Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje.

 

Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri.

 

Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni??

 

Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje.

 

Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa si kdaj opazil da sta vi?je od pm_gen?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pm_gen je v?asih edino manj kot pm_acc_dsd parkrat sem opazil da je bil 0,2. Druga?e sta pa ta dva dokaj poravnana.

Zna bit da te keri injektor zajebava, kake pa mas korekcijske vrednosti injektorjev??

Pri 135kkm ?e injektorji ne bi smeli imeti te?av.

Powerbox bi znal bolj obremenjevat injektorje ker jih recimo dalj ?asa pusti odprte.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj.

 

Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja glede PBoxa je pa? predvidevanje ker pbox la?e Ecuju o pravih vrednostih.

Za korekcijske vrednosti sem mislil na FI_LRN_01,02...

Mehanik na Mazdi mi je rekel da ?e je katera od teh vrednosti blizu ali ?ez -100 ali +100 je injektor fu?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15.

post-5237-0-19280300-1542014002_thumb.png

post-5237-0-28761400-1542014007_thumb.png

 

 

Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l.

 

post-5237-0-83343600-1542014012_thumb.png

 

 

Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri 50% ?esa? Raj?i glej pid ki ka?e g/l. Potem to ?e lahko pretvoris. Pri 2.0 motorju je okoli 200km regeneracija. Tako da 160km je soliden rezultat.

 

Jaz sem zaenkrat re?il z dodajanjem antigrippantal. Pa? testiram.

 

Pol nj pa ?e kdo re?e da je antigrippante placebo

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem?

 

To je normalno da se spro?i regeneracija pri  50%, ?e se dobr spomnim pri 75% se vklopi lu?ka za DPF za napako in je potrebno prisilno regeneracijo delat, pri 100% pa baje prisilna regeneracija ve? ni mo?na in je treba DPF zamenjat ali pa demontirat in druga?e o?istit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eto ti ga na...   Če bi na Gorenjskem vprašal, če je kdo za pivo, bi se vsaj dva našla in še vsak od njiju bi pripeljal kakega prijatelja.   Ko na Koprskem vprašam, če bi kdo pivo, se nihče ne oglasi...    
    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.