Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Hmh, zgleda da je pri tebi res problem s senzorjem, ker ?e bi bil dpf slab bi imel vedno kraj?e regeneracije. Zdaj pa ima? malo dolge malo kratke. Probaj ?e spremljat senzor pritiska v dpf, mislim da je PID DP_DPF.

?e se dobro spomnim ne sme biti pritisk ve?ji od 5kPa pod nobenimi pogoji (prosti tek in vo?nja), ?e je ve?ji je lahko fu? dpf filter ali pa senzor.

Glede senzorjev nevem ?e se jih da stestirat z Mazdinim testerjem, pri Mercedesu se to da.

 

Pri meni ob?asno butne kraj?e regeneracije, zdaj nazadnje ga je po servisu ?opal z z kraj?imi regeneracijami, zna biti da je v softwareu kaj nastavljenu da po servisu prepuca dpf. Zdaj je pa ?e 2regenegeracije delal kot je treba okrog 200km.

Bi pa bilo za zvedet kak Pelko blindira EGR, sem bral na tujih forumih da z blindiranjem zelo pove?a? razdaljo med regeneracijami, vendar je za korektno blindiranje potrebno softwarsko zbrisat iz ECU.

post-5522-0-52547000-1540112935_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta pid mam. 5kpa? Pri meni ko grem na ac je takoj 7 in ve?. Pred regeneracijo tudi 15kpa.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Ne me dr?at za besedo v spominu mam 5kPa ja, samo poskusi na netu malo pobrskat zihr je kje napisano, ali pa servisnih navodilih, meni se trenutno ne da iskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Eno vpra?anje.

Ker sem analfabet glede te va?e elektronike, kje se dobi to aplikacijo in kako se jo priklju?i? Saj je na telefonu, ne? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Ship

https://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

 

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

 

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je adapter katerga jest uporabljam: Original Viecar ELM327 Bluetooth 4.0 V1.5 OBD2 Car Diagnostic Tool Viecar 4.0 ELM 327 For ios Android OBDII Scanner Free Shiphttps://s.click.aliexpress.com/e/cnkhqSrm

No, to priklopi? v avto na tester konektor itd.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ni tako enostavno, kot izgleda...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

 

Hm, to pa sploh nisem pomislil. Trenutno mi dela regeneracijo na okol 300km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj se vidi kje je konektor kamor priklopi? adapter:

Se pravi, kupim ta adapter, ga priklopim na vti?nico in se mi pove?e na telefon.

Ali moram instalirati ?e kak?en program na telefon?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@tomersa Daj za hec preveri (ali pa ti aless) koliko kpa ti vra?a senzor pri tem ko pospe?uje? normalno ali pa gas do podna? ?e bolje, koliko ka?e na ac pri 130kmh recimo. Od tega senzorja je potem vsa logika ra?unanja PIDov odvisna.

Evo, nisem bil na AC, sem pa tko probal. Pri normalnem pospe?evanju je okoli 3-5kpa, ?e ga z 2. prestavo do podna prtisnem je okol 30-35kpa, pri 100km/h v 6. prestavi je pa okoli 3kpa.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.

Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.

?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja dela regeneracoje to?no na 220km.Do sedaj do km to?no in ?e vem, kfaj ne smem avta ugasniti.

Olje je na 80%.Kaj to?no to pomeni, ne vem. Najbr? gre proti 0 in ko je na ni? je cajt za menjavo olja, ?etudi ni ?e leto okoli. Po mojem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.