslali so iz UK tako da ni bilo carine.

2021midautumnsale-600-6.jpg
WWW.EONON.COM

Get the Latest Android Car Stereos with Limited-time Offer. Save on Android Head Units, Car GPS Navigation, Car Radio, Car Audio...

 

Po novem je carina. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem pa prosim še za mnenje kaj boljše

WWW.EONON.COM

Eonon Mazda 6 2009-2012 Android 10 Car Stereo 8 Inch IPS Display Car GPS Navigation Head Unit with 32G ROM Bluetooth 5.0 Car DVD Player Support Split Screen Multitasking and Compatible with Bose System Car Radio


Ali

WWW.EONON.COM

Eonon Mazda 6 2009-2012 Android 10 Car Stereo 9 Inch IPS HD Full Touchscreen Car GPS Navigation Built-in CarPlay and DSP Head Unit Support 32G ROM Split Screen Multitasking and Compatible with Bose System Car Radio


Ta ta drugi izgleda vizualno enako kot obstoječa enota

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mazdamanVizualno je meni lepša prva enota, tako imam tudi jaz. Zgleda bolj originalno. 

Glede tehničnih specifikacij, pa obe enoti imata 4jedrni proc in 2gb Ram, imata pa različne procesorje eden MtK, drugi Rockchip PX5. Zdaj kateri je boljši boš motal malo pogooglat. 

 

V moji enoti je še 2jedrni Rockchip PX3 in dela dobro, tako da z novejšim 4jedrnim PX5 bi moral pravtako dobro delat. 

Če se dobro spomnim ima @Scr3am 4jedrnika PX5. 

 

 

 

Screenshot_20210918_080851.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest imam px5 in je 8 jedrni procesor (octa core). Rama imam pa 4GB.

 

https://www.eonon.com//m-productShow.aspx?productNo=Mazda-6-2009-2012-Android-8-Oreo-4G-RAM-Octa-core-32G-ROM-Split-Screen-and-PIP-Multitasking-Faster-Than-Ever-Before

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, točno sem že malo pozabil kakšne enote imava🤪

 

Sem šel zdaj preverit še mojo enoto, in imam 4jedrnika PX3 RK3188 1.6ghz in 2gb RAM. 

WWW.EONON.COM

Mazda 6 2009-2012 Android 7.1 In-Dash 2 Din CD DVD Car Stereo Receiver With High Resolution...

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mazdamanzdaj ko sem šel gledat stare maile, sem videl da pri teh enotah pomembno ali imaš Bose ozvočenje ali ne.

Za Bose je drugo kablovje zraven enote, drugače je baje problem z zvokom ker gre 2x čez ojačevalec. Preden kupiš drugo enoto preveri pri tvoji enoti ali imaš ustrezno kablovje😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Načeloma imaš na usakemu koncu rdeč kabel... en konec povežeš na kabel pri enoti na katermu piše reverse wire ali pa trigger wire, drug konec pa na 12v rikverc žico. Samo kolikor se spomnem tega nerabiš narediti pri eonon, ker dobi direktno 12v štrom preko canbusa, ko daš v rikverc. To vidiš tako, da če nimas priklopljeno kamero in ko boš dal v rikverc ti bo enota avtomatično skočila v rikverc samo, da ti bo pisalo "no signal" al neki v tem smislu. Skratka priklopiš samo RCA (rumen) kabel in zadeva špila.

 

P.S. a si kupil enoto ?

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Scr3am napisal:

Načeloma imaš na usakemu koncu rdeč kabel... en konec povežeš na kabel pri enoti na katermu piše reverse wire ali pa trigger wire, drug konec pa na 12v rikverc žico. Samo kolikor se spomnem tega nerabiš narediti pri eonon, ker dobi direktno 12v štrom preko canbusa, ko daš v rikverc. To vidiš tako, da če nimas priklopljeno kamero in ko boš dal v rikverc ti bo enota avtomatično skočila v rikverc samo, da ti bo pisalo "no signal" al neki v tem smislu. Skratka priklopiš samo RCA (rumen) kabel in zadeva špila.

 

P.S. a si kupil enoto ?

Aha ok. Ker na strani od enote je RCA + rdeča žička  na drugi strani pri kameri pa je še rdeča in črna zraven RCA.

In ja,kupil sem enoto. Pa avto tud :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.