Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa vsa letala itd..Smo za?li. 

Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...

Napisano

Pa vsa letala itd..Smo za?li. 

Je pa malce razlike, al zraven mene na plo?niku nekdo do konca zakadi , ali pa gre ?ez ocean ena ladja ...

 

Saj jaz tudi nisem za to, da se DPF odstranjuje... Samo ce zacne toliko zafrkavati... in se proizvajalec distancira od tega, da bi to bil problem, ki bi ga moral sanirati servis ... in ko ti ta servis to se mastno zaracuna... zakaj bi moral to potem placevati iz lastnega zepa ... okoli se pa vozijo 30 let stare "kante", ki nikoli niso imele taksnih filtrov in v zrak spuscajo svinjarijo v nasi okolici... 

 

Ampak ja... smo zasli s teme :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Itak, to je isto kot sedaj novi plin v klimi. Zakaj bi ga moral jaz pla?evati po 300, ?e je bil prej 50. Aja, zaradi ozona :-) Jbg, avto je stro?ek, kako so narejeni vemo, zakaj so tako narejeni tudi vemo. Al ga ma?, al ga pa nima?. 

 

Jeba bo, ko bodo enkrat za?eli razno razna preverjanja kar se tega ti?e, ali je vse proper in stock ali ne. Pol bo pa veselica :)

Napisano

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Napisano

@Jest: Pa da prilijem, ?e eno kanglo goriva: nekje je treba za?et, in kot glih ugotavljamo v niti "Prigode v prometu", je treba za?et pri nas samih, ne? :) Drga? pa ja, kot ZMAJ pravi, bo treba lokalno kupovat xD Pa spet smetimo tle nit ... ajajaj :D

 

@Spektr: ja na ?e?kem je glih pred kratkim bla polemika, zakaj policaji ne izrekajo kazni za odstranjen DPF, kljub temu da imajo to pristojnost ...

Kako pa policaji to ugotovijo? Se ule?ejo pod avto, razre?ejo pleh dpf-ja in re?ejo:"ahoj, policaj te ulovii.Dam ti kazni?ku." :)

 

 

Napisano

Poglej izpu?no cev avta, ki ima filter in avta, ki nima filtra...

Tista, ki ima filter, je svetla...druga pa ?rna in sajasta...

Napisano

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Napisano

Ne bele rokavice...tako ?e laik vidi, kdo ima filter...je pa fini povod za pregled...

Tudi na tovornjakih in avtobusih se muti...so fantje v nem?iji to drago pla?evali...

Druga?e pa...svin?nik in papir...pa je bencnar cenej?i...

Napisano

Deli pridejo pa kar sami tja, pa stroji delajo na vodik....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

@Alex: tak nekak, kot je opisal Shrek, kar se imenuje metoda bele rokavice. Druga?e pa: https://www.idnes.cz/auto/autoservis/filtr-pevnych-castic.A161219_114541_autoservis_fdv

Kjer utemeljujejo, da bi se lahko zgledovali po nem?kih in avstrijskih policistich, ki te po navedbah ?lanka, po?ljejo na tehni?ni pregled, in ?e tam ugotovijo, da ga nima? ali ma? nelegalno popravljenega, kazn.

Aja pa v ?lanku ?e navajajo, da bi blo fajn k bi zni?ali ceno DPF filtrov, baje bi potem ljudje tolk ne demontirali ...

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

 

 

Napisano

Tik pred za?etkom regeneracije 10024589e1c1ca186cd490c73039f1c5.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Fak, tole izgleda stra?ljivo... nek error, pa en kup temperatur. ?e bi meni tako kazalo, bi se takoj na prvi pumpi ustavil, da mi kaj ne crkne.Ni to zame. :)

 

 

Napisano

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

post-10697-0-55934100-1562275454_thumb.png

po regeneraciji:

post-10697-0-41955500-1562275563_thumb.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

Napisano

Kaj pa razni golfi II, pa mercedesi iz 80-ih,pa predpotopni delavski kombiji, pa na?e mazde 6 brez dpf filtra. Kdo bo pa to spravil s cest? Ena mazda 6 skyactiv brez dpf filtra je ?e vedno laboratorij za zgoraj omenjene "delavne" stroje.

Sem vpra?al kolega, ki dela na tehni?nem, kdaj bodo to za?eli kontrolirati. Rekel je, da kot prvo stanejo te ma?ine za kontrolirati full, kot drugo ni nekega velikega interesa za to kontrolirati. V naslednjih desetih letih naj ne bi ?e bilo tega pri nas.

Potrebna sta samo en ali dva odmevna medijska prispevka (ali direktiva EU) in se bo zakonodaja hitro spremenila, dr?avo ne bo zanimalo koliko morajo privatna podjetja za opravljanje tehni?nih pregledov pla?ati za opremo. ?lo bo nekako v tej smeri: stari avtomobili bodo pla?evali konkretno ekolo?ko takso, tisti z odstranjenim DPF pa bodo tehni?no neustrezni. V ekolo?ko osve??enih dr?avah nikomur ne pade na pamet, da bi odstranil DPF, pri nas je ekolo?ka miselnost ?e na na?elni ravni in velja dokler posameznika ne udari po ?epu (potem ne razmi?lja ve? o okolju in zdravju).

Napisano

Ja, kompliciramo, ker lahko :) Sem pa dans biu presene?en, pred regeneracijo:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-21-53.png

po regeneraciji:

attachicon.gifScreenshot_2019-07-04-23-25-23.png

Pr 166 km je zaklu?u, tak da nekje 10 km in je blo konc regeneracije, je pa res, da sm se dans trudu ne spu??at obratov pod 1500 rpma med regeneracijo

 

@Spektr: ka pravi? na to?

 

 

Zdi se mi, da ima? mal zabasan filter ?e. 

Napisano

@Spektr: tudi meni, in ka zej? Ma smisl delat prisilne regeneracije oz. karkoli druga, razn seveda menjave? :)

 

Pa dans sn pogledu na vi?ino olja, zopet nara??a, zopet ?lo ?ez max in je na polovici poti do X-a.

Napisano

Hm, kake sile ni (?e), to se ne zaba?e kar ?ez no?. Preden gre? menjat olje, naredi prisilno regeneracijo, mogo?e kaj re?i. Sicer, pa pelje? magari k strajnarju, da ti skuri vse usedline v filtru in bo kot nov.

 

 

Kak?ne ma? pa relacije?

Napisano

Odvisno, ve?inoma mam zle dom-Celje, Celje-dom -> v eno stran 21km od tega je sam ene 7 km prave vo?nje, ostalo je cijazenje pr 50 km/h ?ez naselja.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Evo v?eri mi je za?el regeneracijo po 110km ... pa vem, da se je prej?nja kon?ala normalno. Morm si dans dat forscan na fon, pa tole mal spremljat, nekaj mi tu smrdi.

 

Nekdo je omenjal nekega ?loveka, ki se ukvarja s ?i??enjem DPF-jev?

 

Sicer pa, da se to dogaja pri 126k km .. je za mene dokaj ?udno, DPF bi moral zdr?ati malo dlje ne?

Napisano

zakaj se ba?e dpf je bl vpra?anje... ?e je avto ok loh nardi 500K km dpf... sam ponavad serjejo ?obe oz kaj pri njih, kaki senzor, itd.. in avto bolj dimi in posledi?no se ne more sprot ?istit dpf... v mojem primeru ga je zabasal okvarjen maf senzor....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.